فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: پروین اعتصامی

مفاهیم ریاضی پیش‌دبستانی

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: با سلام خدمت والدین گرامی امروز در کتاب ریاضی با مفاهیم ( کلفت،نازک،دور،نزدیک،پر خالی،بلند و کوتاه) اشنا شدیم و بازی هایی در همین راستا انجام دادیم و در انتها 2 صفحه از کتاب ریاضی انجام شد.
تکلیف: تکلیف نداریم .

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: باسلام خدمت والدین گرامی امروز باتوجه به کتاب نوشتاری با چوب کبریت و رنگ انگشتی با پسر های گلم در کتاب نقاشی کشیدیم .
تکلیف: تکلیف نداریم .

نقد فیلم

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: باسلام خدمت والدین گرامی امروز در زنگ انیمیشن ،با پسر های گلم انیمیشن (سگ قرمز)را باهم تماشا کردیم .

ضریب هوشی

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: با سلام خدمت والدین گرامی امروز در کلاس ضریب هوش کاربرگ کلاژ با موضوع خلق ادمک انجام شد و پسرهای عزیزم با استفاده از لوازم متنوع مثل( کاموا،پوست گردو و پسته،ربان،کاغذ رنگی) یک ادمک زیبا خلق کردند و برای ان اسم انتخاب کردند با هدف تقویت تخیل کودک،تفکر خلاق،هماهنگی بین چشم و دست.
تکلیف: تکلیف نداریم .

دومینو

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: با سلام خدمت والدین گرامی امروز در کلاس دومینو چیدمان منحنی انجام شد با هدف افزایش توانایی گفتاری، گوش دادن و تفکر کردن،دومینو باعث آموزش و تقویت حواس کودک و تقویت حافظ کودک می شود.
تکلیف: تکلیف نداریم .

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: با سلام خدمت والدین گرامی امروز در کتاب خوانداری با صدای (او) اشنا شدیم ،این صدا هم مانند صدای ( آ،اَ) جز صداهای کشیده است و هم پایان کار میشود . او هم پایان مانند: هلووووووو،پاروووووو،جارووووووو،مووووو
تکلیف: پسر گلم لطفا صداهای ( آ،اَ،ب،د،س،م) را به صورت هم اغاز و هم پایان و صدای (او) را به صورت هم پایان در منزل تکرار و تمرین کن.

هوش و خلاقیت پیش‌دبستانی

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: با سلام خدمت والدین گرامی امروز بازی تانگرام در کلاس انجام شد .تانگرام مانند آجرهای ساختنی یا لگو می تواند به کودکان روابط فضایی را بیاموزد و همچنین به آن ها کمک می کند تا اشکال و حالات هندسی را درک کنند هم چنین مهارت حل مساله قوی تری داشته باشند ، حتی در آموزش ریاضی هم کاربرد دارد. مزایای بازی فکری تانگرام _ به کودکان و دانش آموزان توانایی تشخیص اشکال مختلف را آموزش می دهد. _ مهارت های حسی و ارتباط بین دست و چشم کودکان را افزایش می دهد. _ باعث بیشتر شدن خلاقیت های تصوری کودکان و دانش آموزان می شود. _ هدف از این بازی ایجاد خلاقیت و بالا بردن درک مساحت فرزندانتان است. _ تجسم ارتباط فضایی بین اجسام در فکر و ذهن شما می تواند مهارت های بصری و فضایی شما را ارتقاء بدهد.
تکلیف: تکلیف نداریم .

مهارت زندگی پیش‌دبستانی

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
فعالیت: با سلام و روز بخیر امروز در در مورد رعایت آداب مهمانی رفتن قصه تعریف کردیم و نمایش عروسکی اجرا شد . صفحات 16 ، 17 کتاب مهارت زندگی انجام شد .
تکلیف: عزیزان تکلیف ندارید

هنر پیش‌دبستانی

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: با سلام در این جلسه با دانش آموزان در مورد پوشش بدن حیوانات صحبت شد و کلاژ بدن گوسفند با پنبه سر کلاس انجام شد.

آزمایشگاه

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: با سلام خدمت والدین گرامی امروز در زنگ دانشمند کوچک با اب لبو جهت اشنایی با صدای (او)در ازمایشگاه نقاشی کشیدیم و لذت بردیم .
تکلیف: تکلیف نداریم .

مفاهیم ریاضی پیش‌دبستانی

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: با سلام خدمت والدین گرامی امروز در کلاس ریاضی پسرهای گلم با مفهوم هم اندازه و بیشتر و کمتر اشنا شدند و در انتها 2 صفحه از کتاب حل گردید.
تکلیف: تکلیف نداریم .

هوش و خلاقیت پیش‌دبستانی

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: باسلام خدمت والدین گرامی امروز در زنگ هوش و خلاقیت دو صفحه از کتاب هوش با موضوع شباهت ها و تفاوتها و الگویابی انجام شد.
تکلیف: تکلیف نداریم .

شعر

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: با سلام خدمت والدین‌گرامی امروز در کلاس شعر ارزش ها تکرار و تمرین شد و شعر حافظ به نوبت خوانده شد توسط پسرهای عزیزم. (شعر ارزش ها) دست هایم،دست هایت هر دو پایم هردو پایت رقص گل با باد دیدی؟ رقص پروانه شنیدی ما چو گل رقصان و خندان ما چنان پروانه رقصان دست هامان ،دست هامان یکنوا ،اهنگ پامان یار من،همدست من،همپای من شو نرم و رقصان ،گرم با اوای من شو!
تکلیف: لطفا در منزل تکرار و تمرین شود .

رایانه

مدرس: فرخی، فرید
فعالیت: مرور دوباره درباره ی انواع کامپیوتر و اجزای آن مانند سی پی یو، صفحه کلید، ماوس، صفحه نمایش و انواع آن
تکلیف: لطفا برای یادآوری از فرزندان خود بخواهید تفاوت بین صفحه نمایش ها و انواع کامپیوتر را توضیح دهند؟ پاسخ:کامپیوترها دو نوع می باشند1-قابل حمل2-غیر قابل حمل صفحه نمایش ها دونوع می باشند:1-لمسی2-غیر لمسی
فعالیت: باسلام ، به اطلاع می رسانیم نمایشگاه کتاب در هفته کتاب و کتابخوانی ، از تاریخ 21 تا 25 آبان در دبستان و یونیت اداری برگزار می شود ، دانش آموزان گرامی طبق تاریخ مربوط به کلاس خود که معلم پایه اطلاع رسانی می کند، می توانند به منظور خرید کتاب وجوه نقد همراه داشته باشند.

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: با سلام خدمت والدین گرامی امروز در زنگ نوشتاری پسرهای گلم با توانمندی خود یک فرفره ساختند .( گردی کشیدند،بریدند ،تفکر خلاق خود را به کار انداختند و هرکدام با فکر خود با لوازمی که در اختیار داشتند یک فرفره خلق کردند ) در انتها از نظر خودشان خیلی فرفره هایشان تند حرکت نمی کرد .با گفتگو متوجه شدیم قرار نیست همیشه نتیجه تلاش هایمان رضایت بخش باشد گاهی انطور که میخواهیم مسائل خوب پیش نمیرود اما نباید نامید شویم و تلاش نکنیم برای رسیدن به هدفمان.
تکلیف: تکلیف نداریم .

ماهرشو

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: با سلام خدمت والدین گرامی امروز در زنگ‌ماهر شو با خمیر هایی که جلسه قبل ساختیم الگو های یک به یک و یک به دو ساختیم.
تکلیف: تکلیف نداریم .

دستان توانا

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: با سلام خدمت والدین گرامی امروز در زنگ دست های توانمند تبدیل کردن کاغذ به کاغذ اوریگامی را یاد گرفتیم و بعد یک سگ با همراهی پسرهای گلم با کاغذ ساختیم.و سپس با فکر و خلاقیت خودشون برای( سگ) بدن کشیدند .و اریگامی را کامل کردند . با هدف:افزایش صبر و پیگیری کودک، تقویت تجسم هنری،پرورش خلاقیت،تقویت تمرکز و کمک به مهار استرس ،کمک به هماهنگی چشم ها و دستها
تکلیف: تکلیف نداریم .

بازی استراتژیک

مدرس: علی محمدی، صدف
فعالیت: با سلام و احترام بازی با کاپ گیم جهت ایجاد هماهنگی با ریتم بازی ترکیبی کاپ گیم و چوبک جهت ایجاد درک بهتر ریتم بادی پرکاشن روی تخته موزیک و گرام
تکلیف: تکلیف ندارند
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: