فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: زبان سطح 5

زبان انگلیسی

مدرس: پرنور، گلاره
فعالیت: پرسش از مکالمه و تعریف مشاغل انجام شد. گرامر صفحه 13 کتاب کار شد.
تکلیف: صفحه 7 activity book با دقت انجام شود و تصویر آن تا فردا شب ارسال شود. مرور مکالمه صفحه 12 و تعریف شغل ها فراموش نشود. فعالیت اختیاری دارای امتیاز در house system: یک غذای ساده توسط دانش آموز درست شود و از مراحل آن فیلم تهیه شود و طرز پخت یا لغات کلیدی در فیلم *به انگلیسی* گفته شوند. برای ارسال این فیلم فقط تا فردا فرصت هست. فیلم در WhatsApp ارسال شود

زبان انگلیسی

مدرس: پرنور، گلاره
فعالیت: صفحه 12 کتاب تدریس شد.
تکلیف: تعاریف مربوط به مشاغل که روز گذشته ارسال شد دوباره تمرین شوند. پرسیده خواهد شد، به خصوص از دانش آموزانی که به دلیل مشکل نت یا نداشتن آمادگی کافی پاسخ ندادند. صفحه 12 student book به طور کامل تمرین شود. مکالمه بالای صفحه 12 حفظ شود. سی دی track 10 گوش داده شود و جملات در دفتر نوشته شوند و تصویر آن تا شب ارسال شود. صفحه 6 activity book انجام و تصویر آن تا شب ارسال شود.

زبان انگلیسی

مدرس: پرنور، گلاره
فعالیت: لغات jobs به همراه تعریف هر کدام، تدریس شد.
تکلیف: لغات مربوط به jobs تمرین شوند (معنی، دیکته و تعاریف). از هریک از لغات پایین صفحه 12 کتاب (jobs)، یک خط در دفتر، با دقت و توجه به نحوه نوشتن هر کلمه، نوشته شود و تصویر آن تا شب ارسال شود.

زبان انگلیسی

مدرس: پرنور، گلاره
فعالیت: پرسش انجام شد و مقدمه موضوع jobs گفته شد.
تکلیف: ویدیو مربوط به jobs چندین بار تماشا شود و به کلمات و جملات با دقت گوش داده شود. تمام موارد مطرح شده قبل از جمله عبارات مربوط به سینما و پست و صفت های مقایسه (comparative adjectives) مرور و تمرین شوند. 6 جمله برای مقایسه دو فرد یا شی، در دفتر نوشته شود و تصویر آن تا شب ارسال شود. در 3 جمله از صفت های کوتاه مثل fat و در 3 جمله دیگر از صفت های بلند مثل expensive استفاده شود.

زبان انگلیسی

مدرس: پرنور، گلاره
فعالیت: صفحه 11 کتاب انجام شد. در رابطه با روز جهانی پست صحبت شد.
تکلیف: همه موارد ارسال شده در رابطه با پست و به خصوص *مکالمه در اداره پست* با دقت تماشا و تمرین شوند (نیازی به حفظ کردن مکالمه نیست اما به خوبی تمرین شود). صفحه 5 activity book با دقت انجام و تا شب ارسال شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: