فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: پروین اعتصامی

مفاهیم علوم پیش‌دبستانی

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: امروز در زنگ علوم در مورد مبحث اهنربا و ذره بین گفت و گو کردیم. آهنربا به هر ماده‌ای گفته می‌شود که قادر به جذب آهن و تولید یک میدان مغناطیسی خارج از خود باشد.

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: امروز در زنگ خوانداری تکرار و تمرین صداها را با روش بازی با پسرهای گلم انجام دادیم.

دنیای رنگی

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: امروز در زنگ دنیای رنگی به انتخاب پسر های گلم خمیر بازی کردیم و اشکال مختلف ساختیم .

دنیای خیال

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: امروز در زنگ پرواز خیال داستان گوسفندی که میخواست خیلی بزرگ باشد را برای پسرهای گلم خواندم. بزرگ گوسفندی که می‌خواست بزرگ باشد، خیلی بزرگ ;ماجرای یک گوسفند کوچک است. این گوسفند که برفی نام دارد از وضعیت خود رضایت ندارد. او می‌خواهد مانند گوسفندان دیگر بزرگ باشد. برفی برای رسیدن به خواسته‌ی خودش شروع می‌کند به خوردن و خوردن. این کتاب کودک و خردسال از ژوزف تئوبال است. تصویرگری این داستان را هم خود تئوبال بر عهده گرفته. این کتاب ارزش‌های خارق‌العاده‌ای را با خود همراه دارد. گوسفندی که می‌خواست بزرگ باشد، خیلی بزرگ به کودکان نشان می‌دهد چگونه خود را دوست داشته باشند. آن‌ها با خواندن این کتاب می‌توانند نقص‌های خود را بپذیرند.

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: امروز در زنگ نوشتاری یک صفحه لوحه نویسی تکرار و تمرین شد با هدف تقویت عضلات دست و انگشتان و هماهنگی بین چشم و دست ها.
تکلیف: تکلیف نداریم .

نقد فیلم

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: امروز در زنگ انیمیشن ،فیلم پسر دلفینی به انتخاب خود پسرهای گلم مشاهده شد. دلفین اسنوبال پسر کوچکی را در امواج نجات می دهد که از سقوط هواپیما جان سالم به در برده بود. از آن زمان، دوستان، تقریباً برادران، بی خیال با هم بزرگ می شوند و با ترفندهای خنده دار خود زندگی دریایی را هیجان زده می کنند. تا اینکه یک روز آرامش دنیای کوچک شاد آنها توسط اختاپوس شیطانی از بین می رود. او پسر را به سرزمینی تبعید می کند، جایی که او باید زندگی در میان مردم را بیاموزد و راز منشأ خود را درک کند. یک دوست جدید، کاپیتان مهربان موروارید، و اسنوبال وفادار به پسر کمک می کنند تا با همه سختی ها کنار بیاید - چه در ته دریا و چه در جزایر دوردست مرموز. ماجراهای شگفت انگیزی در انتظار شماست. دانلود انیمیشن جدید پسر دلفینی از ناب مووی انیمیشن پسر دلفینی محصول سال 2022 کشور های روسیه، ایران، ترکیه و آلمان در ژانر های انیمیشن، ماجراجویی، کمدی، خانوادگی و فانتزی میباشد. فیلم پسر دلفینی توسط محمد خیراندیش کارگردانی شده و بازیگرانی چون ثریا قاسمی، نادر سلیمانی، ناهید امیریان در آن ایفای نقش میکنند. در ابتدا قرار بود که انیمیشن پسر دلفینی با نام انگلیسی Dolphin Boy 2022 در تابستان 1399 به نمایش عموم در آید اما با توجه به همه گیری کرونا اکران این انیمیشن برای چندین بار به تاخیر افتاد و قرار بود در ابتدا انیمیشن Dolphin Boy در تابستان 99 اکران شود اما حال پس از مدت ها در ایران به نمایش درآمد اما حواشی این انیمیشن تمام شدنی نیست تهیه کننده این انیمیشن اظهار داشته است که این انیمیشن در ابتدا در کشور روسیه به اکران درآمده است و توانسته با نمایش در 2712 سالن سینمایی فروشی بالغ بر 50 میلیارد تومان را برای پسر دلفینی و سازندگان آن به ارمغان آورد اما هیچ منبع موثقی در مورد اکران این انیمیشن در سینماهای روسیه و فروش آن وجود ندارد و تنها یک اکران نیمه خصوصی آن هم با حضور سلبریتی های روسیه ای وجود دارد که به همراه خانواده خود به تماشای این انیمیشن نشسته اند.

ضریب هوشی

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: امروز در زنگ‌ضریب هوشی کاربرگ دوخت با هدف افزایش مهارت های فردی،تقویت ماهیچه های دست انجام شد.

دومینو

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: امروز در زنگ دومینو به انتخاب خود بچه ها جهت های متنوع ( مارپیچ،حلزونی،خط صاف،برج هرم...) ساخته شد.

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: امروز در زنگ خوانداری 4صفحه از کتاب را انجام دادیم و کتاب خوانداری را به اتمام رساندیم.وسپس به صورت هم اغاز و هم پایان صدا ها را تکرار و تمرین کردیم .

مهارت زندگی پیش‌دبستانی

مدرس: تاتلاری، فاطمه
فعالیت: سلام و عرض ادب جلسه 24 با موضوع روش های مدیریت غم در قالب نمایش عروسکی با مشارکت پسرانم در کلاس انجام شد .
تکلیف: تکالیف در کلاس انجام شد.

هنر پیش‌دبستانی

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: این جلسه برای دانش آموزان کاغذ رولی به دیوار زده شد و بچه ها با ماژیک روی آن نقاشی هایی با اندازه بزرگ کشیدند.

فعالیت

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: امروز در زنگ بازی های هدفمند به انتخاب پسرهای گلم فوتبال بازی کردیم .

مفاهیم ریاضی پیش‌دبستانی

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: امروز در زنگ ریاضی جدول سودوکو ،الگویابی و ماتریس و قرینه را با پسر های گلم تکرار و تمرین کردیم.

هوش و خلاقیت پیش‌دبستانی

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: امروز در زنگ هوش و خلاقیت سه صفحه از کتاب را با موضوع الگویابی ،جدول سودوکو ،شباهتها و تفاوتها با پسر های گلم انجام دادیم ،با لطف خدا کتاب هوش هم امروز به اتمام رسید .

آسمانه پیش‌دبستانی

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: امروز در زنگ اسمانه شعر (چه دنیای قشنگی ،دنیای رنگارنگی ،دنیای ما بچه ها ،دنیای صلح و صفا،می خونیم و می خونیم ،قدر همو می دونیم ،غم های زندگی را از دلهامون می رونیم ،باشادی کار می کنیم امیدمون به فرداست ،البته خوب می دونیم ،فردا ،فردا ،مال ماست .)را تکرار و تمرین کردیم
تکلیف: شعر در منزل تکرار و تمرین شود .

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: امروز در زنگ نوشتاری دو صفحه لوحه نویسی با هدف تقویت عضلات دست و انگشت، تقویت سرعت عمل در کودک ، هماهنگی بین چشم و دست انجام شد.
تکلیف: تکلیف نداریم .

آسمانه پیش‌دبستانی

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: امروز شعر فارغ التحصیلی را در کلاس تکرار و تمرین کردیم . شعر :(چه دنیای قشنگی ،دنیای رنگارنگی ،دنیای ما بچه ها ،دنیای صلح و صفا،می خونیم و می خونیم ،قدر همو می دونیم ،غم های زندگی را از دلهامون می رونیم ،باشادی کار می کنیم امیدمون به فرداست ،البته خوب می دونیم ،فردا ،فردا ،مال ماست .)
تکلیف: پسر گلم شعر در منزل تکرار و تمرین شود .

ماهرشو

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: امروز در زنگ ماهرشو به مناسبت روز کتاب و کتابخوانی یک کتاب درست کردیم و سپس پسر های گلم صفحات کتاب را به سلیقه خود تکمیل کردند.

فعالیت

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: پسر گلم لطفا ارمغان شماره 27 و 28 را در خانه حل کن.

بازی استراتژیک

مدرس: علی محمدی، صدف
فعالیت: با سلام و احترام ابتدا وارم آپ انجام شد جهت گرم کردن بدن و جلوگیری از گرفتگی عضلات بدن بازی ترکیبی نشسته با چوبک و کاپ گیم جهت هماهنگی عضلات حرکتی با چشم و درک ریتم از طریق قدرت شنوایی بازی بادی پرکاشن جهت هماهنگی بدن با ریتم و هماهنگی حرکات کشش و پرش بدن با هم
تکلیف: تکلیف ندارند
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: