فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: پروفسور محمود حسابی

علوم اول

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: علوم : آموزش تفاوت بین موجودات زنده و غیر زنده همراه دیدن کلیپ آموزشی آشنایی با ویژگی های موجودات زنده و غیر زنده
تکلیف: سلام عزیزای دلم علوم : در یک برگه A4 سه موجود زنده و سه موجود غیر زنده را نقاشی کنید.

هنر اول

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: در این جلسه به دانش آموزان با استفاده از خمیربازی رنگ های زرد و نارنجی و قهوه ای و سفید صورت زرافه آموزش داده شد و دانش آموزان با کارهایشان سر کلاس نمایش اجرا کردند.
تکلیف: کلاس به صورت مجازی برگزار شد و در حین آموزش دانش آموزان کار خود را تکمیل کردند و نشان دادند و عکس کارها به واتس آپ ارسال شد.

زبان انگلیسی

مدرس: ایمانی، کبری
فعالیت: تمرین قوانین کلاسی و روزهای هفته،مرور حرف Uu,تدریس کلمه های صدای Uu
تکلیف: خواندن و نوشتن جمله ها در دفتر

ریاضی اول

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: آموزش جدول شگفت انگیز(سودوکو) همراه شعر و داستان. داستان:در یک جنگل بزرگ سه تا حیوان(لاکپشت)،سه تا(حلزون)،سه تا(خوک)،میخواستند باهم یک جا زندگی کنند.یک آپارتمان پیدا کردند که 9تا اتاق داشت.دو قانون در این آپارتمان بود. 1.در هر طبقه فقط یک مدل حیوان باشد 2.از بالا به پایین هم یه مدل حیوان
تکلیف: ریاضی: جدول سودوکو مربوطه را مانند نمونه انجام دهید. با کاغذ رنگی مربع،مثلث و دایره تهیه کنید و جدول را کامل کنید.

زبان انگلیسی

مدرس: ایمانی، کبری
فعالیت: تمرین روزهای هفته،مرور کلمات،تدریس صدای Uu
تکلیف: نوشتن یک خط از حرف جدید و تماشا فیلم ها

علوم اول

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: علوم: آموزش فصل ها(بهار / تابستان / پاییز / زمستان) آموزش ماههای فصل بهار ، تابستان ، پاییز ، زمستان بهار (فروردین ،اردیبهشت، خرداد)/ تابستان(تیر ،مرداد ،شهریور) / پاییز (مهر،آبان،آذر) / زمستان (دی، بهمن ،اسفند) آشنایی من و هم شاگردی های عزیز با ماه تولد پسرهای گلم آشنایی و آموزش با ویژگی های هر فصل
تکلیف: سلام گل پسرهای من کاربرگ مربوط به چهار فصل انجام شود. درخت را به چهار قسمت تقسیم کنید و هر قسمت را به یک فصل اختصاص دهید. از هر روشی که خواستید میتوانید استفاده کنید.

زبان انگلیسی

مدرس: ایمانی، کبری
فعالیت: مرور و خواندن کلمات و تدریس تعدادی از وسایل آشپزخانه
تکلیف: نوشتن یک خط از کلمات فرستاده شده در دفتر و تمرین وسایل آشپزخانه

ریاضی اول

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: ریاضی: آموزش الگویابی،و الگویابی پیشرفته به همراه داستان و کاردستی
تکلیف: سلام قشنگای من ریاضی: کاربرگ مربوط به الگویابی انجام شود.ابتدا توپ ها را رنگ کنید و سپس آنها را برش زده و به صورت الگو داخل کاربرگ مربوطه بچسبانید. با چند کاغذ رنگی یک کرم درست کنید بدین صورت که بدن کرم از یک الگوی مسخص پیروی کند.

زبان انگلیسی

مدرس: ایمانی، کبری
فعالیت: مرور Gg,و تدریس حرف Oo,خواندن کلمه ها
تکلیف: حرفOo در دفتر سرمشق داده شود و نوشته شود.

فارسی اول

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: فارسی(افزایش قدرت شنیداری به همراه تشخیص صدای حیوانات/ تمرین کلمات هم آغاز و هم پایان / بازی با اسامی و تشخیص صدای خرگوشی و لاکپشتی اسم ها)
تکلیف: سلام گل پسرای من فارسی(بچه ها با مامان یا بابا میرید تو اتاق خودتون وسایلی که بهتون گفته میشه و آدرس داده میشه را پیدا کنید. صدایی که براتون فرستادم خوب گوش بدید.هر کجا به صدای آب رسیدید یک دایره بکشید و هر جا صدای خنده شنیدید عدد یک و هر جا صدای بوق شنیدید یک مثلث بکشید)

زبان انگلیسی

مدرس: ایمانی، کبری
فعالیت: خواندن شعر،مرور حرف Gg,فلش کارتها g, و تمرین خواندن کلمات g
تکلیف: خواندن و نوشتن کلمات Gg در دفتر و تمرین روخوانی
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: