1401/09/23
ریاضی سوم
شکیب، زهرا
تمرین های کتاب کار صفحه 88 و 89 تا سوال 7 حل شد.
1) آروین 2 بسته 9 تایی نان کشمشی کوچک خریده است. اگر بخواهد آنهارا بین خودش.راستین و آموزگارشان به طور مساوی تقسیم کند به هر نفر از آنها چند نان کشمشی می رسد؟(با رسم شکل ).
2)مریم روزی 3 صفحه کتاب می خواند .او در یک هفته چند کتاب می خواند؟
3)جاهای خالی را با پاسخ مناسب پر کن:
الف) مجموع 6 دسته هزار تایی و 4 تا ده تایی می شود........
ب) 4 کیلو و 900 گرم می شود .........گرم.
پ) اگر قطر دایره ای 18 سانتیمتر باشد .شعاع آن -------- سانتی متر است.
چ) 4 دسته 2 تایی می شود-----------.
4)کسرهای داده شده را روی محور نشان بده:
الف) 2/3 واحد مانده به 4
ب) 4/5 واحد بعد از یک
5) علامت کمتر .بیشتر یا مساوی بگذار.
الف) 5 واحد و 3/5 واحد-------4واحد و 1/5 واحد
ب) چهارهزاروشصت و پنج --------- 5 0 6 4
6) فروشنده ای یک بادکنک را 400 تومان می خرد و 500 تومان می فروشد.
الف) اگر سه بادکنک بفروشد چند ریال سود می کند ؟
ب) چند بادکنک بفروشد تا با سود آن بادکنک بخرد؟(با رسم جدول ).
فارسی سوم
شکیب، زهرا
پرسش و پاسخ درس هفتم و هشتم فارسی انجام شد.
یک صفحه املا از درس پیراهن بهشتی بنویس.
1401/09/22
ریاضی سوم
شکیب، زهرا
تمرین های صفحه 64 ریاضی درسی حل شد.
صفحه 88 و 89 کتاب کار ریاضی حل شود.
علوم سوم
شکیب، زهرا
پرسش و پاسخ علوم انجام شد.
فارسی سوم
شکیب، زهرا
درس کار نیک و پیراهن بهشتی پرسیده می شود.
رایانه
فرخی، فرید
مرور مطالب گذشته آشنایی با نحوه انتقال اسلاید
به انتخاب خود متنی را نوشته دیزاین کنید و سپس ذخیره کنید
1401/09/21
ریاضی سوم
شکیب، زهرا
ادامه ی تمرین های روش نمادین صفحه 63 حل شد.
تمرین های ریاضی کتاب کار صفحه 87 مرور و حل شد.
1) عبارت های زیر را کامل کن :
الف) ساعت 20 یعنی ------ بعدازظهر.
ب) ساعت 23 یعنی ------ بعدازظهر.
ج) ساعت 17:45 همان ساعت --------بعداز ظهر است.
چ)ساعت 6 بعدازظهر یعنی ------- .
ح)ساعت 9 بعدازظهر یعنی ------- .
2)کسر 2/4=1/2 را با رسم شکل نشان بده.
3)یک عدد را با 1000 جمع کردیم حاصل 1500 شد.آن عددرا پیدا کن.
4) چه عددی را به 8999 اضافه کنیم تا بزرگ ترین عدد چهار رقمی ساخته شود.
5)3/4 واحد بعد از عدد4 را روی محور نشان بده.
6)سام و سورن برادر هستند.یک شب آن ها به همراه پدر و مادرشان به پیتزا فروشی رفتند.سام 2/3وسورن2/4 از پیتزای خود را خوردند.با رسم شکل نشان بده کدام یک پیتزای بیشتری خورده است.
فارسی سوم
شکیب، زهرا
تمرین های کتاب کار صفحه67 و 68 حل شد.
تمرین 11و 12 کتاب کار فارسی صفحه 67 کامل شود.
علوم فصل 5 ارزشیابی می شود.
مهارت اجتماعی
صادقی، مهتا
با سلام و احترام
جلسه امروز تدریس پارت سوم اتیکت میز غذاخوری
همراه با پاور پوینت ، ویدئو ، پرسش و پاسخ بارش فکری،
نحوه ی درست گرفتن کارد و چنگال(کاتلری)
یادگیری نکات مهم هنگام غذا خوردن.
دانش آموزان هنگام خوردن یک وعده غذایی از خود فیلم بگیرند و نکاتی که در مورد غذا خوردن یاد گرفتند را توضیح دهند.
فیلم را داخل فلش همراه خود به کلاس بیاورند و اگر امکانش نبود یادداشت کنند.
1401/09/20
ریاضی سوم
شکیب، زهرا
تمرین های کتاب کار صفحه 83 و 84 چک و مرور شد.
صفحه 62 کتاب آموزشی تدریس حل مسآله به روش نمادین(با هدف تبدیل عبارت فارسی به عبارت ریاضی ) تدریس و حل شد.
تمرین های صفحه 87 کتاب کار ریاضی حل شود.
علوم سوم
شکیب، زهرا
فصل 5 علوم مطالعه شود.
فارسی سوم
شکیب، زهرا
شعر لحظه ی سبز دعا خوانده شد.
تمرین های کتاب کار از صفحه 63 تا 66 حل شد.
1) به کلمات زیر (خوش ) اضافه کن و جمله بساز :
مزه -
منظره-
سلیقه-
صحبت-
اخلاق-
2) برای کلمات زیر دو کلمه ی هم خانواده بنویس:
کهنه-
غم-
سعادتمند-
لطیف -
حضرت-
مختلف-
تعجب-
معلوم-
1401/09/19
ریاضی سوم
شکیب، زهرا
مفهوم ضرب به روش دسته بندی و شمارش چند تا چندتا تدریس شد.
1) الگوی عددی زیر را ادامه بده :
____، _______، ______،2600،2800،3000
2) علی یک خط کش به قیمت 220 تومان و یک مداد به قیمت 425 تومان خرید، او یک اسکناس 1000 تومانی به فروشنده داد، فروشنده چند ریال به علی پس داد؟
3)الف) بزرگ ترین عدد سه رقمی چیست ؟
ب) بعد از بزرگترین عدد سه رقمی چه عددی است ؟
4)الف) 4000 متر یعنی _____ کیلومتر.
ب) 3 کیلو گرم و 700 گرم برابر است با ____ گرم .
5) برای عبارت های زیر شکل بکش :
الف) شش دسته ی 3 تایی.
ب) هشت دسته 2 تایی .
فارسی سوم
شکیب، زهرا
روخوانی درس پیراهن بهشتی پرسیده شد.
صفحه 62 کتاب کار فارسی ( جعبه کلمات) نوشته و خوانده شود.
صفحه 64 فقط سوال الف و ب نوشته شود.
فردا کتاب کار ریاضی و کتاب کار فارسی همراه داشته باشید.
هدیههای آسمان سوم
شکیب، زهرا
بخش اول درس هفتم ( بوی بهشت ) تدریس شد.
سواد مالی
نادری، نرگس
پخش کلیپ (طنز)، صحبت در ارتباط با ویدئو توسط دانش آموزان، سوال در ارتباط با آشنایی دانش آموزان با دستگاه کارتخوان،پخش کلیپ آموزشی ، بیان مزایای دستگاه کارتخوان