فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: سهراب سپهری

ریاضی دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: روزهای دور و‌دراز توست که به تکه تکه این دنیای بزرگ ،امید و‌جنبش می بخشد ،پس تنفس کن هوای زندگی و شور سازندگی را ، روز دانش آموز بر شما دانش آموز سخت کوش و پر تلاش پیشاپیش مبارک.(آموزگارت:معصومه کوچک)
تکلیف: به مناسبت روز دانش آموز تکلیف نداریم . از روز شنبه سنجش آبان ماه رو پیش رو خواهیم داشت. پسرم ،مطالعه و مرور درس های 1تا 3 علوم را حتما مرور کن

علوم دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: پرسش از درس های 1 تا 3انجام شد. کتاب کار علوم تا صفحه 38 انجام شد.(گردش زمین1)
تکلیف: لوبیاهایی رو‌که خیس کرده بودی به دو‌قسمت تقسیم کن و یک قسمت را لای دستمال کاغذی نم‌دار قرار بده و قسمت دیگه را داخل یخچال بگذار. (طبق فعالیت صفحه 28 کتاب علوم) مطالب کتاب علوم را تا جایی که خواندی با دقت مرور و‌مطالعه کن.(مخصوصا جمله هایی که با مداد آبی زیرشان خط کشیدیم) کاربرگ های ارزشیابی صرفا جهت مطالعه بیشتر پیوست شده است.

فارسی دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
تکلیف: عزیزم به کمک مادرت یه ماسک خرگوش با سلیقه خودت آماده کن و شنبه همراه داشته باش.

سواد مالی

مدرس: نادری، نرگس
فعالیت: پخش داستان صوتی چه روزی قلکم را بشکنم. صبحت با دانش آموزان پیرامون قصه . -پس انداز چیست : قسمتی از پول توجیبی یا هدیه پولی که در زمان حال خرج نکنیم و برای آینده نگه داریم. هدف از پس انداز چیست؟ خرج کردن برای هدف های بزرگتر در آینده. پخش کلیپ برای دانش آموزان. سوال در مورد عملکرد شخصیت کارتون،. از دانش آموزان سوال می گردد، محل نگهداری پس انداز کجاست، و بهترین مکان برای پس انداز کجاست؟ از روی درس توسط دانش آموزان خوانده می شود، در مورد افتتاح حساب بانکی با دانش آموزان صحبت می گردد و اینکه کدامیک حساب بانکی دارند و هدف از پس انداز کردن برای آنها چیست؟ حل فعالیت کلاسی به کمک دانش آموزان. کشیدن تصویر قلک توسط دانش آموزان.
تکلیف: انجام تکلیف بارگذاری شده

هوش و ریاضی

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: تا صفحه 10 کتاب هوش انجام شد.مبحث‌شمارش و دسته بندی.

آزمایشگاه

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: آزمایش های فصل 3 (گردش زمین1)،چگونگی پیدایش شب و روز:با چراغ قوه و کره زمین و توپ آویزان انجام شد. آزمایش اندازه گیری دما با دماسنج با قراردادن دماسنج در ظرف آب جوش و یخ انجام شد.
فعالیت: به اطلاع اولیای گرامی می رسانیم روز چهارشنبه 11 آبان ، جشن شاد روز دانش آموز در سالن یزدان برگزار خواهد شد.

ریاضی دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: سلام و عرض ادب . صفحه های 25 و‌26 کتاب ریاضی ( جمع و تفریق با جدول ) و راهبرد حل مسئله با الگوی منظم تدریس شد.
تکلیف: پسرم ،صفحه 31 کتاب کار علوی را انجام بده . ودر دفترت به سوال های زیر جواب بده: 1.همه عدد های دورقمی که یکان آن ها 5 و 6 و دهگان آن ها 2و3 باشد را بنویس و در جدول ارزش مکانی نشان بده. 2.تمام عدد های دورقمی که یکان آنها 9 و 0 و دهگان آن ها 2 و 7 باشد را بنویس. (دقت کن که اول عدد های دهگان را مشخص کنی)

علوم دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: تدریس فصل گردش زمین 1 تکمیل شد .انیمیشن فندق(مبحث شب و روز) ، نمایش داده شد.پرسش از درس جدید انجام شد. صفحه 35 کتاب کار انجام شد.

فارسی دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
تکلیف: با ترکیب های زیر جمله بساز و در دفترت بنویس. حوض مسجد: کتاب خانه ی کلاس: پیش نماز مسجد: کلاس عکاسی: محله ی ما: صدای پرندگان: آموزگار کلاس:

املا دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: املا (جای خالی )از درس خرس کوچولو گفته شد. دانش آموزانی که املا را بدون غلط نوشتند جایزه دریافت کردند.
تکلیف: پسرم اشتباهاتی که در املای امروز داشتی را تمرین کن و با غلط ها در دفتر املا جمله بنویس.

هنر دوم

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: با سلام در این جلسه دانش آموزان نقاشی دو مدل سگ را به شکل کاریکاتور یا کارتونی آموزش دیدند.
تکلیف: لطفا برای جلسه آینده دانش آموزان چسب مایع یا ماتیکی و قیچی همراه داشته باشند. در صورتی که به مدرسه تحویل دادند نیاز به تهیه مجدد نیست. ممنونم

بازی استراتژیک

مدرس: علی محمدی، صدف
فعالیت: باسلام و احترام ابتدا وارم آپ انجام شد جهت گرم کردن دانش آموزان سپس بازی با چوبک و هدف بازی همبستگی و آموزش کارهای گروهی نیز بود
تکلیف: تکلیف ندارند

ریاضی دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: سلاو وقت بخیر به اطلاع می رساند جشن روز دانش آموز روز چهارشنبه 11آبان ساعت 9 تا 10:15 در سالن یزدان برگزار می شود. *** لطفا دانش آموزها هر روز با ماسک در مدرسه حاضر شوند و یک ماسک اضافه هم همراه داشته باشند. امروز در کلاس ریاضی تقریب و سوال های مرتبط با آن و نشان دادن اعداد بزرگ روی محور کار شد.
تکلیف: عدد های زیر را روی محور نشان بده و بگو به چه عددی نزدیک هستند. 77،42،15،36،24 12 سیب در سبد بود،زهرا 7 سیب دیگر در سبد گذاشت. حالا چند سیب در سبد است.(با رسم شکل) 19 دانش آموز در کلاس نشسته بودند .5 نفر از آن ها از کلاس رفتند. چند دانش آموز دیگر در کلاس هستند؟(محور) حاصل جمع های زیر را به صورت ذهنی بنویس. 8+8 9+9 9+6 8+4 5+7 الگو های زیر را ادامه بده: 19،21،...،....،....،.. 4،8،12،...،...،....

فارسی دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: معنی کلمه های درس خرس کوچولو مرور شد. شعر ستاره کار شد. علائم نگارشی مرور و‌تمرین شد.
تکلیف: درس خرس کوچولو را با دقت روخوانی وبرای املای جای خالی فردا آماده باش. شعر ستاره را تمرین کن تا حفظ کنی.

نگارش دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
تکلیف: صفحه 29 کتاب نگارش را انجام بده

املا دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: معنی کلمه های درس های خرس کوچولو و‌مسجد محله را مرور کن
تکلیف: فردا دفتراملا را همراه داشته باش. معنی کلمه های درس های خرس کوچولو و‌مسجد محله را مرور کن.

رایانه

مدرس: فرخی، فرید
فعالیت: مرور مطالب گذشته و آشنایی با قسمت اینسرت
تکلیف: تمرین تمامی مطالب گذشته برای هفته بعد به صورت عملی ارزیابی می شوید

ریاضی دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: با سلام و احترام مبحث تقریب با داستان (درنا و برنا و مسافرت به شهر تقریب )آموزش داده شد. صفحه 24 کتاب انجام شد.
تکلیف: عزیزم ارمغان هفته( شماره 5 )رو انجام بده.

علوم دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: درس گردش زمین 1 تدریس شد. در مورد چگونگی پیدایش شب و روز ،نور و گرمای خورشید و تاثیر آن بر زندگی جانداران و‌گیاهان صحبت شد.همچنین مشاغلی که درشب فعالیت میکنند معرفی شد.
تکلیف: پسرگلم به کمک مادرت یک مشت لوبیا را به مدت دو روز خیس کن.

فارسی دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: پسرهای گلی که از کتاب خانه کلاس کتاب به امانت گرفتید.تا 15 ابان فرصت دارید که کتاب ها را بخوانید و‌خلاصه کتاب را برای دوستانتان در کلاس تعریف کنید.

نگارش دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
تکلیف: صفحه 30 کتاب نگارش رو‌انجام بده.

املا دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
تکلیف: لطفا به جای فردا ،بچه ها روز سه شنبه دفتر املا همراه داشته باشند. روز سه شنبه املای جای خالی گفته می شود.بچه حتما درس را روخوانی کنند تا بتوانند جاهای خالی را کنند.

هدیه‌های آسمان دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: درس خاطره ماه تدریس شد.

سرود

مدرس: صدر بایگی، فرحناز
فعالیت: باسلام و عرض ادب .جلسه امروز آموزش متن سرود صدای نور
تکلیف: دانش آموزان عزیز لطفا متن سرود و اهنگ با کلام را از سایت گوگل دانلود کنید و متن سرود را حفظ و اهنگ را گوش کنید .با تشکر

مهارت زندگی

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
فعالیت: با سلام و روز بخیر امروز در مورد همدلی (آسیب نرساندن به دیگران ) بحث و گفت و گو شد . صفحه 12 کتاب مهارت زندگی انجام شد .
تکلیف: عزیزان تا جلسه بعد اگر آسیب جسمانی یا احساسی به شما وارد شد در دفتر بنویسید و احساسی را که تجربه کردید را شرح دهید .

ریاضی دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: جمع و تفریق ده تایی مرور شد.جمع های دو قلو تدریس شد. دست ورزی مربوط به جمع های دوقلو انجام شد. صفحه های 22 و 23کتاب ریاضی انجام شد. صفحه 30 کتاب کار علوی انجام شد.
تکلیف: پسرم همه ی جمع های دوقلو را بنویس و به خاطر بسپار.جمع دوقلو به جمع هایی گفته میشه که یک عدد با خودش جمع میشه) ** می تونی با کمک مادرت این جمع ها رو به ترتیب و بزرگ (زیر هم)روی مقوا بنویسی و به دیوار اتاقت بچسبونی تا راحت تر حفظ کنی. 0+0= 1+1= همینطور ادامه بده تا 9

فارسی دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: حکایت راه سلامتی تدریس شد. بیاموز و‌بگو (علایم نگارشی کار شد).
تکلیف: عزیزم از روی حکایت ( راه سلامتی ) روخوانی کن.یادت نره حتما با انگشت یا مداد یا یک نشانگر مثل نشانگری که تو کلاس داریم کلمه ها رو دنبال کن.

نگارش دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
تکلیف: صفحه های 27 و 28 کتاب نگارش رو انجام بده.

املا دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: املای توپی گفته شد. لغت ها روی توپ نوشتیم .و توپ به هر دانش آموزی که پرتاب می شد یک لغت را می خواند و‌بقیه دانش آموزها می نوشتند.
تکلیف: غلط های دیکته رو در دفتر املا تمرین کن که دفعه ی بعد غلط نداشته باشی.

زیبانویسی

مدرس: پیرقدیم، میترا
فعالیت: ص8و9 تدریس شد.
تکلیف: ص9انجام شود.دانش آموزانی کتاب همراه نیاورده اند تکمیل شود.

مهارت اجتماعی

مدرس: صادقی، مهتا
فعالیت: با سلام و احترام تدریس اتیکت صحیح نشستن همراه با پخش فیلم ، نمایش دادن پاور پوینت ، روش گفتاری پرسش و پاسخ (بارش فکری)، پخش موزیک و بشین پاشو، کمک گرفتن از مستر اتیکت.
تکلیف: دانش آموزان مراحل صحیح نشستن را رعایت کنند . روی یک صندلی بنشینند و مراحل را تمرین کنند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: