فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: محمدعلی رجایی

ریاضی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: درود و احترام تبدیل واحد ریال به تومان و برعکس آموزش داده شد. تمرین صفحه 41 و 42 کتاب کار ریاضی با عنوان عدد چهاررقمی و تبدیل واحد پول توسط دانش آموزان حل گردید.
تکلیف: تکلیف ندارید.

علوم سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: با عرض احترام بخش اول درس سوم علوم با استفاده از پخش انیمیشن و به صورت گفتاری و خواندن داستان از کتاب کار توسط دانش آموزان آموزش داده شد.
تکلیف: درس سوم را از صفحه 34 تا37 با دقت بخوانید. پرسش کلاسی از درس سوم در جلسه بعد

فارسی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: با عرض سلام و ادب در زنگ فارسی درس دوم مباحث تبدیل گفتار به نوشتار و شعر حفظی *هم بازی* آموزش داده شد و تمرین صفحه 34 کتاب فارسی و بعضی تمارین صفحه 25 و 26 کتاب کار حل گردید.
تکلیف: درس دوم ،لغات ، متضاد و هم خانواده که در کتاب کار نوشته شده و درک مطلب و روخوانی و دستور زبان برای جلسه بعد خوانده شود و شعر حفظی را تا شنبه حفظ کنید. تمرین صفحات 20 و 25 و 26 کتاب کار نوشته شود.

قرآن سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: پرسش حفظی سوره های توحید و حمد و اذان انجام شد و هدف از خواندن سوره های حمد و توحید گفته شد.
تکلیف: اذان و سوره های توحید و حمد را حفظ کنید.

مهارت زندگی

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
فعالیت: با سلام و روز بخیر امروز در مورد خود آگاهی (شناخت فکرهای خود ) با دانش آموزان صحبت شد . صفحه 14 کتاب مهارت زندگی انجام شد .
تکلیف: پسرهای گل در مورد تفاوت احساس و فکر تحقیق شود و جلسه بعد حتما همراه داشته باشید .

ریاضی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: با سلام و ادب امروز تمرین صفحه 30 کتاب ریاضی بازبینی و هم چنین صفحه 40 کتاب کار با مبحث یادگیری عدد چهار رقمی 1000 توسط دانش آموزان حل گردید.
تکلیف: تکلیف ندارید.

فارسی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: درود و احترام لغات مترادف درس 3 در کتاب کار حل گردید و مبحث هم خانواده آموزش داده شد و صفحه 33 کتاب فارسی حل شد.
تکلیف: تکلیف ندارید.

املا سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: عرض ادب و احترام از درس 1 و 2 فارسی املای تلفیقی به صورت جمله و کلمه گفته شد.
تکلیف: یک مجله فرهنگی بردارید و متن آن راکه حدود 10 خط باشد، در دفتر بچسبانید و کلماتی که حروف (ث،ص،ط،ض،ظ،ذ،ح،ق،غ) دارند را دورشان خط بکشید. و یک بار از روی کلماتی که دورشان خط کشیده اید بنویسید.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: درس دوم اجتماعی ،من بزرگ شده ام پرسیده شد و درس سوم با عنوان آیا ما مثل هم هستیم آموزش داده شد.
تکلیف: سوالات درس 2 و 3 را بخوانید.

متن اطلاعاتی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: دو بیت شعر زیر خوانده و توضیح داده شد.
تکلیف: لطفا در دفترچه مجزا دو بیت را بنویسید و آن ها را حفظ کنید و مفهوم آن را یاد بگیرید. بار درخت علم نباشد مگر عمل /*/ با علم اگر عمل نکنی شاخ بی بری با خدا باش و پادشاهی کن /*/ بی خدا باش و هر چه خواهی کن

مهارت اجتماعی

مدرس: صادقی، مهتا
فعالیت: با سلام و احترام مرور و ارزیابی عملکرد دانش آموزان در مورد سرفصل های رفتارهای صحیح، کلمات جادویی گروه اول و گروه دوم ( به روش گفتاری ، پرسش و پاسخ بین معلم و دانش آموزان، کمک گرفتن از مستر اتیکت )
تکلیف: دانش آموزان از یک مجله یا روزنامه کلمات جادویی را جدا کنند.
فعالیت: باسلام . به اطلاع می رسانیم کارنامه آزمون دوره ای گونیا که با محتوای دروس سال گذشته در هفته دوم مهر برگزار شد در پرتال دانش آموز / بخش کارنامه قابل رویت می باشد.

ریاضی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما عزیزان در جلسه امروز الگو سازی و معرفی عدد هزار با دست ورزی و با استفاده از پاورپوینت اموزشی مورد آموزش قرار گرفت و صفحه 27 و 28 و 29کتاب حل گردید.
تکلیف: لطفا تمرین صفحه 30 کتاب را حل کنید.

علوم سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: سلامی مجدد خدمت شما. از درس دوم مجدد پرسش کلاسی انجام شد و در کلاس بدون دیوار دست ورزی هرم مواد غذایی را انجام دادیم و هرم مواد غذایی را درست کردیم.
تکلیف: تکلیف ندارید.

نگارش سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: عرض ادب و احترام در ساعت امروز درس نگارش ، تعدادی سوالات دستور زبانی درس دوم با عنوان مطابقت فعل با فاعل و آموزش مکان های مختلف کتاب نگارش را حل کردیم.
تکلیف: تا پایان درس دوم کلیه تمرین های باقی مانده را بنویسید. دانش آموزانی که درس اول را کامل نکرده اند کامل کنند.کتاب را هفته آینده با خود بیاورند.

سرود

مدرس: صدر بایگی، فرحناز
فعالیت: باسلام و عرض ادب .جلسه امروز آموزش متن سرود یلدا
تکلیف: دانش آموزان عزیز لطفا برای جلسه آینده متن سرود را حفظ نمایید.باتشکر یلدا یلدا یلدا یلدا طولانی ترین شب ها آجیل و انار و آش کوفته قلقلی رو باش انار دونه دونه پسته هامون خندونه آواز و رقص و شادی تا صبح بامن بیداری همه دورهم خوشحال حالا میگیریم یه فال

بازی دبستانی

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: در زنگ بازی دبستانی امروز ، بازی شوت کردن توپ با بغل پا به سمت دروازه (پنالتی) انجام شد.
تکلیف: تکلیف ندارید.

ریاضی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: با سلام و ادب. هفته ی خوبی داشته باشید در جلسه امروز صفحه 38 کتاب کار با عناوین نوشتن اعداد سه رقمی به صورت جدول نظام دار و حالت های نوشتن جمع دو عدد حل گردید و نوشتن اعداد سه رقمی به روش شاخه ای مجدد مرور و اموزش داده شد.
تکلیف: تکلیف ندارید.

علوم سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: پرسش کلاسی از درس دوم با عنوان خوراکی ها انجام شد.
تکلیف: تمامی دانش اموزان درسنامه درس دوم را بخوانید. مواد غذایی که در هرم غذایی قرار دارند برای درست کردن کاردستی بیاورید. اگر عکس می اورید یک پنجم برگه اچار باشد لطفا.

فارسی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: با عرض سلام مجدد در زنگ فارسی , پرسش کلاسی از درس دوم , زنگ ورزش را داشتیم و روخوانی و درک مطلب درس سوم, اسمان ابی, طبیعت پاک تدریس شد.واژگان سخت درس نیز گفته شد.
تکلیف: واژگان سخت درس را دوبار بنویسید و با کلماتی که گفته شد جمله بسازید.

هنر سوم

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: با سلام در این جلسه دانش آموزان با استفاده از کاغذرنگی و روش پلیسه کردن کاغذ، جوجه درست کردند.
تکلیف: لطفا برای جلسه آینده دانش آموزان دفتر نقاشی و مدادرنگی همراه داشته باشند. ممنونم

سواد مالی

مدرس: نادری، نرگس
فعالیت: - صحبت در مورد تکلیف جلسه گذشته و حل نمونه -معلم در بدو ورود به کلاس یک دفتر خاطرات که در دست داشت را نشان دانش آموزان می دهد. - علت خاص بودن این دفتر ( هدیه مشارکتی فرزندان) برای دانش آموزان بیان می گردد. -کلیپ آموزشی برای دانش آموزان پخش می شود. -نظر دانش آموزان در رابطه با فیلم و محتوای آن پرسیده می شود. -از دانش آموزان می خواهیم با دقت به وسایل کلاس بیان کنند کدامیک از آنها را می توان اشتراکی استفاده نمود. - حالا به خونه خود توجه کنند و وسایلی که به صورت اشتراکی استفاده می شود نام ببرند. - نوشتن موارد گفته شده بر روی تابلو -خرید مشارکتی برای دانش آموزان توضیح داده می شود، و سوال می گردد که کدام قسمت از فیلم یک استفاده مشارکتی را نشان می داد؟ -کار درست از نظر آنها پرسیده می شود. -یک خرید فرضی گروهی برای دانش آموزان به کمک کاغذ های چاپی تعدادی از کالاها و با دادن پول به این گروه ها از آن ها خواسته می شود بهترین خرید مشارکتی خود را با توجه به پول خود انجام دهند. این خرید توسط یک گروه از دانش آموزان انجام شد.

ریاضی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: باسلام تمرین صفحه 26 جمع اعداد دو رقمی کامل شد و ادامه سوالات کتاب کار در ادامه مبحث جدول اعداد نظام دار و جمع اعداد صفحه 37 کامل حل شد. کاربرگ بیدپای ریاضی حل گردید.
تکلیف: تکلیف ندارید.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: با عرض سلام و ادب امیدوارم حال دلتان خوب باشد در جلسه امروز درس اول ,استین های خالی مجدد مرور شد و درس دوم, غروب یک روز بهاری با پیام دعا و شکرگزاری با گفت و گو و مشارکت دانش اموزان اموزش داده شد.
تکلیف: دو درس 1و 2 پرسیده می شود و قسمت با خانواده درس 2 حل شود.کتاب را روز چهارشنبه هفته اینده با خود به مدرسه بیاورند .

رایانه

مدرس: فرخی، فرید
فعالیت: ارزیابی دانش آموزان درباره مطالب گفته شده در جلسه قبل
تکلیف: حتما نرم افزار پاور پوینت رو تهیه کرده و شروع به تمرین و کار با ابزار مختلف کنید
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: