1402/04/20
ریاضی سوم
دبیرزاده، زهرا
با سلام و احترام
آموزش جمع اعداد به صورت ذهنی با بازی گروهی حلقه در فضای باز انجام گردید.
والدین گرامی 20 تا جمع سه رقمی ، دو رقمی مانند نمونه بنویسید و دانش آموزان حل کنند.
نمونه 1:
200+10+7+300+40=
300+175=[] +275
* دانش آموزان حتما قمقمه آب برای اردو بیاورند و تا ساعت 8 در مدرسه حضور پیدا کنند.
زبان انگلیسی
جعفری، پرنیا
گرامر
?...Do you like
با جواب های Yes,I do
No,I dont. تدریس شد.
جملا ت .....I likeو.... I dont like تدریس شد مسابقه گروهی گفتن جملاتی که تدریس شد انجام دادیم.
لطفا بچه ها کتاب ODI 1 را همراه خودشان داشته باشند.
Activity Book ODI 1 صفحه های 68 و69 انجام شود و کلمات زیر را لطفا بچه ها 5 بار داخل دفتر بنویسند و دیکته همین کلمات تمرین شود.
1.cheese
2.bread
3.lemonade
4.chicken
5.juice
6.meat
7.salad
8.yoghurt
8.fruit
9.milk
خلاقیت
ایروانی، سارا
این جلسه دانش آموزان با استفاده از مدادرنگی نقاشی طبیعت را کشیدند و رنگ آمیزی کردند.
لطفا برای جلسه آینده
آبرنگ
قلمو
دستمال پارچه ای
لیوان یکبار مصرف
مدادرنگی
چسب ماتیکی یا مایع
قیچی
مقوا ضخیم سفید سایز a4 یا a3 به تعداد 4 عدد
ممنون
1402/04/19
علوم سوم
دبیرزاده، زهرا
مبحث حالت های مواد (جامد ، مایع ،گاز) با آوردن دستکش هایی حاوی یخ، آب و هوا و مشاهداتی درباره آن ها و گفت و شنود راجع به ویژگی آن ها در فضای کلاس آموزش داده شد و شعر حالت های ماده خوانده شد. و بازی با توپ در فضای خارج از کلاس برگزار گردید.
کاربرگ ارسالی را حل کنند. و در کاربرگ 2 ویژگی هر حالت را بنویسند.
فارسی سوم
دبیرزاده، زهرا
با سلام و احترام
اموزش مبحث* مترادف و متضاد* در فضای باز. اموزش با بازی دارت و پاسخ به مترادف و مخالف کلمات به صورت گروهی انجام گردید.
دانش آموزان یک داستان کوتاه انتخاب کنند و 5 متضاد از داستان و 5 مترادف که آموخته اند را بنویسند.
و با هر کلمه جمله بسازند.
زبان انگلیسی
جعفری، پرنیا
فعالیت
موضوع Food از کتاب ODI 1 تدریس شد. مسابقه ی پازل Food با هدف آشنایی بیشتر انجام شد.
صفحه ی 70 و 71 کتاب تمرین و تکرار شود.
مهارت زندگی
علوی، زهره
معرفی مدرس و دانش آموزان.
بیان قوانین کلاس و تمرین قوانین.
بیان یک ویژگی مثبت و منفی و صحبت در مورد خلق های مثبت و منفی دانش آموزان و بررسی شباهت و تفاوت بین ویژگی های دانش آموزان.
بررسی تفاوت های فردی دانش آموزان و ارتباط صمیمانه بدون خشم با یکدیگر.
شناخت احساس خشم و مدیریت خشم تحت عنوان بازی قله خشم انجام شد.
لطفا تمرین قله خشم جهت تثبیت یادگیری انجام شود.
توجه به تفاوت ها و شباهت های فردی بین اعضای خانواده و صحبت در مورد تفاوت ها و شباهت های اخلاقی، رفتاری و ظاهری
1402/04/18
ریاضی سوم
دبیرزاده، زهرا
به نام ایزد منان
با سلام و احترام
در جلسه اول آموزش عدد نویسی دو رقمی و سه رقمی ،به رقم و حروف در جدول ارزش مکانی و آموزش اعداد زوج و فرد و تشخیص آن به صورت پرسش و پاسخ و همراه با دست ورزی گروهی توسط دانش اموزان انجام گردید.
دانش آموزان عزیزم لطفا به صورت امتیازی هر شخصی می تواند با مقوا کاردستی جدول ارزش مکانی ( امکان افزودن مرتبه جدید داشته باشد) متحرک بسازد.
دانش آموزان 10 عدد (به صورت انتخابی) را به رقم و حروف بنویسید و در جدول ارزش مکانی بنویسند و زوج و فرد آن را مشخص کنند.
زبان انگلیسی
جعفری، پرنیا
با سلام
امروز ما بازی مار و پله (snakes and ladders) را انجام دادیم. این بازی سوالاتی راجع به خصوصیات شخصی داشت با هدف آشنایی بیشتر. همچنین یک worksheet که در مورد خصوصیات شخصی بود را حل کردند و 5 دقیقه دقیقه آخر کلاس را ما در حیاط بازی Face to face /Back to back انجام دادیم.
لطفا بچه ها عکس 4*3 همراهشون بیارند
و لطفا تاریخ تولد میلادی خودشون را داخل worksheet بنویسند و کسانی که worksheet شان ناقص مانده است تکمیل کرده و فردا با خود بیاورند.
با تشکر
زنگ تفریح
دبیرزاده، زهرا
بازی ساختنی برج بلند به صورت گروهی با هدف ایجاد خلاقیت و تمرکز در کودکان و قدرت حل مسئله و آشنایی با مهارت های گروهی انجام شد.
تکلیف ندارند.