فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: مبتکران

مطالعات اجتماعی پنجم

مدرس: دادگر، زهره
فعالیت: به نام خداوند بخشنده مهربان با سلام و احترام در این جلسه از درس منابع ایران سوال پرسیده شد و درس نواحی صنعتی مهم ایران تدریس شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیز متن درس نواحی صنعتی را خوب بخوانید تا بتوانید به سوالات خواسته شده ارمغان 10 پاسخ دهید.

هدیه‌های آسمان پنجم

مدرس: دادگر، زهره
فعالیت: درس گل صدبرگ پرسیده شد و سپس درس مال مردم تدریس شد و به سوالات این درس پاسخ دادیم.
تکلیف: جلسه بعد از این دو درس پرسش خواهیم داشت.

متن اطلاعاتی پنجم

مدرس: دادگر، زهره
فعالیت: دانش آموزان عزیزم ارمغان شماره 10را کامل کنید.

هوش و استعداد تحلیلی

مدرس: دادگر، زهره
فعالیت: در این جلسه تمام سوالات صفحه 24 تا پایان صفحه 27 تحلیل و بررسی شد.

ریاضی پنجم

مدرس: دادگر، زهره
فعالیت: به نام خداوند جان و خرد کزین برتر اندیشه برنگذرد در این ساعت کلاسی قوانین بخش پذیری تدریس شد و برای هرکدام چند مثال زده شد و سوال یک فعالیت کلاسی پاسخ داده شد.
تکلیف: برای روز شنبه صفحه 56 و 57 کتاب کار کامل شود.

علوم پنجم

مدرس: دادگر، زهره
فعالیت: با پخش کلیپ آموزشی و پاورپوینت و مدل آموزشی، موضوع "چشم" تدریس شد و در ادامه به فعالیت ها و سوالات کتاب کار مرتبط به موضوع چشم پاسخ داده شد.
تکلیف: جلسه بعد از این عنوان درسی، پرسش خواهیم داشت.

متن اطلاعاتی پنجم

مدرس: دادگر، زهره
تکلیف: دانش آموزان عزیزم به صفحات 25 و 26و27 کتاب هوش و استعداد تحلیلی پاسخ دهید. روز چهارشنبه باهم این سوالات را تحلیل و بررسی خواهیم کرد.

رباتیک

مدرس: لطفی، زهرا
فعالیت: آشنایی با برنامه نویسی روبورو

ریاضی پنجم

مدرس: دادگر، زهره
فعالیت: به نام خداوند وجد و سرور پدید آور عشق و احساس و شور با سلام و احترام در این جلسه تمرینات کتاب از صفحه43تا پایان صفحه46 پاسخ داده شد و فصل دوم به اتمام رسید.
تکلیف: کاربرگ بارگذاری شده را پاسخ دهید.

فارسی پنجم

مدرس: دادگر، زهره
فعالیت: بخش دانش زبانی و صندلی صمیمیت صفحه51 تدریس شد و شعر ای ایران روان خوانی و معنی شد.
تکلیف: جلسه بعد از درس ششم پرسش خواهیم داشت. دانش آموزان عزیز تا روز شنبه شعر ای ایران را حفظ کنند.

ورزش پنجم

مدرس: باقرپور، محمدمبین
فعالیت: گرم کردن و اجرای تمرینات (انعطاف پذیری)و در آخر بازی فوتبال خواشمندم که به دانش آموزان بفرمایین سر زنگ ورزش با لباس مناسب حاضر شوند

ریاضی پنجم

مدرس: دادگر، زهره
فعالیت: به نام خداوند دریای نور خدایی که دارد به هر جا حضور با سلام و احترام در این جلسه موضوع ضرب اعداد مخلوط تدریس شد و به سوالات کتاب تا پایان کار در کلاس صفحه 43 پاسخ داده شد.
تکلیف: تمرین صفحه 43 تا پایان صفحه 45پاسخ داده شود. لازم به ذکر است که متن سوالات با خودکار آبی یا مشکی و پاسخ با مداد نوشته شود.)

علوم پنجم

مدرس: دادگر، زهره
فعالیت: درس چه خبر با موضوع چشم تا صفحه43 تدریس شد و دانش آموزان با اجزای چشم آشنا شدند.

فارسی پنجم

مدرس: دادگر، زهره
فعالیت: درس سرود ملی روان خوانی شد. به بخش درست و نادرست و درک مطلب پاسخ دادیم.

قرآن پنجم

مدرس: دادگر، زهره
فعالیت: قران تا پایان درس پنجم قرائت و روان خوانی شد.

سواد مالی

مدرس: کرمانشاهی، پریسا
فعالیت: سلام و احترام خدمت اولیای گرامی، به اطلاع می‌رساند درس هفتم امروز تدریس شد. همچنین کلیپ آموزشی مربوط به این درس در کلاس قرار داده شده است. فعالیت‌های کلاسی نیز مطابق برنامه انجام گردید. با سپاس از همراهی شما.
تکلیف: لطفا تکالیف مربوط درس هفتم انجام شود با سپاس از همراهیتون.
پیام مشاور چگونه از کودکان و نوجوانان در مقابل قلدری و آسیب زدن به خود مراقبت کنیم؟

پیام مشاور چگونه از کودکان و نوجوانان در مقابل قلدری و آسیب زدن به خود مراقبت کنیم؟

رده: فوق برنامه
توضیح: تحقیقات نشان داده بچه‌هایی که در خانه احساس ارزشمندی می‌کنند، احساس امنیت بیشتری دارند. احساس ارزشمندی یعنی کودک در عمق وجودش تجربه کند که «دوست‌داشتنی و محترم است»، حتی وقتی اشتباه می‌کند یا مخالف نظر والدینش رفتار می‌کند. این احساس نه با تعریف‌های زیاد و نه با برآورده‌کردن همه خواسته‌ها، بلکه با عشق بی‌قید و شرط، حد و مرز سالم، رابطه محترمانه، گوش‌دادن فعال و نشان‌دادن همدلی واقعی شکل می‌گیرد. 1. رابطه صمیمانه و حمایت شما نقش حیاتی دارد: درباره اتفاقات روزانه در مدرسه یا با دوستانش با فرزندتان صحبت کنید، اما در سؤال پرسیدن زیاده‌روی نکنید. گاهی فقط درباره رنگ احساسات فرزندتان با او صحبت کنید: «امروز کی قلبت رو صورتی، آبی، خاکستری کرد؟» یا «امروز کی مهربون بود؟ کی خوشحالت کرد؟ کی ناراحتت کرد؟» و سریع نصیحت نکنید. گوش کنید و وارد دنیای فرزندتان شوید. 2. درباره دوستی‌های متفاوت صحبت کنید: بعضی دوست‌ها واقعی هستند، هم دوستت هستند و هم رفتار دوستانه‌ای دارند. بعضی از دوست‌ها ظاهری هستند، یعنی با هم دوستید اما گاهی رفتار دوستانه‌ای ندارند، مثلاً مسخره‌ات می‌کنند، تهدید می‌کنند، قهر می‌کنند یا تو را مجبور به انجام کارهای اشتباه می‌کنند. حتی می‌توانید با رنگ‌ها دوستی‌ها را تعریف کنید و بعداً فرزندتان به شما بگوید هر دوستی چه رنگی است. 3. مهارت قاطع بودن و تنظیم هیجانی را آموزش دهید: با فرزندتان تمرین کنید چگونه قاطع «نه» بگوید، مرز بگذارد یا از بقیه در جای درست کمک بگیرد. به فرزندتان بیاموزید احساساتش را بشناسد، چگونه آن‌ها را مدیریت و ابراز کند. برای این آموزش، برای فرزندتان کتاب بخوانید، خودتان الگوی خوبی باشید، با هم بازی کنید و در خانه تمرین کنید. 4. فرزندتان را بازجویی نکنید، او را از اتفاقات بد یا آدم‌های بد نترسانید. برای داشتن روان و شخصیت سالم، کودکان نیاز دارند باور کنند دنیا جای امنی است، اکثر آدم‌ها خوب هستند و من امن هستم. فرزندتان را در تصمیم‌گیری‌ها دخیل کنید؛ کنترل بیش از حد، تمایل به سلطه یا پنهان‌کاری را زیاد می‌کند. در حالی‌که همیشه برای فرزندتان حد و مرز می‌گذارید و از او به اندازه سن و توانایی‌هایش توقع داشته باشید ، باید فرزندتان آن‌قدر به شما اعتماد داشته باشد و رابطه‌تان صمیمانه و امن باشد که بداند ، اگر با شما صحبت کند شما کنار او خواهید ماند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: