فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: سیدمحمدحسین شهریار
فعالیت: ضمن تبریک فرارسیدن سالروز گرامیداشت مقام مادر ، هدایای دانش آموزان به مادرانشان در کیف بچه ها قرار داده شده است، لطفا دریافت نمایید.

ریاضی سوم

مدرس: شکیب، زهرا
فعالیت: ضرب پرسیده شده. تمرین کتاب کار تا آخر فصل 4 حل شد. ریاضی تمرین شد‌.
تکلیف: کار برگ داده شده حل شود. ریاضی فصل 1و2و3و4 تا حل مسآله به روش نمادین تمرین شود‌.

فارسی سوم

مدرس: شکیب، زهرا
فعالیت: حکایت خواب خلیفه روخوانی شد. تمرین های کتاب کار فارسی تا آخر درس نویسنده ی بزرگ حل شد.

هنر سوم

مدرس: ایروانی، سارا
تکلیف: لطفا برای جلسه آینده دانش آموزان چسب مایع یا ماتیکی و قیچی همراه داشته باشند. ممنونم

بازی استراتژیک

مدرس: علی محمدی، صدف
فعالیت: با سلام و احترام ابتدا بازی استپ و دنس در کلاس انجام شد جهت فعالیت حرکتی اولیه وارم آپ جهت گرم کردن بدن و جلوگیری از گرفتگی عضلات که حرکات توسط خود دانش آموزان انجام شد بازی حرکتی با چوبک هدف این بازی ادراک بهتر جهت ها از جمله سمت راست و چپ می‌باشد نوعی بازی حرکتی و تلفیق پرشی که این حرکات کمک به رشد استخوان و استحکام بهتر آن ها در دانش آموزان می‌باشد و همچنین بازی های حرکتی و پرشی به سلامت روان دانش آموزان نیز کمک بسزایی دارد دانش آموزان در این بازی با هدف تشکیل و شرکت در گروهک های کوچک و کار تیمی بیشتر آشنا می‌شوند همچنین کمک به هماهنگی درک و رشد بهتر دو نیمکره راست و چپ و سرعت عمل بالا نیز کمک بسزایی دارد از آنجایی که تک فرزندی در خانواده ها باب شده است و دانش آموزان اکثرا تنها هستند در این بازی ایجاد ارتباط بهتر و دوستیابی بیشتر درشان ایجاد می‌شود
تکلیف: تکلیف ندارند

ریاضی سوم

مدرس: شکیب، زهرا
فعالیت: تمرین های کتاب ریاضی کار صفحه 103 حل شد.
تکلیف: ضرب 4 یک بار نوشته و خوانده شود.

علوم سوم

مدرس: شکیب، زهرا
فعالیت: بخش آخر علوم فصل 7 ( آینه ها) تدریس شد.

فارسی سوم

مدرس: شکیب، زهرا
فعالیت: کلمات خط کشیده شده ی درس نویسنده بزرگ را دوبار دو بار بنویس. شعر نقاش دنیا فردا پرسیده میشود. تمرین کتاب کار فارسی صفحه 90 و 91 حل شود.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: شکیب، زهرا
تکلیف: درس اول تا 5 خوانده شود .

قرآن سوم

مدرس: شکیب، زهرا
فعالیت: سوره انسان و سوره فتح روخوانی شد.
فعالیت: با سلام و احترام به اطلاع اولیا گرامی میرسانیم، روز چهارشنبه 21 دی ماه، جشن تولد کلیه متولدین دی ماه در دبستان برگزار خواهد شد. روش اجرای این جشن، بدین ترتیب می باشد که دکور با تم تولد در حیاط دبستان اجرا و در زنگ تفریح همکاران با پخش آهنگهای تولد، جشن برگزار خواهد نمود. اولیا گرامی متولدین دی ماه در صورت تمایل می توانند، با هماهنگی معلم پایه، اقدام به تهیه اقلام پذیرایی از دانش آموزان همکلاسی خود نمایند. لازم به تذکر است، اولیا به هیچ عنوان اجازه ارسال کیک تولد و غذاهای ناسالم برای پذیرایی ندارند. پذیرایی کیک در دبستان، مغایر با پروتکلهای بهداشتی می باشد و در فضای دبستان امکانپذیر نیست. پذیرایی صرفا با انواع خوراکیهای سالم بسته بندی از قبیل بیسکوییت، آبمیوه و پاستیل و به تعداد نفرات هر کلاس انجام می شود. اولیا متولدین هرماه می توانند اقلام پذیرایی کلاس خود را زمان ورود به دبستان به معلم پایه تحویل دهند تا در کلاس پذیرایی انجام شود.

ریاضی سوم

مدرس: شکیب، زهرا
فعالیت: خط های موازی تدریس شد. تمرین های کتاب کار103 حل شد.
تکلیف: صفحه 105 کتاب کار حل شود. ضرب 3 یک بار نوشته 5 عبارت ضرب 3 را انتخاب و به روش الگویابی بنویسید‌. ضرب 2و3 و 9 فردا پرسیده می شود.

علوم سوم

مدرس: شکیب، زهرا
فعالیت: درسنامه کتاب کار فصل 7 تا آینه ها تدریس شد.

فارسی سوم

مدرس: شکیب، زهرا
فعالیت: آزمون فارسی برگزار شد‌
تکلیف: شعر نقاشی دنیا حفظ شود فردا پرسیده میشود.

نگارش سوم

مدرس: شکیب، زهرا
فعالیت: تمرین نگارش درس یار مهربان در کلاس انجام شد .

مهارت اجتماعی

مدرس: صادقی، مهتا
فعالیت: با سلام و احترام جلسه امروز ادامه اتیکت مهمان بودن پارت دوم را داشتیم ، نباید ها و رفتارهای ناپسند مهمان بودن به صورت پاورپوینت و پرسش و پاسخ، نمایش در کلاس و کشیدن نقاشی.
تکلیف: بچه ها اگر تکلیف جلسه قبل را انجام ندادند انجام دهند. همان نبایدهای مهمانی رفتن را به عروسک خود توضیح دهند.

ریاضی سوم

مدرس: شکیب، زهرا
فعالیت: مرور فصل صفحه 74و75 حل شد.

علوم سوم

مدرس: شکیب، زهرا
فعالیت: بخش اول فصل 7 علوم همراه با فیلم آموزشی تدریس شد.

فارسی سوم

مدرس: شکیب، زهرا
فعالیت: ترکیب کلمه با ( ستان ) تدریس شد. کتاب کار فارسی تا صفحه 88 حل شد.
تکلیف: فارسی از درس 1 تا درس 7 مطالعه شود.پرسیده می شود. 1) معنی کلمات زیر را بنویس : عادت، برزگر ، خویشان ، درو ، 2) با دو کلمه ی زیر دو جمله بنویس که دو معنای متفاوت داشته باشد: الف) عالم ب) عالم 3) دریک بند ادامه دهید : من خدا را دوست دارم ،زیرا.... 4 ) جملات گفتاری زیر را به نوشتاری تبدیل کن: تموم حیوونا اطراف خودشون رو تمیز میکنن. برای همین سنجاب کوچولو از این شاخه به اون شاخه پرید و زباله ها رو جمع کرد. 5 ) هم خانواده کلمات زیر را بنویس: علوم ، اثر ، منظم ، درس،

املا سوم

مدرس: شکیب، زهرا
فعالیت: املا از درس بوی نرگس و محله ما گفته شد.

ریاضی سوم

مدرس: شکیب، زهرا
فعالیت: تدریس تقسیم به سه روش رسم شکل و محور و به دست آوردن جواب تقسیم به روش ضرب انجام شد.( با نمایش فیلم آموزشی). تمرین های صفحه 72 و 73 و74 کناب آموزشی حل شد.
تکلیف: 1) عدد داده شده را به صورت رقم بنویس : هفت هزار و سی و دو . 2)‌عدد داده شده را به صورت گسترده بنویس: الف) 7529. 3) عدد 8245 به 8000 نزدیکتر است یا به 7000؟ 4) عدد 5501 به 5000 نزدیکتر است یا به 6000؟ 5) 40 نفر هستیم و می خواهیم تیم های 5 نفره درست کنیم ، چند تیم می توانیم درست کنیم ؟ 6) امیر از 7 بسته 6 تایی شکلات خود، تعداد 5 تای آن را خورد، چند شکلات برای امیر باقی مانده است؟ 7) 42 روز چند هفته است ؟ 8) 14 ستاره رسم کن و برای آن یک ضرب و دو تقسیم بنویس. 9) گل های باغچه ی علی هر روز 4 گل می دهد ، بعداز 6 روز باغچه ی علی چند گل می دهد؟ 10) رضا 400 تومان دارد و حسن 200 تومان از او بیشتر دارد، اگر حمید 700 تومان پول داشته باشد اختلاف پول حمید و حسن چقدر می شود؟ 11) یک بار ضر ب 2 نوشته و 3 عبارت از ضرب 2 را انتخاب و روی محور نشان بده.

فارسی سوم

مدرس: شکیب، زهرا
فعالیت: آزمون علوم برگزار شد. ازدرس بوی نرگس و مسجد محله یک صفحه املا بنویس ،فردا از این دو درس املا دارید .

سواد مالی

مدرس: نادری، نرگس
فعالیت: توضیح در ارتباط با شغل خدمتی و تولیدی، بیان مثال به کمک دانش آموزان، خواندن از روی درس، حل فعالیت کلاسی، تهیه لیستی از انواع شغل تولیدی و خدمتی،
تکلیف: انجام فعالیت منزل انتهای مبحث تولید و خدمات

مهارت زندگی

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
فعالیت: با سلام و روز بخیر امروز در مورد همدلی (کمک کردن به دیگران) با دانش آموزان گفت و گو کردیم و پاتومیم اجرا شد .
تکلیف: عزیزان صفحه 25 کتاب مهارت انجام شود .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: