1400/08/09
ریاضی پنجم
مدرس:
محمدی قهی، سمانه
فعالیت:
ضرب کسرها در فصل دوم تدریس شد.
تکلیف:
فیلم ارسالی مشاهده شود.
علوم پنجم
مدرس:
محمدی قهی، سمانه
تکلیف:
فردا ( درس سوم ) به صورت کامل از روی کتاب کار پرسیده خواهد شد.
فارسی پنجم
مدرس:
محمدی قهی، سمانه
فعالیت:
درس 4 پرسیده شد.
تکلیف:
فردا شعر (رقص باد ، خنده ی گل ) در صفحه 16 کتاب فارسی به صورت حفظی در زنگ مشاعره پرسیده خواهد شد.
مطالعات اجتماعی پنجم
مدرس:
محمدی قهی، سمانه
فعالیت:
درس 7 پرسیده شد.
تکلیف:
تکلیفی ندارند.
1400/08/08
ریاضی پنجم
مدرس:
محمدی قهی، سمانه
فعالیت:
تمرینات کار در کلاس جمع و تفریق اعداد مخلوط در کتاب کار انجام شد.
تکلیف:
صفحات 43 و 44 کتاب کار علوی انجام شود.
علوم پنجم
مدرس:
محمدی قهی، سمانه
فعالیت:
درس سوم بخش ( عدسی ها ) تدریس شد.
تکلیف:
تکلیفی ندارند.
فارسی پنجم
مدرس:
محمدی قهی، سمانه
فعالیت:
دروس 4 روانخوانی شد.
تکلیف:
( درس 4 ) فارسی ، فردا به صورت کامل پرسیده خواهد شد .
مطالعات اجتماعی پنجم
مدرس:
محمدی قهی، سمانه
تکلیف:
( درس 7 ) اجتماعی ،فردا پرسیده خواهد شد.
هدیههای آسمان پنجم
مدرس:
محمدی قهی، سمانه
فعالیت:
درس سوم و چهارم پرسیده شد.
تکلیف:
تکلیفی ندارند.
1400/08/05
ریاضی پنجم
مدرس:
محمدی قهی، سمانه
فعالیت:
تمرینات مربوط به جمع و تفریق اعداد مخلوط در کتاب درسی به صورت کامل انجام شد.
تکلیف:
تکلیفی ندارند.
علوم پنجم
مدرس:
محمدی قهی، سمانه
تکلیف:
(ارزشیابی درس اول ) پایان کتاب کار علوی انجام شود.
نگارش پنجم
مدرس:
محمدی قهی، سمانه
تکلیف:
نگارش ( درس 4 ) انجام شود.
مطالعات اجتماعی پنجم
مدرس:
محمدی قهی، سمانه
فعالیت:
درس هفتم تدریس و فعالیت آن انجام شد.
تکلیف:
تکلیفی ندارند.
هدیههای آسمان پنجم
مدرس:
محمدی قهی، سمانه
تکلیف:
(درس 3 و 4) روز شنبه پرسیده خواهد شد.
قرآن پنجم
مدرس:
محمدی قهی، سمانه
فعالیت:
جلسات اول و دوم از درس سوم تدریس و تمرینات آن انجام شد. روانخوانی آیات نیز صورت گرفت.
تکلیف:
تکلیفی ندارند.
مهارت زندگی
مدرس:
رشیدی، فاطمه
فعالیت:
با سلام و احترام
مبحث استرس و حل مسئله با مشارکت دانش اموزان تدریس شد.
تکلیف:
تکلیف در کلاس انجام شد.
1400/08/04
ریاضی پنجم
مدرس:
محمدی قهی، سمانه
فعالیت:
تمرینات مربوط به جمع و تفریق اعداد مخلوط در کتاب درسی انجام شد.
تکلیف:
تکلیفی ندارند.
فارسی پنجم
مدرس:
محمدی قهی، سمانه
تکلیف:
ارزشیابی درس 3 پایان کتاب کار علوی انجام شود.
مطالعات اجتماعی پنجم
مدرس:
محمدی قهی، سمانه
تکلیف:
درس 6 کتاب کار علوی انجام شود.
هنر پنجم
مدرس:
ایروانی، سارا
فعالیت:
با سلام
در این جلسه دانش آموزان نحوه رنگ آمیزی گل با گواش را آموزش دیدند.
تکلیف:
کلاس به صورت حضوری برگزار شد و در حین آموزش دانش آموزان کار خود را تکمیل کردند و نشان دادند و عکس کارها گرفته شد
لطفا برای جلسه آینده دانش آموزان دفتر نقاشی و مدادرنگی همراه داشته باشند.
علوم به زبان انگلیسی
مدرس:
هاشمی، سمانه
فعالیت:
تدریس plants needs
تکلیف:
کاربرگ ارسالی در واتس اپ انجام شود.
توجه: دانش آموزان کاربرگ خود را در پرتال بارگزاری کنند.
1400/08/03
ریاضی پنجم
مدرس:
محمدی قهی، سمانه
فعالیت:
مبحث جمع و تقریق اعداد مخلوط از فصل دوم تدریس شد.
تکلیف:
تکلیفی ندارند.
علوم پنجم
مدرس:
محمدی قهی، سمانه
فعالیت:
درس سوم ( رنگین کمان و نحوه ی ساختن آن) پرسیده شد.
تکلیف:
تکلیفی ندارند.
فارسی پنجم
مدرس:
محمدی قهی، سمانه
تکلیف:
از درس چهارم فارسی ( بازرگان و پسران ) رونویسی شود.
( زیبا نویسی رعایت شود .علامت های نگارشی نیز قرار داده شود.) در صورت عدم رعایت زیبا نویسی دوباره باید نوشته شود.
رایانه
مدرس:
عبدی، مهرداد
فعالیت:
تمرینات ذخیره و باز کردن فایل در فتوشاپ - مهارت در انتخاب اشیا و ابزار انتخاب معمولی - تا صفحه 15 کتاب آموزشی تدریس شد .
مهارت اجتماعی
مدرس:
قاضی نژاد، نیکو
فعالیت:
امروز درباره اتیکت (آداب) تلفن زدن صحبت کردیم. درخواست تلفنی در یک موقعیت رسمی مثل تماس با مجموعه دیجی کالا و درخواست اصلاح مشکل سایت فروش برای دانش آموزان توضیح و نشان داده شد. بایدها و نبایدهای تلفن زدن (بایدها: به صورت رسمی، صدای رسا، لحن ملایم، لبخند، با سلام، معرفی خود، با خداحافظی) و (نبایدها: لحن خودمانی، لحن تحکم آمیز و دستوری، بیحوصلگی، بدون سلام، صدای پایین، عجله داشتن، بدون خداحافظی) تمرین شد و در انتها از برخی دانش آموزان خواسته شد دوربین خود را روشن کنند و به صورت به دو به تمرین یک مکالمه تلفنی رسمی را انجام دهند.
تکلیف:
از والدین گرامی درخواست میشود دانش آموز یکی از تماسهای رسمی منزل را انجام دهد و آنالیز و برداشت خود را در مورد اینکه فرد یا شرکت مورد نظر چگونه تلفن را پاسخ داده است، به صورت کتبی در چند خط کوتاه نوشته و در سامانه بارگذاری کند. چنانچه امکان تماس به صورت واقعی نبود، والدین نقش پاسخ دهنده را در یک تماس فرضی ایفا کنند.
سپاس