فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: زبان سطح 5

زبان انگلیسی

مدرس: پرنور، گلاره
فعالیت: مسابقه spelling bee برگزار شد.
تکلیف: 1. یک متن (حداقل 6 خط) در مورد *زندگی روزمره* یک فرد به جز خود دانش آموز نوشته شود و توجه شود که برای نوشتن در مورد زندگی روزمره یک فرد دیگر (My mum, My friend, he , she, ...) حتما باید از s سوم شخص استفاده شود. مثلا He never *drinks* milk for breakfast. شخصی که در مورد او نوشته می شود می‌تواند یک فرد معروف یا یکی از اعضای خانواده یا یک دوست باشد. 2. سه سوال به همراه *پاسخ کامل* با How often و فقط برای he یا she نوشته شود. از ضمیر دیگری به جز سوم شخص مفرد استفاده نشود.

زبان انگلیسی

مدرس: پرنور، گلاره
فعالیت: دانش آموزان موضوع digestion را ارائه دادند.‌
تکلیف: عزیزان برای مسابقه spelling bee آماده شوند. مسابقه، فردا در کلاس آنلاین برگزار می شود.

زبان انگلیسی

مدرس: پرنور، گلاره
فعالیت: صفحه 63 کتاب تدریس شد.‌
تکلیف: ابتدا صفحه 63 کتاب با دقت خوانده شود و موارد بالا بررسی شوند، سپس صفحه 57 activity book با دقت انجام شود. دانش آموزان فردا در کلاس در مورد موضوع digestion صحبت خواهند کرد. در صورت تمایل می‌توانند پاورپوینت کوتاهی در مورد این موضوع آماده و ارائه کنند. پاورپوینت می‌تواند شامل تصاویر و جملات مربوطه باشد. دانش آموزانی که این موضوع را به خوبی برای کلاس توضیح دهند 20 امتیاز House System دریافت خواهند کرد.

زبان انگلیسی

مدرس: پرنور، گلاره
فعالیت: Spelling bee تمرین شد. صفحه 62 تدریس شد.‌
تکلیف: فیلم های مربوط به صداهای le و y (phonics) تماشا شوند. لغات و جملات صفحه 62 کتاب خوانده شوند. صفحه 56 activity book انجام شود. کلمات spelling bee تمرین شوند.

زبان انگلیسی

مدرس: پرنور، گلاره
فعالیت: تمرین spelling bee انجام شد. صفحه 61 کتاب تدریس شد.
تکلیف: صفحه 55 activity book انجام شود. لغات spelling bee تمرین شوند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: