فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: پروفسور محمود حسابی

فارسی اول

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: سلام قشنگای من امروز باهم کتاب فارسی بخش 1 ،نگاره ی 1 را یاد گرفتیم. آشنایی با نهاد خانواده،اعضا و وظایف هر یک و احترام گذاشتن به آنها. آشنایی با ابزارها و وسایل زندگی، آشنایی با مفاهیم بالا و پایین و چپ و راست خواندن شعر اعضای خانواده،آشنایی با نقش پدر و مادر در خانواده. کتاب نگارش فارسی: آموزش بخش 1 ،صفحه 2 ،آموزش کشیدن خط صاف از بالا به پایین و رعایت فاصله گذاری.
تکلیف: هدیه های قشنگ خدا به من،سلام 1.در دفتر مشق خود سه خط از الگوی نگارش که فیلم آن را دیدید، انجام دهید. 2.روی زمین یا میز یک ربان رنگی گذاشته و آن را به عنوان خط زمینه در نظر بگیرید،سپس با استفاده از چوب خط ها در فاصله ی یکسان،آنها را روی ربان که خط زمینه شماست قرار دهید. 3.کتاب نگارش فارسی صفحه ی 2، انجام شود.

زبان انگلیسی

مدرس: ایمانی، کبری
فعالیت: مرور صداها و خواندن کلمات
تکلیف: خواندن کلمات تمرین شود.

فارسی اول

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: سلام گل پسرای من امروز اولین روز مدرسه,پسرهای عزیزم با دوستانشون آشنا شدند و هر کدام از پسرهای عزیزم خوذشان را معرفی کردند. با کتابهای خود یعنی فارسی،ریاضی،علوم،قرآن و نگارش آشنا شدند و هم چنین در مورد کتاب کارهای علوی (فارسی،ریاضی،علوم و ریاضی و هوش ) ،توضیح داده شد. با امید به اینکه روزی جشن فارغ التحصیلی دانشگاه را بگیرند.
تکلیف: امروز پسرهای عزیزم تکلیفی ندارند.

زبان انگلیسی

مدرس: ایمانی، کبری
فعالیت: معرفی و خوش آمدگویی،مرور قوانین کلاسی،تمرین روزهای هفته و رنگ ها
تکلیف: تکلیف نداریم.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: