فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: مهدی اخوان ثالث

ریاضی اول

مدرس: قربان نژاد، عاطفه
فعالیت: سلام و عرض ادب خدمت اولیای عزیزم. انشاالله که هفته ی خوبی را شروع کرده باشید. امروز نگاره سوم کمی توضیح داده شد. نگارش لوحه جدید تدریس شد. ریاضی تم 1 ( درس اول)کامل تدریس شد. کار باخط کش آغاز شد.لطفا خط کش در کیف از حالا به بعد گذاشته شود.
تکلیف: کتاب درختی صفحه 5انجام شود.

زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: با سلام و عرض تبریک روز جهانی سالمند خدمت تمامی والدین عزیز و پسرهای گلم. امروز در جلسه ی حضوری ما حضور و اهمیت سالمندان عزیز را پررنگ کردیم و با درست کردن کاردستی برای ایشان و گفتن جمله محبت آمیز و شعرخوانی، روزی به یاد ماندنی ساختیم.
تکلیف: لطفا در منزل کارت پستالی برای پدربزرگ و مادر بزرگ عزیز خود درست کنین (طبق دستور العمل ارائه شده خدمت شما والدین عزیز) و جمله ی زیر را در کارت پستال خود بنویسین: I love you توی این جمله حرف L را بزرگ تر از بقیه حروف نوشته و داخلش را به سلیقه ی خود تزیین کنید.

فارسی اول

مدرس: قربان نژاد، عاطفه
فعالیت: سلام و عرض ادب خدمت اولیای عزیز. امروز نگاره2 کتاب فارسی درس داده شد. بخش کردن و لوحه خط صاف و نقطه تدریس شد.
تکلیف: صفحه ی 4 کتاب نگارش. صفحه ی 8 کتاب کاررباضی. صفحه ی 9کتاب کار فارسی انجام شود.

زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: با سلام و عرض خسته نباشید خدمت والدین عزیز وپسرهای نازنین. امروز در کلاس حروف G و O (کلمات و آواها) مرور شدند. حرف L معرفی شد. (اسم، صدا و کلمات). جلسه ی آینده روی حرف L تمرکز بیشتری خواهد شد.
تکلیف: بچه های نازنین، طبق کاربرگ پیوست شده لطفا سرمشقی از حرف L در دفتر خودتون بنویسین. حتما به شیوه نوشتن حرف دقت کنین. کارت اسمی که قبلا تزیین کرده بودین رو توی صفحه ی اول دفتر مشقتون بچسبونین و عکسش رو برای من در پرتال آپلود کنین.

ریاضی اول

مدرس: قربان نژاد، عاطفه
فعالیت: سلام و عرض ادب خدمت اولیای عزیزم. امروز ریاضی درس اول تا صفحه ی 5 انجام شد. فارسی هم سرمشق و کتاب کار طبقه لوحه ی آموزش داده شده نوشته شد. مهارتهای مربوط به درس اول ریاضی میوه برداشتن برای تغذیه در مدرسه بیان و تشخیص الگو شناخت اشکال هندسی هر غذایی که میخوریم رزق و روزی ما از طرف خداست. پدر و مادر؛ هم روزی و هدیه خداست. همه کارها مانند صبحانه خوردن و ریاضی را با نام خدا شروع میکنیم.
تکلیف: تکلیف صفحه 3کتاب نگارش خوش خط انجام شود. لطفا به موقع تکالیف ارسال شود.سپاس

هنر اول

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: امروز در کلاس درمورد حشرات به طور کامل صحبت شد و به دانش آموزان کشیدن سنجاقک، کفشدوزک، مورچه آموزش داده شد.
تکلیف: کلاس به صورت حضوری برگزار شد و در حین آموزش دانش آموزان کار خود را تکمیل کردند و نشان دادند و عکس کارها گرفته شد.

زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: در جلسه ی امروز، حروف مربوط به کتاب جالی فانیکس 2 تمرین و مرور شدند و در قالب بازی های متنوع، با انتخاب خود دانش آموزان، هر حرف و صدای آن حرف و کلمات مربوطه مرور شدند. حروف: C, K, E, H, R, M, D
تکلیف: لطفا کلمات زیر در دفتر سه خط نوشته شوند. خواندن از روی این کلمات تمرین شود. سپس از دفتر عکس گرفته و در پرتال آپلود بفرمایید تا چک و تصحیح شوند. با تشکر از زحمات شما. red - cat - hat - red - mad - map - cap - pin - tim و لطفا کاربرگی که در کیف دانش آموزان عزیز گذاشته شده (کاربرگ اسمشون) به سلیقه ی خود دانش آموزان تزیین و رنگ آمیزی شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: