فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: زبان سطح 0

زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: با سلام و عرض خدا قوت خدمت والدین عزیز و پسرهای گرامی. با آرزوی یه آخر هفته ی عالی برای شما عزیزان. ما امروز در جلسه ی حضوری، song های مربوط به رنگین کمان و رنگ ها را با هم همخوانی کردیم، به آموزش دو صفت happy و sad پرداختیم و در پایان، صفحه 26 کتاب را کار کردیم.
تکلیف: صفحه ی 29 کتاب کار، انجام شود. لطفا دیالوگ زیر با بچه ها تمرین شود: - it's your turn - thanks (لغت jump rope به معنای طناب هم به بچه ها آموخته شده، لطفا مرور و تمرین شود) با تشکر از زحمات شما عزیزان. + مرور هفتگی دروس پیشین مخصوصا حروف الفبایی که تاکنون خوانده شده فراموش نشود (حروف A, B, C, D, E, F)

زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: با سلام و عرض خدا قوت و خسته نباشید. امروز در کلاس، صفحه 25 کتاب، کار شد و بچه ها سرکلاس در گروه های دو نفره، رنگین کمان درست کردند و همدیگر را مورد ارزیابی قرار دادند و از هم رنگ هارا پرسیدند.
تکلیف: لطفا صفحه 28 کتاب کار انجام شود و song مربوط به rainbow تمرین و به خاطر سپرده شود.

زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: با سلام خدمت تمامی والدین عزیز و پسرهای گلم. امروز در جلسه ی حضوری ما با درست کردن کاردستی برای پدربزرگ ها و مادربزرگ ها و گفتن جمله محبت آمیز و شعرخوانی، روزی به یاد ماندنی ساختیم.
تکلیف: لطفا در منزل کارت پستالی برای پدربزرگ و مادر بزرگ عزیز خود درست کنین و داخلش را به سلیقه ی خود تزیین کنید. مرور درس های گذشته و song های کار شده فراموش نشود. با تشکر فراوان.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: