فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: Movers 11

زبان انگلیسی

مدرس: باقری، فاطمه
فعالیت: امروز صفحه 72 و 73 و 74 کتاب مرور شد.پرسش کلاسی انجام‌شد.
تکلیف: صفحه 70 کتاب کار انجام شود.

زبان انگلیسی

مدرس: باقری، فاطمه
فعالیت: صفحه 73 کتاب تدریس شد.
تکلیف: طبق تمرین انجام شده در کلاس که در دفتر یادداشت شده است، با کلمات صفحات 72 و 73 جمله ساخته شود. سپس آن ها را با when سوالی کنند.

زبان انگلیسی

مدرس: باقری، فاطمه
فعالیت: گرامر جدید تدریس شد.
تکلیف: به سوالات نوشته شده در دفتر پاسخ کامل داده شود.

زبان انگلیسی

مدرس: باقری، فاطمه
فعالیت: درس 7 مرور شد. جشن زبان تمرین شد.
تکلیف: جشن بزرگ زبان روز چهارشنبه مورخ 9 اسفند از ساعت 9:45 تا 11:45 در سالن سینما المپیک واقع در دهکده المپیک برگزار می شود. لطفا دانش آموزان عزیز حتما با پوشش لباس مشکی(هودی،پیراهن آستین بلند،پیراهن کتان آستین بلند،تیشرت آستین بلند مشکی) و شلوار مشکی حاضر شوند. دانش اموزان طبق روال هر روز از صبح در مدرسه حاضر باشند. مسئولیت بردن و آوردن دانش آموزان به سالن جشن به عهده مدرسه می باشد. لطفا یکی از اولیای دانش آموز (پدر یا مادر)، راس ساعت 9:45 برای تماشای زحمات چند ماهه و اجرای دانش آموزان عزیزمان در سالن جشن حضور بهم رسانند. حضور شما عزیزان باعث آسودگی خاطر دانش آموزان و افتخار ما خواهد بود. منتظر حضور سبزتان هستیم. پیشاپیش از همراهی شما کمال تشکر را داریم.

زبان انگلیسی

مدرس: باقری، فاطمه
فعالیت: مرور مطالب و تمرین انجام شد.
تکلیف: جشن بزرگ زبان روز چهارشنبه مورخ 9 اسفند از ساعت 9:45 تا 11:45 در سالن سینما المپیک واقع در دهکده المپیک برگزار می شود. لطفا دانش آموزان عزیز حتما با لباس سفید ، شلوار و پاپیون در جشن حاضر شوند. دانش آموزان طبق روال هر روز از صبح در مدرسه حاضر باشند. مسئولیت بردن و آوردن دانش آموزان به سالن جشن به عهده مدرسه می باشد. لطفا یکی از اولیای دانش آموز (پدر یا مادر)، راس ساعت 9:45 برای تماشای زحمات چند ماهه و اجرای دانش آموزان عزیزمان در سالن جشن حضور بهم رسانند. حضور شما عزیزان باعث آسودگی خاطر دانش آموزان و افتخار ما خواهد بود. منتظر حضور سبزتان هستیم. پیشاپیش از همراهی شما کمال تشکر را داریم.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: