1403/08/09
زبان انگلیسی
شیخی اقدم، فرناز
در جلسه امروز زبان آموزان فیلم شماره یازدهم را مشاهده کردند و اصطلاحات:{Daddy bear: بابا خرس، Mommy bear: خرس مادر، Baby bear: بچه خرس، Bowl:کاسه، Chair:صندلی، Bed:تخت، It's too hot: خیلی گرمه، It's too cold:خیلی سرده،It's just right:معتدله} را آموختند و تکرار کردند.همچنین به جهت مهارت دست ورزی مهره ها را به وسیله قلاب جابه جا کردند.
لینک فیلم شماره یازدهم:https://aparat.com/v/gdldj6y
علوم به زبان انگلیسی
شیخی اقدم، فرناز
در جلسه امروز زبان آموزان حیوانات اهلی را مرور و تکرار کردند و آن هارا از حیوانات وحشی تفکیک کردند.
توجه:((پروژه علوم:" نقاشی مربوط به حواس پنج گانه"))، فراموش نشود.
1403/08/08
زبان انگلیسی
شیخی اقدم، فرناز
در جلسه امروز زبان آموزان اعضای خانواده:{ Mommy: مادر، Daddy: پدر، Brother: برادر، Sister: خواهر، Baby sister: خواهرکوچک، Grandpa:پدربزرگ، Grandma: مادربزرگ، Family: خانواده} را آموختند و آهنگ مربوط به آن را همخوانی کردند و نقاشی اعضای خانواده خود را کشیدند.
1403/08/07
زبان انگلیسی
شیخی اقدم، فرناز
در جلسه امروز زبان آموزان آهنگ شماره سوم:{The wheels on the bus:چرخ های اتوبوس} را همخوانی کردند و به جهت مهارت دست ورزی دایره های هم رنگ را پس از شنیدن رنگ مورد نظر مشخص میکردند.
ریاضی به زبان انگلیسی
شیخی اقدم، فرناز
در جلسه امروز زبان آموزان مفاهیم:{Where is the ball,...?: توپ و...کجاست؟، Behind the/In front of...:عقب/جلوی...} را آموختند و تمرین های مربوط به آن را انجام دادند.
1403/08/06
زبان انگلیسی
شیخی اقدم، فرناز
در جلسه امروز زبان آموزان فیلم شماره دهم را تماشا کردند و عبارات:{Grandma's house: خانه ی مادربزرگ،Where are you going?:کجا میروی؟، Come closer: نزیکتر بیا} را آموختند و به جهت مهارت دست ورزی به وسیله کاغذ رنگی کلاه درست کردند.
علوم به زبان انگلیسی
شیخی اقدم، فرناز
در جلسه امروز زبان آموزان اسامی حیوانات اهلی مانند:{Sheep:گوسفند،Lamb:بره، Chicken:مرغ، Chick:جوجه، Duck: اردک، Rabbit:خرگوش، Rooster: خروس} را تمرین و تکرار کردند و فعالیت های "قرار دادن کارت های حیوانات به وسیله آهن ربا در تصویر مزرعه" و "تفکیک حیوانات اهلی از وحشی" را انجام دادند.
1403/08/05
زبان انگلیسی
شیخی اقدم، فرناز
در جلسات امروز زبان آموزان آهنگ شماره سوم:{چرخ های اتوبوس: The wheels on the bus} را با یکدیگر همخوانی کردند و به جهت مهارت دست ورزی فعالیت "ضربه زدن به توپ های روی میز به وسیله چوب بدین صورت که توپ ها بدون افتادن از روی میز بر روی نوار چسب انتهای میز بچسبند" را انجام دادند.
همچنین زبان آموزان اعضای بدن را مرور و تکرار کرده و مکالمه:{_Touch your nose, ears,... و جواب آن:+Ok} را تکرار و تمرین کردند و بازی مربوطه به اعضای بدن را انجام دادند.
ریاضی به زبان انگلیسی
شیخی اقدم، فرناز
در جلسه امروز زبان آموزان مفاهیم"{ In front of: جلوی، Behind: پشت} را آموختند و تمرین و بازی مربوط به آن را انجام دادند.