فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: Flyers 1

زبان انگلیسی

مدرس: عسکری، شقایق
فعالیت: شخصیت های کتاب معرفی شدند . دانش آموزان راجع به ویدئویی که در تعطیلات دیده بودند صحبت کردند . با استفاده از تصویر 2 تا از دانش آموران کلاس مبحث جدید تدریس شد . دانش آموزان با استفاده از good at, keen on ,crazy about ,scared of جمله نوشتند . کلمات جدید با استفاده از تصویر تدریس شدند.
تکلیف: دفتر زبان همراه دانش آموزان باشد . در دفتر با عبارات زیر جمله نوشته شود. Good at , keen on , fond of ,crazy about ,scared of

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: باقری، فاطمه
فعالیت: جلیه اشنایی با اتنش اموزان انجام شد.خواندن اعداد 7 رقمی و 8 رقمی تدریس و مرور شد.
فعالیت: امروز کلاس زبان نداشتیم.
توضیح: دانش آموزان عزیز یکی از موارد زیر را حتما به زبان انگلیسی ببینند و خلاصه ای از آن را در دفتر خود بنویسند. روز شنبه از دانش آموزان خواسته خواهد شد که در مورد چیزی که تماشا کرده اند در کلاس صحبت کنند. یک انیمیشن به زبان انگلیسی یک برنامه مستند به زبان انگلیسی اخبار به زبان انگلیسی

زبان انگلیسی

مدرس: عسکری، شقایق
فعالیت: صفحه6 و 7 کتاب ODI5 تدریس شد . با انجام بازی Fill the blanksمطللب مرور شد و روی مهارتهای لیسنینگ و رایتینگ دانش آموزان با انجام فعالیت transcript انجام شد.
تکلیف: با توجه به مطالبی که در کلاس تدریس شد دانش آموزان برای ارائه مطالب آماده‌باشند .

زبان انگلیسی

مدرس: عسکری، شقایق
فعالیت: ویدئویی از دانش آموزان و فعالیت‌های تابستانی آنها در کلاس اجرا شد و مطالب تابستان مرور شد . دانش آموزان در گروه های مختلف اطلاعات مربوط به آثار هنری را مرتب کردند و با انجام بازی کلمات ، کلمات مهم مرور شد .
تکلیف: تکلیف ندارند .

زبان انگلیسی

مدرس: عسکری، شقایق
فعالیت: در روز خوش آمد گویی ، کلاس با پخش موزیک شروع شد و ویدئو از کلاسهای تابستان همراه موزیک پخش شد و بازی "? Find someone who و Bingo" برای آشنایی بیشتر با دانش آموزان انجام شد.
تکلیف: مطالب کلاسهای تابستان حتما مرور شود .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: