فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: سهراب سپهری

ریاضی دوم

مدرس: کردستی، رویا
فعالیت: باعرض‌سلام واحترام مرور فصل ششم صفحه‌ی 107و106 با مشارکت دانش‌آموزان انجام شد،کتاب ریاضی وهوش تاصفحه‌ی 52 بررسی شد.
تکلیف: معمای صفحه‌ی 108 کامل شود.به خاطر آزمون علوم شنبه تکلیف خیلی کم دادم ،خوب درس بخونید واینکه شنبه که دوزنگ ریاضی داریم زنگ دوم علوم کارخواهیم کرد ،کتاب کارعلوی رو آماده داشته باشید.

علوم دوم

مدرس: کردستی، رویا
فعالیت: باعرض سلام واحترام، ادامه‌ی تدریس درس سیزدهم باپاورپوینت انجام شد .وکتاب درسی تاصفحه‌ی 97 کارشد.
تکلیف: برای انجام فعالیت هایی که توکلاس ازتون خواستم برای این فصل ده روز فرصت دارید ،تا جمعه‌ی هفته‌ی آینده ،یکی از فعالیت ها راانتخاب کنید وانجام دهید.

فارسی دوم

مدرس: کردستی، رویا
فعالیت: باعرض‌سلام واحترام، آشنا شدن دانش‌آموزان با نمادهای سفره هفت سین ( بحث وگفتگو) وبخش فیلم ، آموزش قسمت واژه سازی درس پانزدهم وحل‌تمرینات صفحه‌ی 96 بامشارکت دانش‌آموزان
تکلیف: نقاشی سفره هفت سین را دردفتر املا بکش ونماد هفت سین را که امروز در کلاس کارکردیم جلوی هرسین بنویس،مثلا سیب: نشانه‌ی سلامتی وتندرستی‌است. سمنو : نشانه‌ی ......

ریاضی دوم

مدرس: کردستی، رویا
فعالیت: باعرض سلام واحترام کتاب کارعلوی درسنامه درس 4 کارشد وتمرینات تاصفحه‌ی 144 سر سوال 3 بامشارکت دانش‌آموزان حل شد.
تکلیف: کتاب ریاضی وهوش صفحه‌ی 52 فقط سوال یک وسه، حل شود.

فارسی دوم

مدرس: کردستی، رویا
فعالیت: باعرض‌سلام واحترام، بعد از برنامه‌ی صبحگاهی ،با نمایش فیلم های انگیزشی درس پانزدهم ( نوروز) را شروع کردیم ،روانخوانی درس وتکرار توسط دانش آموزان صورت گرفت ،کلمات دارای ارزش املائی مشخص شد،هم معنی ومخالف های درس کارشد .
تکلیف: وارد کردن کلمات دارای ارزش املائی توسط اولیا درمزرعه کلمات، وارد کردن هم‌معنی‌ها ومخالف کلمات درس پانزدهم در دفتر لغات وارسال ویس روانخوانی وپرسش وپاسخ هم معنی ها ومخالف ها درگروه چهارخانه بعداز خواندن وامتیاز دادن توسط سرگروه‌ها

املا دوم

مدرس: کردستی، رویا
فعالیت: ویس املا از چنددرس درکانال ارسال شد.
تکلیف: نوشتن املا در دفتر مخصوص املا باذکر تاریخ،وشماره وبازخورد ( خوش خط وخوانا)

هدیه‌های آسمان دوم

مدرس: کردستی، رویا
فعالیت: بااحترام ،تدریس درس 17 با نمایش فیلم ، وحل تمرینات با مشارکت دانش‌آموزان، محتوای آموزشی ارسال شد،پرسش‌وپاسخ پنج درس آخر به صورت فردی وگروهی ( اتاقک ها ) صورت گرفت.
تکلیف: تکلیف ندارد.

متن ادبی دوم

مدرس: کردستی، رویا
فعالیت: نمایش فیلم حاجی فیروز و صحبت درمورد حاجی فیروز ورسم ،رسوم وآداب نوروز قبل ازشروع سال نو
تکلیف: تکلیف ندارد.

ریاضی دوم

مدرس: کردستی، رویا
فعالیت: باعرض‌سلام واحترام ادامه‌ی مطلب تفریق تکنیکی وحل تمرینات صفحه‌ی 105 بامشارکت دانش‌آموزان.
تکلیف: ارزشیابی فصل ششم درکتاب کار علوی صفحه‌ی 210و209حل‌شود.

قرآن دوم

مدرس: کردستی، رویا
فعالیت: باسلام و احترام،تدریس درس یازدهم، سوره کافرون وعبارات‌قرآنی با نمایش فیلم وتکرار عبارات قرآنی توسط دانش آموزان تاصفحه‌ی 74
تکلیف: فردا از درس 12 تا 16 هدیه‌های آسمان پرسیده می شود.دانش‌آموزانی که فیلم شعر باپرستوهای های شاد رانفرستادند سریعتر حفظ کنند وبفرستند.

هنر دوم

مدرس: ایروانی، سارا
تکلیف: با سلام لطفا دانش آموزان برای جلسه آینده کاغذرنگی و چسب مایع یا ماتیکی و قیچی همراه داشته باشند. ممنون

ریاضی دوم

مدرس: کردستی، رویا
فعالیت: باعرض‌سلام واحترام تفریق اعدادسه‌رقمی ازروش تکنیکی تاصفحه‌ی 104 با مشارکت دانش‌آموزان حل شد.
تکلیف: ارزشیابی فصل ششم فقط صفحه‌ی 208 و207 تا پایان سوال 9

علوم دوم

مدرس: کردستی، رویا
فعالیت: باعرض سلام واحترام، بعدازانجام مراسم صبحگاهی درس سیزدهم با پاورپوینت ( بخش اول درس ) تدریس شد وکتاب درسی تا صفحه‌ی 93 بامشارکت دانش‌آموزان کارشد .
تکلیف: قسمت پیش بینی کنید صفحه‌ی 92 بعداز انجام آزمایش پاسخ داده شود ،نیازی به ارسال به عنوان تکلیف نیست‌.

فارسی دوم

مدرس: کردستی، رویا
فعالیت: باعرض سلام واحترام کتاب کار علوی (درس چهاردهم)تاصفحه‌ی 114 بامشارکت دانش‌آموزان انجام شد. پرسش وپاسخ کلاسی از درس پرچم صورت گرفت.
تکلیف: 1* عزیزم 2 مثال برای قسمت بیاموز وبگو درس چهاردهم پیدا کن ووارد دفتر تلاش کن2 * دومثال برای قسمت واژه سازی درس چهاردهم به غیر از مثال های کتاب بزن وجمله های متفاوت را وارد دفترت کن 3* نقاشی سه پرچم مورد علاقه ات را دردفتر تلاش بکش ورنگ کن4 * ده کلمه ازمزرعه کلماتت انتخاب کن وبنویس

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: آزادفر، حدیث
فعالیت: باسلام . در کلاس امروز مفاهیم odd and even numbers ( اعداد زوج و فرد ) به دانش اموزان عزیز تدریس شد .
تکلیف: کاربرگ زیر انجام شود .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: