1400/10/07
نگارش اول
سادات حسینی، سمانه
با سلام و احترام ' کتاب نگارش ص 76 در کلاس انجام شد جدول تشخیصی او و (و) تمرین و تکرار شد .
تکلیف نگارش : کتاب کار ص 131و 132 فارسی انجام شود .
املا در منزل تا نشانه پ نوشته شود و تمرین و تکرار شود .
املا اول
سادات حسینی، سمانه
املا تا نشانه (ک )در کلاس گفته شد .
تکلیف : ندارند .
هوش و ریاضی
سادات حسینی، سمانه
با سلام و احترام ' آزمون اقای ریاضی انجام شد . ص 16 و 18و 19 و 20 کتاب ریاضی هوش در کلاس انجام شد .
تکلیف : کتاب ریاضی هوش ص 17 و 21 و 22و 23 در منزل انجام شود .
ریاضی به زبان انگلیسی
ستوده فرد، محدثه
سلام وقت بخیر
فعالیت های انجام شده در کلاس ریاضی انگلیسی امروز مورخ 1400/10/7 به شرح زیر است:
1. نمایش Good morning song
2. دوره مبحث
Tall/ Short
Taller/ Shorter
و تدریس
Tallest/ Shortest
3. تماشای ویدئو های آموزشی
4. انجام ورک شیت
5. پرسش و پاسخ از دانش آموزان
تکلیف کلاس ریاضی انگلیسی امروز مورخ 1400/10/7:
دانش آموزان عزیزم لطفا ورک شیت ارسال شده را حل کنند.
برای حل این ورک شیت، باید برای تصاویر از کوتاه ترین به بلند ترین شماره گذاری شود.
برای کوتاه ترین تصویر عدد 1 و به همین ترتیب تا عدد 8 برای بلندترین شماره گذاری شود.
1400/10/06
فارسی اول
سادات حسینی، سمانه
با سلام و احترام
ورزش در کلاس آنلاین انجام شد .
نشانه پ تدریس شد .
داستان نشانه پ با کد قالب پنیر گفته شد .
شعر نشانه پ خوانده شد .
روان خوانی و تصویر خوانی ص 57 خوانده شد .
تکلیف فارسی : روان خوانی تمرین و تکرار شود.
نگارش اول
سادات حسینی، سمانه
به نام خالق یکتا
جدول دوستی و نحوه نوشتن نشانه پ تدریس شد .
دانش اموزان جدول دوستی را تکرار کردند .
بخش کردن صدا کشی مرور شد .
ص 75 کتاب نگارش در کلاس حل شد .
کلمه نویسی در کلاس کار شد .
تکلیف : 1)کتاب کار ص 128 و 129 و 130 انجام شود.
2) املا تا نشانه ک نوشته شود و به خوبی تمرین و تکرار شود .
فردا املا تا نشانه (ک )خواهیم داشت .
مهارت زندگی
رشیدی، فاطمه
سلام و روز بخیر
مبحث کمک به دوستان و خانواده با مشارکت دانش اموزان تدریس شد.
تکالیف در کلاس انجام شد.
علوم به زبان انگلیسی
ستوده فرد، محدثه
با عرض سلام و وقت بخیر
فعالیت های انجام شده در کلاس علوم انگلیسی امروز مورخ 1400/10/6 به شرح زیر است:
1. تدریس مبحث materials.
2. تماشای ویدئوی آموزشی مرتبط با موضوع.
3. انجام ورک شیت
کلیف کلاس علوم انگلیسی امروز مورخ 1400/10/6:
دانش آموزان موارد تدریس شده را در منزل دوره کنند.
1400/10/05
ریاضی اول
سادات حسینی، سمانه
با سلام و احترام '
تِم 14 ص 92 و93 و 94 و 95 و ص 96 تدریس و حل شد .نمونه سوالات جمع نظام و عبارتی در کلاس انجام شد .
مفهوم تفریق و کم کردن اموزش داده شد .
مثلا عبارت :
7_2=5
به این صورت بیان شود :
(7 تا بودن ' 2 تا رفت ' چندتا باقی ماند )
نمونه سوالات از جمع و تفریق و جمع نظام دار در کلاس حل شد .
تکلیف ریاضی :
کتاب کار ص 119 و 120 و 121 و 122 و 123 حل شود .
جمع و تفریق به خوبی تمرین و تکرار شود می توانید از نِی و چوب خط استفاده کنید .
نگارش اول
سادات حسینی، سمانه
به نام خدا با سلام و احترام
پای تخته کلمه نویسی و روان خوانی تمرین و تکرار شد .
نگارش ص 74 در کلاس انجام شد .
جدول دوستی در کلاس تمرین و تکرار شد .
ایجاد انگیره نشانه (و ) رو داشتیم .
تکلیف نگارش :
1) کتاب کار فارسی ص 125 و 126 و 127 انجام شود .
2 ) املای تشخیصی ( تکلیف خلاقانه و عملکردی ) مطابق عکس ارسال شده در واتس اپ به دانش آموز گفته شود .
تشکر
1400/10/04
فارسی اول
سادات حسینی، سمانه
با سلام و احترام
جهت ایجاد انگیزه نشانه و دانش اموزان لباس ورزشی پوشیدن و ورزش کردن .
به عنوان کار در کلاس کلمات با نشانه او_و تمرین و تکرار شد . داستان نشانه (و) گفته شد . و شعر نشانه (و) خوانده شد ' روان خوانی ص 55 کتاب فارسی انجام شد.
تکلیف فارسی : روان خوانی تمرین و تکرار شود .
نگارش اول
سادات حسینی، سمانه
با سلام و احترام
'جدول دوستی و نحوه نگارش (و) تدریس شد .ص 73 کتاب نگارش در کلاس انجام شد.
تکلیف : 1)جدول دوستی تکمیل شود .
2)کتاب کار ص 121 و 122 و 123 و 124 انجام شود .
3)جهت تمرین و تکرار چند کلمه که (و )داشته باشد مثلا : سَماور - داور-نانوا-دیوار_لیوان ............... در دفتر تلاش با ایجاد انگیزه ( ورزشی )نوشته شود.
قرآن اول
سادات حسینی، سمانه
با سلام و احترام
درس سوم قرآن تدریس شد .
دانش اموزان تصویر خوانی انجام دادند . شعر ها در کلاس خوانده شد . سوره عصر در کلاس خوانده شد .
پیام قرآنی : وَ بِالوالدینِ اِحسانًا ( به پدرو مادر خود نیکی کنید )
'خانه ما
اهداف
1- آشنایی با خانواده و نقش هریک از اعضای آن
2- اُنس گرفتن با سوره عصر
3- آشنایی با مفهوم سوره عصر در قالب شعر
4- آشنایی با پیام قرآنی درس درباره نیکی به پدر و مادر
5-تقویت انگیزه دانش آموزان به یادگیری قرآن از طریق داستان هدیه پدربزرگ
7- تقویت حس همکاری، احترام به پدر و مادر و اعضای خانواده و تشکر از آنها
- تقویت علاقه به رعایت نظم، وقت شناسی، کار و تلاش و بهداشت فردی و محیط خانه و تقویت علاقه به شنیدن و خواندن روزانه قرآن کریم
راهبردها و روش های یاددهی - یادگیری
تصویر خوانی، پرسش و پاسخ، گوش دادن، همیاری و مشارکت، بحث و گفت و گو
تکلیف : 1)نقاشی هدیه پدربزرگ یا مادربزرگ ( کمک والدین بلا مانع است )
2) اسم انتخابی برای شعر ص 33 کتاب قرآن توسط گروه ها و اعلام اسم به نمایندگی یک فرد تا روز دوشنبه
تشکر از همکاری شما
1400/10/01
ریاضی اول
سادات حسینی، سمانه
با سلام و احترام
جمع نظام دار تدریس شد .
#داستان_جدول_نظام_دار از این قرار است که آقایی که کارش فروش آپارتمان است برای هر ساختمان قانون خاصی میگذارد مثلا میگوید این ساختمان را فقط به خانواده هایی می فروشم که 2 تا بچه داشته باشند وبالای ساختمان عدد 2 را می زنه تا همه بدونند یکی میگه من دوتا پسر دارم میگه بفرما یکی میگه من یه دختر دارم یه پسر میگه بفرما یکی میگه من دوتا دختر دارم میگه بفرما وبه همین ترتیب برای ساختمان های دیگه است .
خانواده عدد1
0+1= 1+1= ---------------------
خانواده عدد2
0+2= 1+1=
2+0= ---------------------
خانواده عدد3
0+3= 1+2=
2+1= 3+0=
---------------------
خانواده عدد4
0+4= 1+3= 2+2=
3+1= 4+0=
---------------------
خانواده عدد5
0+5= 1+4= 2+3=
3+2= 4+1= 5+0=
---------------------
خانواده عدد6
0+6= 1+5= 2+4= 3+3=
4+2= 5+1= 6+0=
---------------------
جمع های نظام دار
خانواده عدد7
0+7= 1+6= 2+5= 3+4=
4+4= 5+2= 6+1= 7+0=
---------------------
خانواده عدد8
0+8= 1+7= 2+6=
3+5= 4+4= 5+3=
6+2= 7+1= 8+0=
---------------------
خانواده عدد9
0+9= 1+8= 2+7=
3+6= 4+5= 5+4=
6+3= 7+2= 8+1=
9+0=
---------------------
خانواده عدد10
0+10= 9+1= 8+2=
7+3= 6+4= 5+5=
6+4= 7+3= 8+2=
9+1= 10+0=
---------------------
جمع های نظام دار
با خلاقیت تدریس شد
ص 90 و 87 ریاضی در کلاس انجام شد .
تکلیف : ص 89 ریاضی تکمیل شود .
کتاب کار تِم 13 کامل شود .
جمع نظام دار بسیار حائز اهمیت می باشد .
کم کم دانش اموزان را باید برای جمع ذهنی اماده کنیم .
علوم اول
سادات حسینی، سمانه
با سلام و احترام درس 8 تدریس شد و نمونه سوالات و فیلم اموزشی در اختیار دانش اموزان قرار گرفت .
دانش اموزان روی چیزی که هنوز اختراع نشده است فکر کنند .و نظرات خود را برای جلسه اینده بگویند .
تکلیف علوم : کتاب کار علوم فصل 8 کامل شود .
1)دانش اموزانی که با دوریز کاردستی درست نکردند ' درست کنند
2) یا ابزار را در منزل دسته بندی کنند . مثلا قاشق و چنگال مرتبط با اشپزخانه یا ابزار جعبه ابزار در جعبه ابزار
انجام یک فعالیت کافی می باشد .