فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: محمدعلی رجایی

ریاضی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: تمرین صفحه 108 کتاب ریاضی و کاربرگ مربوط به فصل محیط و مساحت توسط دانش آموزان حل گردید.
تکلیف: تکلیف ندارید.

علوم سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: درس 11 با موضوع بکارید و ببینید در رابطه با گیاهان با پاورپوینت و به صورت تجربی آموزش داده شد. دانش آموزان گل های خود را در گلدان کاشتند.
تکلیف: دانش اموزانی که گل ریشه دار و گلدان و خاک نیاورده اند تا سشنبه مهلت دارند.

نگارش سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: تمارین نگارش درس 11 درباره ی نویسنده بزرگ بررسی شد و در کلاس حل گردید.
تکلیف: تمارین درس 12 نگارش را بنویسید. ارمغان هفتگی شماره 9 را با خود حل نکنید و بیاورید.

متن اطلاعاتی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: دانش آموزان درس 8 تا درس 11 فارسی را ،شامل تمامی مطالب مخصوصا کتاب فارسی و کتاب کار و املا با دقت برای فردا خوانده شود.
فعالیت: با سلام و احترام به اطلاع اولیا گرامی میرسانیم، روز چهارشنبه 10 اسفند ماه جشن تولد کلیه متولدین اسفند ماه در دبستان برگزار خواهد شد. روش اجرای این جشن، بدین ترتیب می باشد که دکور با تم تولد در حیاط دبستان اجرا و در زنگ تفریح همکاران با پخش آهنگهای تولد، جشن برگزار خواهد نمود. اولیا گرامی متولدین اسفند ماه در صورت تمایل می توانند، با هماهنگی معلم پایه، اقدام به تهیه اقلام پذیرایی از دانش آموزان همکلاسی خود نمایند. لازم به تذکر است، اولیا به هیچ عنوان اجازه ارسال کیک تولد و غذاهای ناسالم برای پذیرایی ندارند. پذیرایی کیک در دبستان، مغایر با پروتکلهای بهداشتی می باشد و در فضای دبستان امکانپذیر نیست. پذیرایی صرفا با انواع خوراکیهای سالم بسته بندی از قبیل بیسکوییت، آبمیوه و پاستیل و به تعداد نفرات هر کلاس انجام می شود. اولیا متولدین هرماه می توانند اقلام پذیرایی کلاس خود را زمان ورود به دبستان به معلم پایه تحویل دهند تا در کلاس پذیرایی انجام شود.

ریاضی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: مبحث جمع در جدول ارزش مکانی به روش شعر و گفتاری آموزش داده شد و فعالیت های صفحات 106 و 107 کتاب درسی حل گردید.
تکلیف: تمرین صفحه 108 کتاب حل شود و همچنین کاربرگ ارسالی نیز حل گردد.

علوم سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: سنجش علوم برگزار گردید.
تکلیف: تکلیف ندارید.

فارسی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: داستان صوتی صفحه 105 پخش شد و درباره آن گفت و گو کردیم و مبحث فاعل قسمت بیاموز و بگو مجدد آموزش داده شد و بخوان و بیندیش (بوی سیب و یاس) خوانده شد و درک و دریافت آن حل گردید و واژگان سخت آن گفته شد.
تکلیف: از روی واژگان سخت درس بخوان و بیندیش دوبار بنویسید و درس 14 را کامل بخوانید. یک املا از بخوان و بیندیش و درس ایران آباد بنویسید.

هنر سوم

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: در این جلسه دانش آموزان کارت تبریک به شیوه کلاژ را درست کردند. البته اول گل ها و پروانه را رنگ آمیزی کردند و بعد با چسب(چسباندن پروانه روی گل) کار نهایی را درست کردند.
تکلیف: لطفا برای جلسه آینده دانش آموزان مدادرنگی همراه داشته باشند.

سواد مالی

مدرس: نادری، نرگس
فعالیت: -ویدئو چند لوگوی برتر دنیا -معلم از یک دانش آموز می خواهد درباره ی ویدئو پخش شده برای بقیه صحبت کند -درباره ی انواع لوگوهایی که دانش آموزان میشناسند صحبت میشود . -متن درس از روی کتاب خوانده میشود . -مزایای داشتن لوگو برای کسب و کارها با مشارکت دانش آموزان بیان می شود .
تکلیف: انجام کاردستی در ارتباط با درس سواد مالی ( ساخت دستگاه خود پرداز، قلک، ساخت پوستر از لوگو های مختتلف یا مدرسه علوی، یا هر نوع طرح ابتکاری از دروس سواد مالی)( این فعالیت اختیاری می باشد)

ریاضی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: تمارین کتاب صفحات 104و105 و کتاب کار ریاضی صفحات 136،137، 141 توسط دانش آموزان حل گردید. همچنین چ جمع و تفریق تکنیکی و گسترده نویسی اعداد آموزش داده شد.
تکلیف: تکلیف ندارید.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: عزیزان برای شنبه درس 7 ،8 و 9 کتاب کار علوم تمامی مطالب با دقت خوانده شود. یک املا ده خطی به صورت جمله از درس 11،12 بنویسید. ارمغان شماره 7 را هرکسی در کلاس حل نکرده کامل کند و ارمغان شماره 8 را حل کنید و بیاورید.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: درس 15 هدیه ها با موضوع همسفر ناشناس ،حضرت سجاد(ع) آموزش داده شد.
تکلیف: فعالیت های درس 15 حل شود.

متن اطلاعاتی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: پروژه های هفته ملی علوم برگزار گردید.
تکلیف: تکلیف ندارید. لطفا هر مبحثی از هردرسی دانش آموزان بلد نیستند تمرین کنند. فردا کتاب های ریاضی و کار ریاضی و هدیه های آسمانی آورده شود. ارمغان هفتگی شماره 7 را بیاورید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: