فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: Starters 11

زبان انگلیسی

مدرس: دلوی، شقایق
فعالیت: امروز صفحه 52 کتاب تدریس شد.دانش آموزان تمامی کلمات را خواندند.تمامی محتوای جشن امروز مرور شد. اولیای گرامی فرم رضایتنامه جشن بزرگ زبان امروز به دانش آموزان عزیز تحویل داده می شود. پر کردن این برگه برای حضور در جشن زبان الزامیست. لطفا حتما امروز فرم را تکمیل نموده و فردا به مدرسه تحویل دهید. در صورت عدم دریافت برگه رضایتنامه، لطفا اولیای عزیز حتما متن رضایتنامه را به صورت کامل روی یک برگه به صورت دستنویس نوشته و امضا کنند و فردا تحویل مدرسه دهند‌. در صورت عدم ارائه رضایتنامه از حضور دانش آموزان عزیزمان در جشن زبان معذوریم.
تکلیف: از کلمات صفحه 52 کتاب یک خط نوشته شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: دلوی، شقایق
فعالیت: امروز صفحات 30/31/32 و 33 کتاب math مرور شد.از دانش آموزان مبحث greater than/less than و equivalent to پرسیده شد.
تکلیف: دانش آموزان‌تکلیف ندارند.

زبان انگلیسی

مدرس: دلوی، شقایق
فعالیت: به دلیل عدم حضور دانش آموزان فعالیتی انجام نشد.
تکلیف: اپیزود بیست و سوم https://aparat.com/v/KvdAq

زبان انگلیسی

مدرس: دلوی، شقایق
فعالیت: امروز درس 5 کتاب مرور شد و لغات آن در کلاس تمرین شد. سرودهای مرتبط با جشن زبان تمرین شد. عزیزان چهارشنبه 9 اسفندماه جشن زبان,در دهکده المپیک، سالن سینما المپیک ساعت 9:45 برگزار خواهد شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیزم لطفا در منزل هرروز سرودهای مرتبط با جشن زبان را تمرین کنند. یک دیکته شب از لغات درس 4 و 5 در دفتر یادداشت شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: دلوی، شقایق
فعالیت: امروز کلیه مطالب مرور شد.تمرین های مرتبط با <=> در دفتر انجام شد.
تکلیف: دانش آموزان تکلیف ندارند.

زبان انگلیسی

مدرس: دلوی، شقایق
فعالیت: امروز به دلیل آماده سازی دانش آموزان برای جشن زبان،فقط فعالیت های مربوط به جشن تمرین شد. لطفا دانش آموزان عزیزم حتی الامکان فردا غیبت نداشته باشند(به علت تمرین برای اجراهای مرتبط با جشن زبان)
تکلیف: یک دیکته در دفتر General نوشته شود.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: دلوی، شقایق
فعالیت: امروز صفحه 31 کتاب چگونگی کاشتن و رشد یک گیاه مرور شد.جملات صفحه 31 کتاب خوانده شد.
تکلیف: برای روز چهارشنبه با توجه به جملات کتاب و مراحل رشد گیاه یک کاردستی درست کرده و به مدرسه بیاورند. حتی جملات در کاردستی درج شود و هر دانش آمدز بتواند در مورد کاردسای خود صحبت کند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: