فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: نوآوران 2

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: رضایی دولت آبادی، ندا
فعالیت: با عرض سلام و احترام امروز در زنگ مفاهیم نوشتاری،یک صفحه از کتاب مفاهیم نوشتاری ( آشنایی با انوع حشره و خطوط منحنی) تدریس شد.نشانه (م) تکرار و دوره شد کلمات هم آغاز و هم پایان نشانه (م) تکرار شد.

فعالیت

مدرس: رضایی دولت آبادی، ندا
فعالیت: با عرض سلام و احترام امروز در زنگ آنلاین فعالیت های مناسبتی ،نوآموزان سفری مجازی به شهر زیبای اصفهان داشتند و با اماکن تاریخی و جاهای دیدنی اصفهان آشنا شدند. با سوغات شهر اصفهان (گز)و صنایع دستی مانند ظروف مینا کاری،سفره ی قلم کار ،به وسیله ی کلیپ ،آشنا شدند .

بازی استراتژیک

مدرس: مهدی هداوند، مینا
فعالیت: بازی زیگزاگ و قطار
تکلیف: طراحی بازی خلاقانه

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: رضایی دولت آبادی، ندا
فعالیت: با عرض سلام و احترام در زنگ مفاهیم خوانداری، در کلاس آنلاین ،نشانه ( م ) به وسیله ی کلیپ تدریس شد نوآموزان با کلماتی که با صدای (م) آغاز می شوند آشنا شدند نشانه (م ) در قالب قصه آموزش داده شد.در پایان نوآموزان ،کلماتی را که نشانه ی (م ) دارند را تکرار کردند
تکلیف: نوآموزان عزیزم ،تصویر کاردستی ماهی ،در پرتال بارگذاری خواهد شد لطفا در منزل با کمک بزرگترها ،با کاغذ سفید یا کاغذ رنگی ،کاردستی ماهی را انجام دهید روش ساخت کاردستی ماهی:مراحل ساخت بریدن دایره‌ها: ابتدا 7 دایره هم‌اندازه از کاغذ رنگی ببرید. تا کردن دایره‌ها: هر دایره را از وسط تا کنید تا نیم‌دایره شود. چسباندن دایره‌ها: نیم‌دایره‌ها را پشت‌سرهم به هم بچسبانید تا بدن ماهی حالت برجسته پیدا کند. ساخت دم و باله‌ها: از کاغذ رنگی مثلث یا برگ کوچک ببرید و به انتهای بدن بچسبانید. قرار دادن چشم: چشم عروسکی یا یک دایره کوچک روی سر ماهی بچسبانید.

مهارت زندگی پیش‌دبستانی

مدرس: کاظمی، نیره
فعالیت: در این جلسه درس 8 ( در چه زمانهایی باید غذا و خوراکی استفاده کنند ) . دانش آموزان عزیزی که کتاب مهارت زندگی آنها در مدرسه است لطفا حتما کتاب را از مدرسه تحویل بگیرند ، سپاسگزارم .

بازی دبستانی

مدرس: رضایی دولت آبادی، ندا
فعالیت: با عرض سلام و احترام در زنگ آنلاین بازی های هدفمند، کلیپ مهره های رنگی نمایش داده شد.مبحث ستون و ردیف و الگویابی ،تکرار و دوره شد.

مفاهیم ریاضی پیش‌دبستانی

مدرس: رضایی دولت آبادی، ندا
فعالیت: با عرض سلام و احترام به علت به حد نصاب نرسیدن نوآموزان در کلاس درس،تدریس انجام نشد.

مفاهیم علوم پیش‌دبستانی

مدرس: رضایی دولت آبادی، ندا
فعالیت: با عرض سلام و احترام به علت به حد نصاب نرسیدن تعداد نوآموزان در کلاس درس،تدریس انجام نشد.

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: رضایی دولت آبادی، ندا
فعالیت: با عرض سلام و احترام به جهت حضور اندک نوآموزان در کلاس درس،تدریس انجام نشد.

مهارت زندگی پیش‌دبستانی

مدرس: کاظمی، نیره
فعالیت: در این جلسه درس 8 داده شد و دانش آموزان یاد گرفتند چه زمانهایی ، مناسب تغذیه می باشد . دانش آموزان عزیزی که امروز در کلاس حضور داشتند و کتاب به آنها داده شد تا به منزل بیاورند ، لطفا در زمان هایی که کلاس حضوری شد ، حتما کتاب را به مدرسه بیاورید .

سواد مالی

مدرس: کرمانشاهی، پریسا
فعالیت: سلام و عرض ادب خدمت اولیای عزیز امروز درس مرور شد و کیلیپ مربوط به درس های گذشته در کلاس گذاشته شد سپاس از همراهیتون.

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: رضایی دولت آبادی، ندا
فعالیت: با عرض سلام و احترام در زنگ مفاهیم خوانداری،نشانه هایی که قبلا آموزش داده شده بود ،تکرار و‌دوره شد.

آسمانه پیش‌دبستانی

مدرس: رضایی دولت آبادی، ندا
فعالیت: با عرض سلام و احترام در این زنگ سوره هایی که قبلا آموزش داده شده بود ،تکرار شد. اشعار خیام و اشعار مولانا،که قبلا آموزش داده شده بود ،تکرار و تمرین شد.

هنر پیش‌دبستانی

مدرس: خوشدامن، مهتاب
فعالیت: باسلام... فعالیت دست ورزی... ساخت سبزیجات ( هویج و بادمجان و ... ) با خمیر .... سپس چیدمان عناصر ساخته شده ....

ماهرشو

مدرس: رضایی دولت آبادی، ندا
فعالیت: با عرض سلام و احترام در این زنگ،نوآموزان کاردستی تلویزیون را انجام دادند و‌رنگ آمیزی نمودند.
پیام مشاور چگونه از کودکان و نوجوانان در مقابل قلدری و آسیب زدن به خود مراقبت کنیم؟

پیام مشاور چگونه از کودکان و نوجوانان در مقابل قلدری و آسیب زدن به خود مراقبت کنیم؟

رده: فوق برنامه
توضیح: تحقیقات نشان داده بچه‌هایی که در خانه احساس ارزشمندی می‌کنند، احساس امنیت بیشتری دارند. احساس ارزشمندی یعنی کودک در عمق وجودش تجربه کند که «دوست‌داشتنی و محترم است»، حتی وقتی اشتباه می‌کند یا مخالف نظر والدینش رفتار می‌کند. این احساس نه با تعریف‌های زیاد و نه با برآورده‌کردن همه خواسته‌ها، بلکه با عشق بی‌قید و شرط، حد و مرز سالم، رابطه محترمانه، گوش‌دادن فعال و نشان‌دادن همدلی واقعی شکل می‌گیرد. 1. رابطه صمیمانه و حمایت شما نقش حیاتی دارد: درباره اتفاقات روزانه در مدرسه یا با دوستانش با فرزندتان صحبت کنید، اما در سؤال پرسیدن زیاده‌روی نکنید. گاهی فقط درباره رنگ احساسات فرزندتان با او صحبت کنید: «امروز کی قلبت رو صورتی، آبی، خاکستری کرد؟» یا «امروز کی مهربون بود؟ کی خوشحالت کرد؟ کی ناراحتت کرد؟» و سریع نصیحت نکنید. گوش کنید و وارد دنیای فرزندتان شوید. 2. درباره دوستی‌های متفاوت صحبت کنید: بعضی دوست‌ها واقعی هستند، هم دوستت هستند و هم رفتار دوستانه‌ای دارند. بعضی از دوست‌ها ظاهری هستند، یعنی با هم دوستید اما گاهی رفتار دوستانه‌ای ندارند، مثلاً مسخره‌ات می‌کنند، تهدید می‌کنند، قهر می‌کنند یا تو را مجبور به انجام کارهای اشتباه می‌کنند. حتی می‌توانید با رنگ‌ها دوستی‌ها را تعریف کنید و بعداً فرزندتان به شما بگوید هر دوستی چه رنگی است. 3. مهارت قاطع بودن و تنظیم هیجانی را آموزش دهید: با فرزندتان تمرین کنید چگونه قاطع «نه» بگوید، مرز بگذارد یا از بقیه در جای درست کمک بگیرد. به فرزندتان بیاموزید احساساتش را بشناسد، چگونه آن‌ها را مدیریت و ابراز کند. برای این آموزش، برای فرزندتان کتاب بخوانید، خودتان الگوی خوبی باشید، با هم بازی کنید و در خانه تمرین کنید. 4. فرزندتان را بازجویی نکنید، او را از اتفاقات بد یا آدم‌های بد نترسانید. برای داشتن روان و شخصیت سالم، کودکان نیاز دارند باور کنند دنیا جای امنی است، اکثر آدم‌ها خوب هستند و من امن هستم. فرزندتان را در تصمیم‌گیری‌ها دخیل کنید؛ کنترل بیش از حد، تمایل به سلطه یا پنهان‌کاری را زیاد می‌کند. در حالی‌که همیشه برای فرزندتان حد و مرز می‌گذارید و از او به اندازه سن و توانایی‌هایش توقع داشته باشید ، باید فرزندتان آن‌قدر به شما اعتماد داشته باشد و رابطه‌تان صمیمانه و امن باشد که بداند ، اگر با شما صحبت کند شما کنار او خواهید ماند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: