فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: محمدعلی رجایی

ریاضی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: درود و احترام تبدیل واحد ریال به تومان و برعکس آموزش داده شد. تمرین صفحه 41 و 42 کتاب کار ریاضی با عنوان عدد چهاررقمی و تبدیل واحد پول توسط دانش آموزان حل گردید.
تکلیف: تکلیف ندارید.

علوم سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: با عرض احترام بخش اول درس سوم علوم با استفاده از پخش انیمیشن و به صورت گفتاری و خواندن داستان از کتاب کار توسط دانش آموزان آموزش داده شد.
تکلیف: درس سوم را از صفحه 34 تا37 با دقت بخوانید. پرسش کلاسی از درس سوم در جلسه بعد

فارسی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: با عرض سلام و ادب در زنگ فارسی درس دوم مباحث تبدیل گفتار به نوشتار و شعر حفظی *هم بازی* آموزش داده شد و تمرین صفحه 34 کتاب فارسی و بعضی تمارین صفحه 25 و 26 کتاب کار حل گردید.
تکلیف: درس دوم ،لغات ، متضاد و هم خانواده که در کتاب کار نوشته شده و درک مطلب و روخوانی و دستور زبان برای جلسه بعد خوانده شود و شعر حفظی را تا شنبه حفظ کنید. تمرین صفحات 20 و 25 و 26 کتاب کار نوشته شود.

قرآن سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: پرسش حفظی سوره های توحید و حمد و اذان انجام شد و هدف از خواندن سوره های حمد و توحید گفته شد.
تکلیف: اذان و سوره های توحید و حمد را حفظ کنید.

مهارت زندگی

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
فعالیت: با سلام و روز بخیر امروز در مورد خود آگاهی (شناخت فکرهای خود ) با دانش آموزان صحبت شد . صفحه 14 کتاب مهارت زندگی انجام شد .
تکلیف: پسرهای گل در مورد تفاوت احساس و فکر تحقیق شود و جلسه بعد حتما همراه داشته باشید .

ریاضی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: با سلام و ادب امروز تمرین صفحه 30 کتاب ریاضی بازبینی و هم چنین صفحه 40 کتاب کار با مبحث یادگیری عدد چهار رقمی 1000 توسط دانش آموزان حل گردید.
تکلیف: تکلیف ندارید.

فارسی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: درود و احترام لغات مترادف درس 3 در کتاب کار حل گردید و مبحث هم خانواده آموزش داده شد و صفحه 33 کتاب فارسی حل شد.
تکلیف: تکلیف ندارید.

املا سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: عرض ادب و احترام از درس 1 و 2 فارسی املای تلفیقی به صورت جمله و کلمه گفته شد.
تکلیف: یک مجله فرهنگی بردارید و متن آن راکه حدود 10 خط باشد، در دفتر بچسبانید و کلماتی که حروف (ث،ص،ط،ض،ظ،ذ،ح،ق،غ) دارند را دورشان خط بکشید. و یک بار از روی کلماتی که دورشان خط کشیده اید بنویسید.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: درس دوم اجتماعی ،من بزرگ شده ام پرسیده شد و درس سوم با عنوان آیا ما مثل هم هستیم آموزش داده شد.
تکلیف: سوالات درس 2 و 3 را بخوانید.

متن اطلاعاتی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: دو بیت شعر زیر خوانده و توضیح داده شد.
تکلیف: لطفا در دفترچه مجزا دو بیت را بنویسید و آن ها را حفظ کنید و مفهوم آن را یاد بگیرید. بار درخت علم نباشد مگر عمل /*/ با علم اگر عمل نکنی شاخ بی بری با خدا باش و پادشاهی کن /*/ بی خدا باش و هر چه خواهی کن

مهارت اجتماعی

مدرس: صادقی، مهتا
فعالیت: با سلام و احترام مرور و ارزیابی عملکرد دانش آموزان در مورد سرفصل های رفتارهای صحیح، کلمات جادویی گروه اول و گروه دوم ( به روش گفتاری ، پرسش و پاسخ بین معلم و دانش آموزان، کمک گرفتن از مستر اتیکت )
تکلیف: دانش آموزان از یک مجله یا روزنامه کلمات جادویی را جدا کنند.
فعالیت: باسلام . به اطلاع می رسانیم کارنامه آزمون دوره ای گونیا که با محتوای دروس سال گذشته در هفته دوم مهر برگزار شد در پرتال دانش آموز / بخش کارنامه قابل رویت می باشد.

ریاضی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما عزیزان در جلسه امروز الگو سازی و معرفی عدد هزار با دست ورزی و با استفاده از پاورپوینت اموزشی مورد آموزش قرار گرفت و صفحه 27 و 28 و 29کتاب حل گردید.
تکلیف: لطفا تمرین صفحه 30 کتاب را حل کنید.

علوم سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: سلامی مجدد خدمت شما. از درس دوم مجدد پرسش کلاسی انجام شد و در کلاس بدون دیوار دست ورزی هرم مواد غذایی را انجام دادیم و هرم مواد غذایی را درست کردیم.
تکلیف: تکلیف ندارید.

نگارش سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: عرض ادب و احترام در ساعت امروز درس نگارش ، تعدادی سوالات دستور زبانی درس دوم با عنوان مطابقت فعل با فاعل و آموزش مکان های مختلف کتاب نگارش را حل کردیم.
تکلیف: تا پایان درس دوم کلیه تمرین های باقی مانده را بنویسید. دانش آموزانی که درس اول را کامل نکرده اند کامل کنند.کتاب را هفته آینده با خود بیاورند.

سرود

مدرس: صدر بایگی، فرحناز
فعالیت: باسلام و عرض ادب .جلسه امروز آموزش متن سرود یلدا
تکلیف: دانش آموزان عزیز لطفا برای جلسه آینده متن سرود را حفظ نمایید.باتشکر یلدا یلدا یلدا یلدا طولانی ترین شب ها آجیل و انار و آش کوفته قلقلی رو باش انار دونه دونه پسته هامون خندونه آواز و رقص و شادی تا صبح بامن بیداری همه دورهم خوشحال حالا میگیریم یه فال

بازی دبستانی

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: در زنگ بازی دبستانی امروز ، بازی شوت کردن توپ با بغل پا به سمت دروازه (پنالتی) انجام شد.
تکلیف: تکلیف ندارید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: