فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: مبتکران

علوم پنجم

مدرس: دادگر، زهره
فعالیت: در این ساعت اسکلت بندی دست توسط دانش آموزان ساخته شد.

فارسی پنجم

مدرس: دادگر، زهره
فعالیت: در این ساعت، نمونه سوال از درس اول تا پایان درس پنج پاسخ دادیم.

مطالعات اجتماعی پنجم

مدرس: دادگر، زهره
فعالیت: پوسترهای دانش آموزان در مورد صرفه جویی آب تکمیل شد و سوال پرسیده شد.

هدیه‌های آسمان پنجم

مدرس: دادگر، زهره
فعالیت: تدریس درس «گل صدبرگ» کامل شد.
تکلیف: جلسه بعد از تمام دانش آموزان این درس پرسیده می شود.

متن اطلاعاتی پنجم

مدرس: دادگر، زهره
فعالیت: ارمغان شماره 9 را پاسخ دهید و ارمغان شماره 8 را کامل کنید و روز شنبه به کلاس ارائه دهید. نگارش در چنار و کدوبن کامل شود.

رایانه

مدرس: سیفی، راضیه
فعالیت: در این جلسه پروژه یلدا در اسکرچ آغاز شد و قسمت اول پروژه که ایجاد مشابه و دادن دستور به مشابه های ایجاد شده بود در اسکرچ آموزش داده شد.

هوش و استعداد تحلیلی

مدرس: دادگر، زهره
فعالیت: اولِ هر نامه به نام خداست نام خدا هم همه جا رهگشاست با سلام و احترام از صفحه 19تا پایان صفحه 23 سوالات بررسی و تحلیل شد.

ریاضی پنجم

مدرس: دادگر، زهره
فعالیت: به نام خداوند مهمان نواز خداوند بخشنده ی بی نیاز با سلام و احترام در این جلسه کتاب کار ریاضی صفحه 51و 52 تحلیل و بررسی شد.

علوم پنجم

مدرس: دادگر، زهره
فعالیت: سوالات درس بدن ما(کتاب کار) کامل شد.

فارسی پنجم

مدرس: دادگر، زهره
فعالیت: سوالات درس چنار و کدوبن (کتاب کار)کامل شد.

املا پنجم

مدرس: دادگر، زهره
فعالیت: از درس اول تا پایان درس پنجم کلمات مهم و دارای ارزش املایی گفته شد.
تکلیف: اولیای گرامی دفاتر املا را ملاحظه فرمایید و پس از امضا به کلاس تحویل دهید.

متن اطلاعاتی پنجم

مدرس: دادگر، زهره
فعالیت: صفحات 19تا پایان 21کتاب هوش را پاسخ دهید و برای بررسی سوالات به کلاس بیاورید. درس منابع آب ایران پرسیده خواهد شد.(مهم) هدیه صفحه33 تا 35پرسیده می شود.

رباتیک

مدرس: لطفی، زهرا
فعالیت: ساخت شاسی ماشین

مهارت اجتماعی

مدرس: کاظمی، نیره
فعالیت: در این جلسه در رابطه با شبکه سازی و اهمیت حفظ روابط اجتماعی در کلاس صحبت شد.

ریاضی پنجم

مدرس: دادگر، زهره
فعالیت: بگویم ابتدا نام خدایی که بی اذنش نمی‌آید صدایی با سلام و احترام در این جلسه تمرینات صفحه 38 کتاب تحلیل و بررسی شد. فعالیت کلاسی صفحه51 کتاب کار پاسخ داده شد.
تکلیف: به سوالات بخش تمرین صفحه 51تا پایان صفحه53کتاب کار پاسخ دهید و برای بررسی به کلاس بیاورید.

علوم پنجم

مدرس: دادگر، زهره
فعالیت: از درس بدن ما پرسش کلاسی صورت گرفت.

مطالعات اجتماعی پنجم

مدرس: دادگر، زهره
فعالیت: درس«منابع آب ایران» تدریس شد و به فعالیت ها و کاربرگ مربوط به درس پاسخ دادیم.
تکلیف: جلسه بعد پرسش خواهیم داشت و گروه ها پوستر های خود در مورد درست مصرف کردن آب به کلاس بیاورند.

متن ادبی پنجم

مدرس: دادگر، زهره
فعالیت: با موضوع «سرگذشت یک رود» یا «اگر من یک رود بودم » دانش آموزان انشا نوشتند.

هنر پنجم

مدرس: خوشدامن، مهتاب
فعالیت: باسلام... آموزش فیگور انسانی ..... سپس تمرین چند فیگور در حالت های مختلف ....

مهارت زندگی

مدرس: کاظمی، نیره
فعالیت: در این جلسه درس هفتم داده شد و دانش آموزان یادگرفتند یکی از کارها برای مدیریت استرس پذیرش واقعیتهای زندگی می باشد .

زیبانویسی

مدرس: خوشدامن، مهتاب
فعالیت: باسلام آموزش حروف ک و گ انجام تمارین صفحات 9 و 10 کتاب زیبانویسی

ریاضی پنجم

مدرس: دادگر، زهره
فعالیت: به نامت گشایم کنون دفترم که بی نام تو درسخن ابترم با سلام و احترام در این جلسه تمام سوالات تا صفحه38کتاب را پاسخ دادیم. تمرین های صفحه 35 کتاب با حضور دانش آموزان برای پاسخ دهی بررسی شد، سوال 4 ارمغان هفته 8 مورد تحلیل قرار گرفت.
تکلیف: تمرین صفحه 38کتاب را با خط خوش و خوانا (متن سوال فقط با خودکار مشکی یا آبی و پاسخ با مداد) بنویسید.

فارسی پنجم

مدرس: دادگر، زهره
فعالیت: کتاب کار فارسی درس چنار و کدوبن پاسخ داده شد. ادامه سوالات از سوال 10 صفحه 46 تا پایان صفحه 48 توسط شما دانش آموزان عزیز کامل شود.

ورزش پنجم

مدرس: باقرپور، محمدمبین
فعالیت: گرم کردن پویا توضیح روش صحیح و اصلاح راه رفتن بازی فوتبال

بازی استراتژیک

مدرس: مهدی هداوند، مینا
فعالیت: به عنوان طرح تشویقی به دلیل همکاری در جلسات قبل فوتبال بازی کردند

ریاضی پنجم

مدرس: دادگر، زهره
فعالیت: تقسیم کسرها تدریس شد و ضرب کسرها با انواع روش ها تمرین و مرور شد. به سوالات صفحه46و47کتاب کار پاسخ دادیم.
تکلیف: تمرین صفحه 35کتاب را در دفتر با خط زیبا و خوانا بنویسید.

علوم پنجم

مدرس: دادگر، زهره
فعالیت: نتیجه رنگ پذیری از طریق آوندها مربوط به آزمایش کلاس بدون دیوار مشاهده شد. فعالیت کلاسی کتاب کار علوم صفحه 58 کامل شد.
تکلیف: جلسه بعد از این درس پرسش خواهیم داشت.(مهم)

فارسی پنجم

مدرس: دادگر، زهره
فعالیت: درس چنار و کدوبن تکمیل شد. گلدان خالی و حکایت خوانده شد و به سوالات خواسته شده جواب دادیم.
تکلیف: کتاب نگارش فردا همراه دانش آموزان باشد.

قرآن پنجم

مدرس: دادگر، زهره
فعالیت: با یاد خدا، در ابتدا متن و کلام زینت بدهم به نام آن خالق تام با سلام و احترام در این ساعت ارزشیابی ریاضی انجام شد.

سواد مالی

مدرس: کرمانشاهی، پریسا
فعالیت: سلام و عرض ادب! امروز تکالیف بچه‌های نازنینم بررسی شد، کلیپ مربوط به درس گذاشته شد و بازی مرتبط با درس نیز در کلاس اجرا گردید. همچنان یک مرور کامل از شش درس گذشته انجام شد. سپاس از همراهی شما عزیزان.
پیام مشاور ساعت خواب بچه ها و تاثیر آن بر مغز و رفتارشان

پیام مشاور ساعت خواب بچه ها و تاثیر آن بر مغز و رفتارشان

رده: فوق برنامه
توضیح: تحقیقات جدید نشان می‌دهد که زمان خواب ، یکی از عوامل کلیدی رشد شناختی، هیجانی و جسمی کودکان است. کودکانی که به‌موقع می‌خوابند و خواب کافی دارند: حافظه، تمرکز و یادگیری بهتری دارند. هیجان‌هایشان را بهتر کنترل می‌کنند. مشکلات رفتاری‌شان کمتر است. بدن سالم‌تر و سیستم ایمنی قوی‌تری دارند. در آینده خواب منظم‌تری پیدا می‌کنند. در مقابل، خواب ناکافی یا دیرخوابیدن می‌تواند باعث شود: اضطراب، افسردگی و افکار منفی افزایش یابد. تمرکز و عملکرد تحصیلی کاهش پیدا کند. تحریک‌پذیری و تغییرات خلقی بیشتر شود. ریسک چاقی، دیابت و اختلال خواب بالا رود. برای سلامت مغز و روان، پیشنهاد می‌شود ، بچه‌ها قبل از ساعت 9 شب بخوابند. تحقیقات نشان داده کودکانی که دیر می‌خوابند یا الگوی خواب نامنظم دارند، در خطر مشکلات خلقی یا شخصیتی در آینده خواهند بود. اگر کودک شما مضطرب، بیش‌فعال یا بدرفتار است، اولین مداخله باید تنظیم خواب باشد. پیشنهاد می‌شود پیش از خواب، زمانی آرام و باکیفیت با کودک بگذرانید؛ کتاب‌خواندن، نوازش، یا بازی آرام به او کمک می‌کند بدن و ذهنش برای خواب آماده شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: