فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: پروین اعتصامی

مفاهیم ریاضی پیش‌دبستانی

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: امروز در درس ریاضی مفاهیم الگویابی جدول سودوکو ،جدول ماتریس و ردیف و ستون تکرار و تمرین شد و در ادامه تعداد اشیا، مقدار و اندازه در هر بسته آموزش داده شد. (با بازی وفعالیت های کلاسی ) به خوبی یاد گرفته و دو صفحه از کتاب را انجام دادیم.
تکلیف: تکلیف نداریم .

هوش و خلاقیت پیش‌دبستانی

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: امروز در زنگ هوش و خلاقیت چهار صفحه از کتاب هوش را با پسر های گلم انجام دادیم .
تکلیف: تکلیف نداریم .

آسمانه پیش‌دبستانی

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: امروز در زنگ اسمانه شعر یلدا را با پسر های گلم تکرار و تمرین کردیم. باز شب یلدا اومد بلندترین شب سال منتظرش میشینیم از سال پیش تا امسال همون شبی که میگن بلندتر از هر شبه شبهای بعد یلدا کوتاه و کوتاهتره همه ی ما جمع میشیم خونه ی مادر بزرگ میشینیم زیر کرسی هم کوچیک و هم بزرگ روی میزش نشسته قاچهای هندوونه یه کاسه ی بزرگ هست انار دونه دونه کشمش و پسته میده با آلو و توت خشک نقل و نبات شیرین به هر کی میده یه مشت اخ که شبای یلدا چه شور و حالی داره هر کسی زود نخوابه یه شب عالی داره
تکلیف: شعر یلدا در منزل تکرار و تمرین شود .

فعالیت

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: با سلام خدمت والدین‌گرامی امروز کتابهای کامپیوتر تحویل پسرهای گلم داده شد لطفا هر هفته روزهای شنبه همراهشان باشد.

رایانه

مدرس: فرخی، فرید
فعالیت: مرور مطالب گذشته آشنایی با نرم افزار وسیله های ورودی و خروجی آیکون میز مار نوار وظیفه
تکلیف: صفحه 13 و 29 در منزل حل شود

نمایش خلاق

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: امروز نمایش قصه زمین با پسر های گلم تمرین شد .لطفا قسمت های هایلایت شده را در منزل با پسر های گلم تمرین کنید .
تکلیف: تمرین نمایش قصه زمین در منزل .

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: امروز در کلاس مجازی 6 صفحه از کتاب نوشتاری با موضوع پر کردن نقطه چین ها بر روی انواع خطوط(منحنی,صاف,بسته)انجام شد با هدف هماهنگی میان چشم و دست,بالا بردن دقت و توجه و تقویت عضلات دست در کودک .
تکلیف: تکلیف نداریم .

آسمانه پیش‌دبستانی

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: امروز پسر های گلم با هم اغاز و هم پایان حرف (ر ،ت )نقاشی کشیدند .تکرار و تمرین حرف (ت ،ر)در کلاس مجازی
توضیح: با سلام و احترام به اطلاع اولیا گرامی میرسانیم، روز سه شنبه 15 آذر ، جشن تولد کلیه متولدین آذر ماه در دبستان برگزار خواهد شد. روش اجرای این جشن، بدین ترتیب می باشد که دکور با تم تولد در حیاط دبستان اجرا و در زنگ تفریح همکاران با پخش آهنگهای تولد، جشن برگزار خواهد نمود. اولیا گرامی متولدین آذر ماه در صورت تمایل می توانند، با هماهنگی معلم پایه، اقدام به تهیه اقلام پذیرایی از دانش آموزان همکلاسی خود نمایند. لازم به تذکر است، اولیا به هیچ عنوان اجازه ارسال کیک تولد و غذاهای ناسالم برای پذیرایی ندارند. پذیرایی کیک در دبستان، مغایر با پروتکلهای بهداشتی می باشد و در فضای دبستان امکانپذیر نیست. پذیرایی صرفا با انواع خوراکیهای سالم بسته بندی از قبیل بیسکوییت، آبمیوه و پاستیل و به تعداد نفرات هر کلاس انجام می شود. اولیا متولدین هرماه می توانند اقلام پذیرایی کلاس خود را زمان ورود به دبستان به معلم پایه تحویل دهند تا در کلاس پذیرایی انجام شود.

مفاهیم علوم پیش‌دبستانی

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: امروز در زنگ علوم با وعده های غذایی (صبحانه ،ناهار ،شام )و غذاهای سالم و ناسالم را یاد گرفتیم و با مراحل پخت نان اشنا شدیم .
تکلیف: تکلیف نداریم .

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: امروز در کلاس خوانداری با هم آغاز و هم پایان صدای (ر) آشنا شدیم و دو صفحه از کتاب خوانداری را انجام دادیم. هم آغاز مانند: روزنامه، رادیو، رویا، روستا هم پایان مانند: کمر، سر، فنر
تکلیف: تکرار و تمرین صداهای آموزش داده شده.

آسمانه پیش‌دبستانی

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: امروز کاربرگ بگرد و پیدا کن ،با هدف تقویت ادراک و تمیز دیداری با پسر های گلم انجام شد .
تکلیف: تکلیف نداریم .

شعر

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: شعر ارزش ها ( ارزش احترام) شعر :یکی مانند برف است سفید و روشن و پاک یکی هم سرخ رنگ است چو گل بر سینه ی خاک یکی زرد است رویش چو رنگ شاد خورشید میان سینه دارد دلی لبریز امید یکی هم مثل شب ها سراپایش سیاه است ولی با این سیاهی دلش هم رنگ ماه است همه هستند یک رنگ همه هستند زیبا چه در این سوی دنیا چه در ان سوی دنیا
تکلیف: شعر ارزش ها در منزل تکرار و تمرین شود .

فعالیت

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: با سلام خدمت والدین‌گرامی فردا به علت مجازی شدن کلاس ها کتاب نوشتاری پسرهای گلم داخل کیف هایشان گذاشته شده ،لطفا خمیر بازی به همراه قیچی کاغذ سفید و پاستل یا مداد رنگی و مداد سیاه در کلاس مجازی همراه پسرهای عزیزم باشد.

دنیای خیال

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: امروز در کلاس پرواز خیال داستان ایزی و راسو خوانده شد. ایزی دختر کوچکی است که از خیلی چیزها می ترسد. او از تاریکی، عنکبوت، از اشتباه کردن هنگامی که نقاشی می کشد، از افتادن وقتی اسکیت به پا دارد و.....ترس در کودکان امری طبیعی است. آنان از ناشناخته ها می ترسند و از انجام تجربه های جدید واهمه دارند و تنها دلگرم کردن و اعتماد به نفس دادن به آنان کمک می کند که نترسند و دست به تجربه بزنند. در این داستان راسوی عروسکی چنین نقشی را بازی می کند. همانند سازی با ایزی می توانند به کودکان بر چیره شدن بر ترس هایشان کمک کند.
تکلیف: تکلیف نداریم .

مفاهیم ریاضی پیش‌دبستانی

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: امروز در درس ریاضی مفاهیم الگویابی جدول سودوکو ،جدول ماتریس و ردیف و ستون تکرار و تمرین شد.
تکلیف: تکلیف نداریم .

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: امروز در زنگ نوشتاری پازل اشکال هندسی انجام شد به این شکل که شکل های هندسی در رنگ های مختلف رنگ امیزی شد ،قیچی شد و در انتها با ترکیب کردن اشکال به یک شکل جدید رسیدیم.
تکلیف: تکلیف نداریم .

هوش و خلاقیت پیش‌دبستانی

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: امروز در زنگ ضریب هوشی کار چاپ با گوش پاک کن را انجام دادیم هدف از این فعالیت تقویت مهارت حسی و حرکتی و افزایش هوش فضایی است.
تکلیف: تکلیف نداریم .

نقد فیلم

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: امروز در زنگ نقد انیمیشن کارتون ریو 1 را با پسر های گلم تماشا کردیم .با موضوع: آبی و جول تنها پرنده‌های باقی مانده از نژادشان هستند و قاچاقچی‌ها آن‌دو را می‌دزدند تا به پول برسند. بارها بین پرنده قاچاقچیان، نایجل، با آبی و جول درگیری پیش می‌آید و در یکی از درگیری‌ها، بال جول می‌شکند اما آسیب دیدگی جدی نمایش داده نمی‌شود. لیندا برای این‌که به درستی از پرنده‌اش، آبی محافظت نشده، با تولیو دعوا می‌کند. در جایی از داستان آبی و جول نیز به‌خاطر این‌که نمی‌توانند شرایط را تغییر دهند، با هم دعوا می‌کنند؛ اما از این اتفاق پشیمان می‌شوند. آن‌ها بارها به دست قاچاقچی‌ها می‌افتند و در قفس‌هایی حبس می‌شوند، اما در انتها، راهی برای بیرون آمدن از آن‌ها پیدا می‌کنند.

دومینو

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: امروز در زنگ دومینو تمرین چیدمان u و s انجام شد . با هدف:تحریک و تقویت نیروی تخیل رشد خلاقیت‌های هنری تقویت توانایی تفسیر نمودارها، نقشه‌ها، تشخیص نشانه‌ها و نمادها افزایش توانمندی‌های علمی و عملی در زمینه‌ی طراحی مکانیسم‌ها تقویت انواع مهارت‌های ذهنی (به ویژه مهارت‌های پایه‌ی هندسی و ریاضیات) افزایش دقت و قدرت تمرکز و هماهنگی بین ذهن و اعضا ایجاد روحیه‌ی مشارکت و همکاری در یک کارگروهی
تکلیف: پسر گلم لطفا در خانه با دومینوهای خود یک ردیف و یک ستون بساز و تمرین کن .

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: امروز در زنگ خوانداری با صدای هم اغاز و هم پایان (ت)اشنا شدیم و سه صفحه از کتاب خوانداری را با پسر های گلم انجام دادیم .هم اغاز مانند:تاب ،تنیس ،ترب هم پایان مانند :درخت ،دست ،توت
تکلیف: لطفا در منزل هم اغاز و هم پایان صدای ت تکرار و تمرین شود.

مهارت زندگی پیش‌دبستانی

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
فعالیت: با سلام و روز بخیر امروز در مورد آداب کمک کردن به پدر و مادر نمایش عروسکی اجرا شد . صفحات 18،19 انجام شد.
تکلیف: تکلیف ندارند

هنر پیش‌دبستانی

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: در این جلسه دانش آموزان با استفاده از کرفس و کلم بروکلی شکل گل و چمن را چاپ کردند و ساقه ها و برگ های گل را با ماژیک کشدند. کارها فردا به منزل آورده میشود. ممنونم

نمایش خلاق

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: امروز در کلاس نمایش قصه زمین به مناسبت( شب یلدا) در کلاس با پسرهای گلم تمرین شد.
تکلیف: تکلیف نداریم .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: