فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: محمدعلی رجایی
فعالیت: با سلام . با توجه با اینکه روز یک شنبه 17 مهر ماه روز جهانی تخم مرغ می باشد، طبق توضیحات همکاران واحد بهداشت که به تفکیک در کلاس های آموزشی ارائه شده است ، دانش آموزان می توانند با تزئین یک عدد تخم مرغ با سلیقه خود و همراه داشتن علاوه بر شرکت در مسابقه زیباترین تخم مرغ، همراه با دوستانشان به عنوان صبحانه ، تخم مرغ میل نمایند. لطفا روی آثار ارسالی نام و نام خانوادگی و پایه تحصیلی نوشته شود.

ریاضی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: مبحث ساعت در بعدازظهر آموزش داده شد و فعالیت صفحه 16 انجام شد.
تکلیف: تمرین صفحه 10، 11، 12 و 13 کتاب کار را حل کنید.

فارسی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: پرسش کلاسی و روخوانی درس دوم،زنگ ورزش انجام شد.
تکلیف: تکلیف ندارید.

متن اطلاعاتی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: سلام به اطلاع میرسانیم جشن تولد دانش آموزان متولد شهریور و مهرماه،روز سه شنبه 19مهر برگزار می گردد.عزیزان می توانند اگر پذیرایی دارند تحویل بنده دهند منتهی از تحویل گرفتن کیک تولد معذوریم.

هنر سوم

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: با سلام در این جلسه دانش آموزان با استفاده از قیچی و کاغذرنگی کاردستی گربه را درست کردند.
تکلیف: لطفا برای جلسه آینده دانش آموزان دفتر نقاشی و مدادرنگی همراه داشته باشند. ممنونم

سواد مالی

مدرس: نادری، نرگس
فعالیت: -پخش کارتون در زمینه پول توجیبی، و پرسش و پاسخ در ارتباط با نحوه عملکرد شخصیت کارتونی، و مصداق آن در هر یک از دانش آموزان -خواندن از روی درس و اظهار نظر در مورد عملکرد برنا -قرار دادن فعالیت کلاسی به کمک ویدئو پروژتور روی تخته -خواندن یک به یک حالت های مربوطه -پرسش از دانش آموزان در مورد انتخاب یک حالت بهتر -در نهایت معلم دید دانش آموزان را به سمت انتخاب مناسب با توجه به مبلغ پول توجیبی سوق می دهد
تکلیف: گوش دادن به کتاب صوتی اولین پول توجیبی من و بیان نتیجه گیری دانش آموز در صورت دسترسی تمرین منزل را حل نموده جلسه آینده به کلاس بیاورند.
فعالیت: به اطلاع اولیای گرامی می رسانیم معلمین پایه در طول هفته 1 زنگ به صورت حضوری و 1 زنگ به صورت تلفنی می توانند پاسخگوی اولیا باشند. لذا خواهشمندیم طبق روز و ساعت مشخص شده با ایشان در ارتباط باشید. ضمنا خواهشمندیم به منظور جلوگیری از ازدحام و اتلاف وقت اولیای گرامی در صورت نیاز به ملاقات حضوری با معلم پایه حداکثر دو روز قبل با مسئول روابط عمومی هماهنگ فرمایید . ملاقات حضوری : سه شنبه ساعت 13:00-12:15 تماس تلفنی : یک شنبه ساعت 12:10-11:20

ریاضی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: مبحث ماشین ورودی خروجی کامل آموزش داده شد.تمارین صفحه 13 و 14 حل گردید.
تکلیف: تمرین صفحه 15 را حل کنید. کاربرگ ارسالی را حل کنید.

علوم سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: پرسش کلاسی انجام شد.بخش دوم زنگ علوم آموزش داده شد.
تکلیف: درس اول را کامل بخوانید و کتاب کار را از صفحه ی 16 تا 19 حل کنید.

فارسی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: مبحث پانتومیم آموزش داده شد و در کلاس اجرا شد. و بخوان و حفظ کن تدریس شد .
تکلیف: شعر بخوان و حفظ کن را حفظ کنید.درس اول را کامل بخوانید و بلد باشید.کتاب کار فارسی را تا صفحه 11 انجام دهید.

قرآن سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: آداب نماز و اطلاعاتی درباره قرآن و اذان و اقامه آموزش داده شد. اذان و اقامه خوانده شد و تفاوت اذان و اقامه گفته شد.
تکلیف: تفاوت و روخوانی اذان و اقامه رابخوانید و نکاتی که نوشته شد خوانده شود.

بازی استراتژیک

مدرس: علی محمدی، صدف
فعالیت: با سلام و احترام امروز اولین جلسه تشکیل کلاس بازی های ریتمیک بود فعالیت هایی که انجام شد جلسه معارفه معرفی بنده به دانش آموزان و اسامی دانش آموزان از طریق ریتم بستن صف منظم جهت رفتن به حیاط معرفی چوبک و ریتم و گیم بازی جهت آشپزی جهت آشنایی با غذای مورد علاقه دانش آموز بازی خونه مادر بزرگه با ریتم و چرخش جهت درک حرکت با موزیک بازی حرکتی بادی پرکاشن جهت افزایش حرکت همراه با موزیک ریتمیک بازی بادی پرکاشن با موزیک الک و دولک دادن وقت اضافه جهت نوشیدن آب و رفتن به سرویس بهداشتی وقت جهت استراحت و بازی یادآوری جهت برداشتن قمقمه های آب بستن صف منظم جهت رفتن به کلاس
تکلیف: تکلیف ندارند

ریاضی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: پیش درآمدی از مبحث ماشین ورودی خروجی گفته شد.
تکلیف: تکلیف ندارند.

املا سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: املا از درس اول به صورت کلمه و جمله گفته شد.
تکلیف: حتما املای کلاسی دانش آموزان را ببینید. از روی غلط های املایی بنویسید با توجه به آنچه نوشته ام. یک املای شب 10 خطی ،خوش خط در دفتر املا بنویسید.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: درس اول، به دنیا آمده ام تدریس شد.
تکلیف: درس اول کتاب مطالعات اجتماعی با دقت خوانده شود. جست و جوکنیم صفحه 3 حل شود. یک مقوای سبز رنگ همراه با کپی صفحه اول شناسنامه و یک چسب نواری تزئینی برای جلسه بعد بیاورید.

زیبانویسی

مدرس: پیرقدیم، میترا
فعالیت: ص6تدریس شد.
تکلیف: ص7 درمنزل حل شود.(با مداد سیاه).از نوشتن با مداد نوکی پرهیز شود.

مهارت اجتماعی

مدرس: صادقی، مهتا
فعالیت: با سلام و احترام کلاس امروز تدریس اتیکت کلمات جادویی همراه با پخش فیلم ، خوراکی تعارف کردن و معرفی کلمه لطفا.( دانش اموزان کلمات ارتباطی لطفا ، بفرمایید،متشکرم و سپاس را می شناسند و در جوامع به کار خواهند برد انشالله)
تکلیف: با سلام و احترام دانش آموز درخواستی که از والدین یا نزدیکان خود دارد را با لطفا بگوید و یادداشت کند. همچنین می تواند از کلمات جادویی هم استفاده کند.

ریاضی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: شمارش چندتا چندتا مبحث جمع ذهنی آموزش داده شد. و صفحه 11 کتاب تکمیل شد.
تکلیف: تکلیف ندارید.

علوم سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: درس اول ،بخش اول درس زنگ علوم تدریس شد. از روی بخش اول کتاب کار خوانده شد.
تکلیف: از صفحه 9تا12 کتاب کار علوم با دقت خوانده شود.

نگارش سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: بخشی از کتاب نگارش درس اول محله ی ما حل شد.
تکلیف: صفحات 8تا 10 کتاب نگارش را کامل بنویسید.

سرود

مدرس: صدر بایگی، فرحناز
فعالیت: باسلام و عرض ادب . جلسه امروز معارفه و آموزش متن سرود ملی
تکلیف: دانش آموزان عزیز لطفا برای جلسه آینده متن سرود حفظ شود با سپاس سر زد از افق مهر خاوران فروغ دیده ی حق باوران بهمن فر ایمان ماست شهیدان پیچیده در گوش زمان فریاد تان پاینده مانی و جاودان جمهوری اسلامی ایران

ریاضی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: آموزش مجدد شمارش چندتا چندتا و حل صفحه 11 کتاب.
تکلیف: تکلیف ندارند. دانش آموزانی که دوکاربرگ روز شنبه و چهارشنبه هفته گذشته را حل نکردند حل کنند.

علوم سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: درس اول ،زنگ علوم به صورت گفتاری تدریس شد.
تکلیف: صفحه 9و 10 کتاب کار علوم خوانده شود.

فارسی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: سنجش استعداد گونیای علوم برگزار گردید.

هنر سوم

مدرس: ایروانی، سارا
تکلیف: با سلام لطفا دانش آموزان برای جلسه آینده چسب مایع یا ماتیکی و قیچی همراه داشته باشند. در صورتی که به مدرسه تحویل دادند نیاز به تهیه مجدد نیست. ممنون

سواد مالی

مدرس: نادری، نرگس
فعالیت: فعالیت های انجام شده مربوط به این جلسه و جلسه قبل می باشد که به دلیل مشکلات فنی کامل ارئه نشد. بعد از خوش آمدگویی و تبریک سال تحصیل جدید و آشنایی مختصر با دانش آموزان، معلم در شروع کلاس مختصری از اینکه سواد چیست و همینطور کتاب سواد مالی به چه منظوری تدریس میشود و هدفی که کتاب و درس دنبال میکند صحبت میکند تا دانش آم,زان نگاه و شناخت مناسب نسبت به این واحد درسی پیدا کنند . -مقداری پول با ارزشهای مختلف در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد. -معلم با پرسیدن سوال از دانش آموزان درس را شروع می کند؟ این پول هایی که دیدید چه ویژگی خاصی دارند؟ - برای خرید در کشورهای خارج از ایران، از چه نوع پولی باید استفاده کرد؟ - آیا از اقوام و دوستانتان کسی به خارج از کشور سفر کرده است، از چه نوع پولی در آن کشور استفاده نموده است؟ ارز چیست؟ : واحد پولی کشورهای مختلف را ارز می گویند. ارز چه کاربردی دارد؟: هنگام سفر به کشورهای مختلف باید پول آن کشور را برای خرید به همراه داشت. از چه ارز واحدی می توان برای خرید و فروش در تمام کشور ها استفاده نمود؟: ارز واحدی که در کشورهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد دلار است. -کلیپ مربوطه پخش می گردد. -در ارتباط با واحد های پولی کشورهای مختلف با توجه به کلیپ در حال پخش صحبت می شود. -تصاویر مختلف از واحد های پولی مهم در سایر کشورها برای دانش آموزان پخش می گردد. -توجه دانش آموزان را به کتاب جلب نموده و فعالیت کلاسی را با همکاری آنها و با استفاده از عکس هایچاپ شده و نیز به کمک ویدئو پروژکتور پخش شده، حل می نماید.
تکلیف: دانش آموزان عزیز تکلیف مربوطه را می توانید با بار گذاری عکس های مربوطه انجام دهید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: