فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: Movers 11

زبان انگلیسی

مدرس: باقری، فاطمه
فعالیت: محتوا مربوط به when what time How often کامل تدریس و مرور شد.
تکلیف: ورک شیت زیر در دفتر کامل نوشته شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: باقری، فاطمه
فعالیت: fixed number تدریس شد.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: باقری، فاطمه
فعالیت: محتوا مربوط به skeleton تدریس و کامل در دفترچه ها یادداشت شد تعدادی از استخوان های داخلی بدن تدریس شد.
تکلیف: تکلیف ندارند.

زبان انگلیسی

مدرس: باقری، فاطمه
فعالیت: محتوا صفحات 69 تا 72 مرور شد. محتوا مربوط به صفحه 73 when do you have... when does she have... تدریس شد. کتاب کار صفحات 67و 68 حل و بررسی شد.
تکلیف: مانند سوالاتی که در دفتر نوشته شده. سه سوال با do و سه سوال با does از خانواده پرسیده شود و نوشته شود.

زبان انگلیسی

مدرس: باقری، فاطمه
فعالیت: صفحه 71و 72 تدریس شد.
تکلیف: با کلمات help, write, go have, watch, ride, play, cook, read, chat, tidy یک متن 10 خطی در مورد روز گذشته نوشته شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: باقری، فاطمه
فعالیت: صفحات 17، 18،19 تدریس شد.

زبان انگلیسی

مدرس: باقری، فاطمه
فعالیت: محتوا مربوط به Currency تدریس شد.
تکلیف: دانش اموزان هر گروه در رابطه با کشورهایی که به آن ها معرفی شده در مورد مطالبی مانند Culture, The capital of...., important city, Language,money... آن کشور ها تحقیق کنند پرینت بگیرند و با خود به مدرسه بیاورند.

زبان انگلیسی

مدرس: باقری، فاطمه
فعالیت: صفحات65،66کتاب کار حل و بررسی شد. مقداری از محتوا مربوط به هفته ملی علوم تدریس شد و توضیح داده شد.
تکلیف: دانش اموزان هر گروه واحد پول کشور های France, Italy,Turkey, Uk, Finland, China را با هم تقسیم کرده هر کدام دو کشور را انتخاب کنند و واحد پول ان را پرینت رنگی گرفته و با خود به کلاس بیاورند. دانش اموزانی که میبایست با واحد پول ها، اوریگامی هایی که در مورد ان ها صحبت کردیم را درست کنند، فردا با خود همراه داشته باشند.لطفا PPT ارسال شده را مطالعه کنید سپس برای موضوع currencyهرآنچه به نظرتان جالب، مفید و جذاب است (, interesting stories, definition) به همراه تصاویر رنگی و جذاب آماده کرده و فردا بیاورند که بتوانند برای ساخت پوستر گروهشان از آن استفاده کنند
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: