فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: سهراب سپهری
فعالیت: باسلام ، به اطلاع می رسانیم نمایشگاه کتاب در هفته کتاب و کتابخوانی ، از تاریخ 21 تا 25 آبان در دبستان و یونیت اداری برگزار می شود ، دانش آموزان گرامی طبق تاریخ مربوط به کلاس خود که معلم پایه اطلاع رسانی می کند، می توانند به منظور خرید کتاب وجوه نقد همراه داشته باشند.

ریاضی دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: سلام و عرض ادب شنبه 21 آبان روز نمایشگاه کتاب دانش آموزان کلاس ما است. مبحث فرایندی کار شد (جمع و تفریق) نمونه سوال ریاضی در دفتر تلاش کار شد.
تکلیف: عزیزم ،صفحه های 42 و 43 کتاب کار را انجام بده و فصل 1 و 2 ریاضی تا صفحه 45 کتاب کار را مرور و‌تمرین کن.

فارسی دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: روانخوانی کار شد. صفحه 32 کتاب کار فارسی (معنی کلمه ها کار شد.) با داستان تنوین کلمه های تنوین دار معرفی شد.
تکلیف: از روی درس با دقت روانخوانی کن و‌خلاصه درس را تعریف کن.

نگارش دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: صفحه 32 کتاب نگارش انجام شود.

قرآن دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: حروف والی معرفی شد. تا صفحه 14 کتاب کار شد.

ورزش دوم

مدرس: الیاسی، بهنام
فعالیت: تمرین هماهنگی عصب و عضله ،آموزش قیچی و پروانه

سواد مالی

مدرس: نادری، نرگس
فعالیت: پخش کلیپ در ارتباط با حساب بانکی و کلیپی در ارتباط با خدمات بانک به صورت محدود. از دانش آموزان در ارتباط با موضوع فیلم نظر خواهی می گردد. _ از دانش آموزان سوال می گردد آیا تا به حال کسی به بانک رفته است چه کارهایی انجام داده است برای سایر دانش آموزان توضیح دهد،_ از روی درس خوانده می شود، فعالیت کلاسی توسط دانش آموز داوطلب حل می گردد. فعالیت مربوط به جمع بندی جلسات گذشته توسط یکی از دانش آموزان با همکاری سایر دانش آموزان حل می گردد
تکلیف: انجام تمرین منزل انتهای مبحث بانک در کتاب

ریاضی دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: نحوه جمع کردن اعداد دورقمی به روش فرآیندی با داستان تولد اعداد و آسانسور تدریس شد و دانش آموزها با شعر یادگرفتند که جمع مرحله ای را انجام بدهند. صفحه های 44 و‌45 کتاب کار انجام شد.
تکلیف: 1.یک ساعت بکش و دقیقه های ساعت را 5تا 5 تا بیرون ساعت بنویس و 48 دقیقه را روی ساعت نشان با عقربه بزرگ نشان بده. 2. جمع های نظام دار عدد 7 را بنویس. 3.تمام عدد های دو رقمی که با رقم های 2،0 و 7 برای یکان و (5و 6 ) برای دهگان می توان نوشت بنویس و‌در جدول نشان بده.دور بزرگترین عدد خط بکش. 3. یکان عددی 6 و دهگانش 2 تا بیشتر از یکان است. این عدد چند است؟ 4. عدد های 54 و 25 را به صورت تقریبی روی محور نشان بده.(یادت نره برای اعددا بزرگ محور را باید 10 تا 10 تا تقسیم کنی.) 5.از 5 دسته ی ده تایی و 7 مداد رنگی ،5 مداد رنگی برداشتیم چند مداد رنگی باقی مانده است؟با شکل 6.اگر به عدد 65 ،2 دسته ی ده تایی و 2 تایکی اضافه کنیم به چه عددی می رسیم؟

فارسی دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: رو‌خوانی تمرین شد. معنی کلمه های درس مدرسه خرگوش ها کارشد. کاربرگ لغت درس به دانش آموزان تحویل داده شد. واژه سازی (مبحث تنوین کار شد.)
تکلیف: کاربرگ معنی کلمه های درس را مرور کن و در دفتر لغت ها بچسبان.

نگارش دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
تکلیف: صفحه 31 کتاب نگارش را انجام بده.

هنر دوم

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: با سلام در این جلسه دانش آموزان ماسک صورت گربه را درست کردند.
تکلیف: لطفا برای جلسه آینده دانش آموزان یک عدد لوله دستمال کاغذی همراه داشته. زیرا این هفته به دلیل اینکه برخی دانش آموزان لوله دستمال کاغذی همراه نداشتند کاردستی به هفته آینده موکول شد. ممنون

بازی استراتژیک

مدرس: علی محمدی، صدف
فعالیت: با سلام و احترام ابتدا وارم آپ انجام شد جهت گرم کردن بدن و جلوگیری از گرفتگی عضلات بدن بازی با صندلی، بادی پرکاشن جهت ایجاد همبستگی گروهی بیشتر بین دانش آموزان و بازی حرکتی می‌باشد
تکلیف: تکلیف ندارند

ریاضی دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: سلام وعرض ادب امروز سنجش آبان ماه درس فارسی برگزار شد. دقیقه های ساعت مرور شد. مبحث جمع مرحله ای کار شد.(صفحه 28 کتاب ( کتاب کار تا صفحه 39 انجام شد.
تکلیف: -.روی مهر ساعت در دفترت دقیقه های نوشته شده را نشان بده .(یادت باشه دقیقه ها را بیرون ساعت 5 تا 5تا بیرون ساعت بنویسی و دقیقه ها را با عقربه بزرگ نشان بدی)2.گسترده عدد های زیر را بنویس:82،64،37،55،91. 18.3 مسافر سوار اتوبوس بودند.در ایستگاه اول 6نفر دیکر سوار شدند و 7 نفر پیاده شدند.حالا چند مسافر در اتوبوس هستند؟(با محور) 4.علی 19 گل در باغچه کاشت،بعد از مدتی 6 تا از آن ها خشک شد.حالا چند گل در باغچه باقی مانده است؟

فارسی دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: از روی درس مدرسه های خرگوش ها رو‌خوانی شد. وکلمه های مهم درس مشخص شد.
تکلیف: درس مدرسه خرگوش ها را روانخوانی کن و از روی کلمه های مهم درس 2بار با دقت بنویس.

رایانه

مدرس: فرخی، فرید
فعالیت: ارزیابی کلی دانش آموزان به صورت گروهی
تکلیف: یک جمله برای پدر مادر خود در برنامه wordبنویسید به رنگ قرمز و سایز 16 و به پدر مادر خود نشان دهید

بازی دبستانی

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: بازی پرش از رودخانه انجام شد.(پرش جفت پا از مانع) اهداف بازی:انعطاف پذیری و تمرین پریدن جفت پا

ریاضی دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: سلام و عرض ادب جشن تولد متولدین آبان ماه برگزار شد. در کلاس ریاضی ،مبحث دقیقه در ساعت مرور شد. جمع مرحله ای با کوییزنر تمرین شد.(مقدمه ای برای مبحث جمع فرایندی) امروز یادگرفتیم که برای جمع کردن اعداد دو رقمی می توانیم اول ده تایی ها را اضافه کنیم و بعد یکی ها را اضافه کنیم و جمع کنیم.
تکلیف: صفحه 37 کتاب علوی را انجام بده.

فارسی دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: ایجاد انگیزه برای تدریس درس مدرسه خرگوش ها: در مورد ساختما ن گوش توضیح داده شد و انیمیشن های مرتبط نمایش داده شد. در مورد آلودگی صوتی و‌نحوه مراقبت از گوش توضیح داده شد. در پایان با ماسک های خرگوشی که آماده کرده بودیم درس را روخوانی کردیم و بچه ها هویج میل کردند.
تکلیف: پسرم درس های 1 تا 3 کتاب فارسی و نگارش و کتاب کار را با دقت مرور کن . نمونه ارزشیابی ها برای تکرار و‌تمرین بیشتر پیوست شده است.

سرود

مدرس: صدر بایگی، فرحناز
فعالیت: با سلام و احترام آموزش تکنیک خواندن سرود صدای نور
تکلیف: دانش آموزان عزیز خواهشمندم برای جلسه آینده متن سرود صدای نور دانلود شود وحفظ شود.در صورت تمایل آهنگ با کلام هم میتوانید دانلود کنید بشنوید

مهارت زندگی

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
فعالیت: با سلام و روز بخیر امروز در مورد آسیب جسمانی و احساسی صحبت شد و دانش آموزان پانتومیم اجرا کردند . صفحات13،14 کتاب مهارت زندگی انجام شد .
تکلیف: عزیزان صفحه 15 کتاب مهارت زندگی انجام شود .
فعالیت: با سلام و احترام به اطلاع اولیا گرامی میرسانیم، روز یکشنبه 15 آبان ماه، جشن تولد کلیه متولدین آبان ماه در دبستان برگزار خواهد شد. روش اجرای این جشن، بدین ترتیب می باشد که دکور با تم تولد در حیاط دبستان اجرا و در زنگ تفریح همکاران با پخش آهنگهای تولد، جشن برگزار خواهد نمود. اولیا گرامی متولدین آبان ماه در صورت تمایل می توانند، با هماهنگی معلم پایه، اقدام به تهیه اقلام پذیرایی از دانش آموزان همکلاسی خود نمایند. لازم به تذکر است، اولیا به هیچ عنوان اجازه ارسال کیک تولد و غذاهای ناسالم برای پذیرایی ندارند. پذیرایی کیک در دبستان، مغایر با پروتکلهای بهداشتی می باشد و در فضای دبستان امکانپذیر نیست. پذیرایی صرفا با انواع خوراکیهای سالم بسته بندی از قبیل بیسکوییت، آبمیوه و پاستیل و به تعداد نفرات هر کلاس انجام می شود. اولیا متولدین هرماه می توانند اقلام پذیرایی کلاس خود را زمان ورود به دبستان به معلم پایه تحویل دهند تا در کلاس پذیرایی انجام شود.

ریاضی دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: سلام و‌عرض ادب امروز در کلاس ریاضی صفحه 27 کتاب کار شد. دقیقه های ساعت با داستان کفشدوزک معرفی شد.(ایجاد انگیزه و مقدمه ای برای خواندن دقیق ساعت) با توجه به اینکه جشن متولدین آبان فردا برگزار خواهد شد اگر تمایل دارید برای برگزاری جشن مشارکت کنید لطفا با بنده هماهنگ‌کنید.
تکلیف: بیرون مهر ساعتی که در دفتر زدم شماره ها را 5 تا 5 تا بنویس

علوم دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: سنجش آبان ماه برگزار شد.

فارسی دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: درس خرس کوچولو مرور شد و کتاب کار تا صفحه 28 کتاب کار علوی انجام شد. معنی کلمه ها و واژه سازی تمرین شد.
تکلیف: صفحه های 29 و‌30 کتاب کار علوی انجام شود. مرور کلی مطالب درس های 1تا 3 فراموش نشود.

نگارش دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
تکلیف: صفحه 29 کتاب نگارش انجام شود.

املا دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: امروز در زنگ املا مرتب کردن کلمه های به هم ریخته کار شد. کلمات به هم ریخته روی کارت های رنگی به تخته چسبانده شد و دانش آموزها مرتب شده ی آن ها را در دفتر نوشتند.
تکلیف: کلمات مهم و‌جملات و‌کلمه های هم معنی درس خرس کوچولو را تمرین کنید روز دوشنبه املا در دفتر املا گفته می شود.

مهارت اجتماعی

مدرس: صادقی، مهتا
فعالیت: با سلام و احترام جلسه امروز مرور اتیکت صحیح نشستن ، پرسش و پاسخ از دانش آموزان، پخش انیمیشن کوتاه ( در مورد مستقل و مهربان بودن ، کمک کردن به دیگران ) حل کردن مازها.
تکلیف: دانش آموزانی که تکالیف صحیح نشستن را انجام ندادند مراحل را تمرین و یادداشت کنند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: