فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: سهراب سپهری

ریاضی دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: جمع و‌تفریق فرآیندی تمرین شد و نمونه سوال در دفتر حل شد.
تکلیف: پسرم کاربرگ را انجام بده.

فارسی دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: شعر ها و‌کلمه های هم معنی پرسیده شد.واژه سازی و‌بیاموز و‌بگو‌درس های 9 تا 11 مرور شد.
تکلیف: پسر خوبم ،درس های 9تا 11 کتاب فارسی،کتاب کار علوی و‌کتاب نگارش را مرور و‌تمرین کن.(نمونه سوال جهت تمرین بیشتر پیوست شده است.

هدیه‌های آسمان دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: درس های یازدهم (نماز)و دوازدهم(پدر مهربان)تدریس شد.
فعالیت: با سلام و احترام به اطلاع اولیا گرامی میرسانیم، روز چهارشنبه 10 اسفند ماه جشن تولد کلیه متولدین اسفند ماه در دبستان برگزار خواهد شد. روش اجرای این جشن، بدین ترتیب می باشد که دکور با تم تولد در حیاط دبستان اجرا و در زنگ تفریح همکاران با پخش آهنگهای تولد، جشن برگزار خواهد نمود. اولیا گرامی متولدین اسفند ماه در صورت تمایل می توانند، با هماهنگی معلم پایه، اقدام به تهیه اقلام پذیرایی از دانش آموزان همکلاسی خود نمایند. لازم به تذکر است، اولیا به هیچ عنوان اجازه ارسال کیک تولد و غذاهای ناسالم برای پذیرایی ندارند. پذیرایی کیک در دبستان، مغایر با پروتکلهای بهداشتی می باشد و در فضای دبستان امکانپذیر نیست. پذیرایی صرفا با انواع خوراکیهای سالم بسته بندی از قبیل بیسکوییت، آبمیوه و پاستیل و به تعداد نفرات هر کلاس انجام می شود. اولیا متولدین هرماه می توانند اقلام پذیرایی کلاس خود را زمان ورود به دبستان به معلم پایه تحویل دهند تا در کلاس پذیرایی انجام شود.

ریاضی دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: جمع و تفریق فرایندی 3رقمی کار شد.دست ورزی با کوییزنر انجام شد و دانش آموزان به صورت فردی و گروهی جمع و‌تفریق فرایندی را تمرین کردند و‌تمرین های مرتبط در دفتر تلاش انجام شد.

علوم دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: ارزشیابی علوم انجام شد.
تکلیف: لطفاعکس کارت رشد دانش آموزان (قسمت اندازه گیری :قد و وزن )رابرای من در پرتال ارسال کنید.

فارسی دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: روان خوانی درس پرچم کار شد،کلمه های هم‌معنی مرور شد.واژه سازی و بیاموز و بگو تدریس شد.
تکلیف: پسرم ،روان خوانی و‌کلمه های هم معنی و‌مخالف (از کتاب کار علوی)و شعر های درس های 9تا 13کتاب فارسی را مرور و تمرین کن.(فردا پرسیده می شود.)

نگارش دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
تکلیف: عزیزم،صفحه82کتاب نگارش را انجام بده.

املا دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: املا در دفتر گفته شد.(دانش آموزها پرچم ایران را کشیدند و جملات مرتبط با پرچم و رنگ های آن را نوشتند.)

مهارت اجتماعی

مدرس: صادقی، مهتا
فعالیت: با سلام و احترام جلسه امروز تدریس قسمت اول از پارت دوم اتیکت مکالمه، پاورپوینت ارائه شد و بچه ها مراحل Voice level ها اشنا شدند، گروه بندی شدند و در کلاس تمرین کردند.
تکلیف: دانش آموزان مراحل Voice level هایی که در کلاس یاد گرفتند را در دفتر خود نقاشی کنند.

ریاضی دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: دست ورزی به منظور آمادگی برای جمع و‌تفریق فرآیندی سه رقمی با کوییزنر انجام شد. صفحه 138،مبحث مقایسه اعداد کار شد و مطالب مرتبط مرور شد.

علوم دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: صفحه های 110 و 111کتاب کار انجام شدو مطالب مرتبط مرور شد.
تکلیف: یک‌کاردستی با موضوع چرخه زندگی یکی از حیوانات(قورباغه،پروانه،لاک پشت)آماده کن.(می توانی از کارگاه خلاق صفحه 112 کتاب کار ایده بگیری یا با خلاقیت خودت یک کاردستی بسازی.) برای شنبه حتما فصل های 1تا 10 کتاب کار علوم را مرور و‌مطالعه کن. ارزشیابی درس دهم(صفحه های 169 و 179)و ارزشیابی نیمسال اول(2)صفحه های 184 تا آخر 186 را انجام بده.

فارسی دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: صفحه 108 کتاب کار و کلمات مترادف و‌متضاد درس پرچم کار شد.

متن اطلاعاتی دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: ارزشیابی اسفند ماه از هفته آینده شروع می شود.
تکلیف: دانش آموزها درسهای 1تا 10 علوم تا اخر درس درون آشیانه بیشتر را مطالعه کنند.

ریاضی دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: صفحه های 131و 137 کتاب کار ریاضی انجام شد.
تکلیف: صفحه های132 و 133 کتاب کار را انجام بده.

فارسی دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
تکلیف: عزیزم ،صفحه 110 کتاب کار فارسی را انجام بده.

متن اطلاعاتی دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: 1)پروژه برف مصنوعی:در مورد چگونگی ایجاد برف و‌ساختار آن توضیح داده شد.بچه ها با طرز تهیه برف مصنوعی اشنا شدند و‌کاردستی ادم برفی ساختند. 2)پروژه شعبده بازی با آب انجام شد. 3)پروژه جادوی رنگ ها انجام‌شد. بچه ها نحوه ترکیب و‌فرار رنگ ها در شیر آن آشنا شدند و آزمایش مربوطه را در گروه های خود انجام دادند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: