فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: Movers 11

زبان انگلیسی

مدرس: باقری، فاطمه
فعالیت: Song (Hall of fame) در کلاس تمرین و تدریس شد. صفحه 54 کتاب تدریس شد. Song از دانش آموزان پرسش شد
تکلیف: کتاب کار تا صفحه 50 کامل حل شده باشد. Song (Hall of fame) پرسش خواهد شد. https://www.aparat.com/v/En5jJ اپیزود چهارم

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: باقری، فاطمه
فعالیت: صفحه 33 کتاب تدریس شد. What are skeleton made of? تدریس شد.
تکلیف: از صفحه 27 کتاب تا صفحه 33 پرسش کلاسی خواهیم داشت.

زبان انگلیسی

مدرس: باقری، فاطمه
فعالیت: Song (Hall of fame) در کلاس تمرین و تدریس شد. صفحه 54کتاب تدریس شد. Places where animals live تدریس شد.
تکلیف: Song (Hall of fame) پرسش خواهد شد. روخوانی song صفحه 54 پرسش خواهد شد‌. سنجش spelling کتبی از کلمات صفحه 54 خواهیم داشت. https://www.aparat.com/v/c3Yxw

زبان انگلیسی

مدرس: باقری، فاطمه
فعالیت: Song (Hall of fame) در کلاس تمرین شد. قسمت جدید تدریس شد. صفحه 53 کتاب مرور شد. مفهوم Howmany Howmuch مرور شد. دانش آموزان در کلاس سوالات مربوط به how many ,how much به روش های مختلف تمرین کردند.
تکلیف: Song تا جایی که تدریس شده پرسش خواهد شد. با توجه به تصاویر صفحه 53 فعالیت 5 با استفاده از How many How much برای هر تصویر یک سوال و جواب نوشته شود و پاسخ داده شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: باقری، فاطمه
فعالیت: مفهوم fraction مرور شد.
تکلیف: از صفحات 24 تا 31 پرسش خواهیم داشت.

زبان انگلیسی

مدرس: باقری، فاطمه
فعالیت: Song (Hall of fame) در کلاس تمرین و تدریس شد. صفحه 32 کتاب تدریس شد. مفهوم Howmany Howmuch مرور شد. کتاب کار و دفتر دانش اموزان چک شد. https://www.aparat.com/v/c3Yxw اپیزود دوم
تکلیف: Song (Hall of fame ) از همه دانش اموزان پرسش خواهد شد. کتاب کار صفحات 48 و 49 حل شود. https://www.aparat.com/v/c3Yxw اپیزود دوم

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: باقری، فاطمه
فعالیت: مفهوم skeleton مرور شد. صفحه 33 مرور شد.
تکلیف: از صفحات 27 تا 30 پرسش خواهیم داشت. از صفحه 33 پرسش خواهیم داشت.

زبان انگلیسی

مدرس: باقری، فاطمه

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: باقری، فاطمه
فعالیت: Song (Hall of fame) در کلاس تمرین و تدریس شد. صفحه 52 کتاب مرور شد. مفهوم Howmany Howmuch تدریس شد. جملات مربوط به گرامر در دفتر نوشته شد. دانش آموزان با مفهوم fraction Numerator Denominator آشنا شدند. مفاهیم تدریس شده در کتاب یادداشت شد.
تکلیف: با استفاده از تصویر قرار داده شده 4 جمله با how much 4جمله با how many با دستخط مرتب نوشته شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: