فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: Starters 11

زبان انگلیسی

مدرس: دلوی، شقایق
فعالیت: امروز صفحه 30 و 31 بخش have got و has got مرور شد.اعضای خانواده خوانده شد و دانش آموزان کلمات را خواندند. دعای ناهار‌تمرین شد.شعر جشن‌زبان تمرین‌شد.
تکلیف: دانش آموزان برای فردا دیکته خواهند داشت.لطفا تمرین کافی انجام شود. برای استمرار ارتباط دانش آموزان عزیزمان با زبان انگلیسی، روزهای زوج لینکی را خدمتتان ارسال خواهیم کرد که حاوی یک اپیزود از یک کارتون انگلیسی می‌باشد. هدف از این طرح، ارتقاء درک زبانی، مهارت شنیداری Listening، آشنایی با تلفظ‌های صحیح و افزایش دایره‌ی واژگان کودک به شکل غیرمستقیم و لذت بخش است. توجه بفرمایید این موارد در دراز مدت و مشروط به پخش بدون وقفه‌ی فیلم‌ها صورت می‌پذیرد. لینک اپیزود چهارم: https://www.aparat.com/v/PBJAZ

زبان انگلیسی

مدرس: دلوی، شقایق
فعالیت: امروز اعضای خانواده مرور شد و از دانش آموزان سوال مربوط به اعضای خانواده پرسیده شد.song همگانی خوانده شد.دعای ناهار مرور شد.
تکلیف: 1.برای روز شنبه اعضای خانواده خود دار به شکل یک درخت یا هر شکلی که به ذهنتان میرسد درست کرده بیاورید.هر دانش آموز چند جمله راجع به اعضای خانواده نیز بدانند. 2.یک دیکته در منزل نوشته شود. 3.برای استمرار ارتباط دانش آموزان عزیزمان با زبان انگلیسی، روزهای زوج لینکی را خدمتتان ارسال خواهیم کرد که حاوی یک اپیزود از یک کارتون انگلیسی می‌باشد. هدف از این طرح، ارتقاء درک زبانی، مهارت شنیداری Listening، آشنایی با تلفظ‌های صحیح و افزایش دایره‌ی واژگان کودک به شکل غیرمستقیم و لذت بخش است. توجه بفرمایید این موارد در دراز مدت و مشروط به پخش بدون وقفه‌ی فیلم‌ها صورت می‌پذیرد. لینک اپیزود سوم: https://www.aparat.com/v/ilYxv

زبان انگلیسی

مدرس: دلوی، شقایق
فعالیت: امروز کلیه مطالب از ابتدا کتاب تا پایان صفحه 31 مرور شد. song های مربوط به جشن زبان تمرین شد.
تکلیف: یک صفحه دیکته در منزل نوشته شود.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: دلوی، شقایق
فعالیت: امروز مطالب living and non living مرور شد. از دانش آموزان خواسته شد چند جمله به انگلیسی بگویند. چگونگی تشکیل روز و شب مرور شد.
تکلیف: دانش آموزان برای جلسه آینده یک موجود زنده و یک موجود غیر زنده را به شکل کاردستی درست کرده و همراه خود بیاورند.(مهلت تا شنبه )

زبان انگلیسی

مدرس: دلوی، شقایق
فعالیت: امروز درس family در کلاس مرور شد. فعالیت کلاسی مربوطه انجام شد. song مربوط به جشن زبان تمرین شد. دفترها چک و امضا شد.
تکلیف: فردا از اعضای خانواده دیکته خواهیم داشت. برای استمرار ارتباط دانش آموزان عزیزمان با زبان انگلیسی، روزهای زوج لینکی را خدمتتان ارسال خواهیم کرد که حاوی یک اپیزود از یک کارتون انگلیسی می‌باشد. هدف از این طرح، ارتقاء درک زبانی، مهارت شنیداری Listening، آشنایی با تلفظ‌های صحیح و افزایش دایره‌ی واژگان کودک به شکل غیرمستقیم و لذت بخش است. توجه بفرمایید این موارد در دراز مدت و مشروط به پخش بدون وقفه‌ی فیلم‌ها صورت می‌پذیرد. لینک اپیزود دوم: https://www.aparat.com/v/c3Yxw

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: دلوی، شقایق
فعالیت: امروز مطالب living and non living مرور شد.از دانش آموزان خواسته شد چند جمله به انگلیسی بگویند.چگونگی تشکیل روز و شب مرور شد.
تکلیف: دانش آموزان برای جلسه آینده یک موجود زنده و یک موجود غیر زنده را به شکل کاردستی درست کرده و بیاورند.(چهارشنبه تحویل داده شود.)

زبان انگلیسی

مدرس: دلوی، شقایق
فعالیت: امروز صفحات 30 و 31 تدریس شد.دانش آموزان اعضای خانواده را یاد گرفتند.بازی مربوط به‌این درس انجام‌شد.song همگانی خوانده شد.خواهشمندم تمامی مطالب به خصوص song در منزل تمرین شود.
تکلیف: از کلمات زیر 1 خط نوشته شود: Dad//mum//sister//brother//grandma//grandad//uncle//aunt//cousin

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: دلوی، شقایق
فعالیت: امروز چگونگی خواندن و حل کردن مسئله آموزش دادن شد.مسائل امروز مربوط به عمل جمع بود.
تکلیف: دانش آموزان 5 مسئله جمع در دفتر math and science بنویسند و حل کنند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: