فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: Movers 11

زبان انگلیسی

مدرس: محسنی نیا، هستی
فعالیت: در جلسه ی برگزار شده ی امروز به دلیل حضور دانش آموزان در اردو و کمبود وقت چندین سوال از 100 پرسش و پاسخ به صورت گروهی تکرار و تمرین گردید.
تکلیف: صفحه ی 30 کتاب کار درسی نوشته شود. کلمات صفحه ی 34 همراه با معنی انگلیسی شان در دفتر نوشته شود. دانش آموزان هجی کردن کلمات spelling bee را تمرین کرده و برای پرسش کلاسی آماده باشند.

زبان انگلیسی

مدرس: محسنی نیا، هستی
فعالیت: در جلسه ی برگزار شده ی امروز ، صفحه 34 کتاب درسی درباره وسایل منزل تدریس شد.
تکلیف: دانش آموزان صفحه ی 30 کتاب کار را انجام بدهند. برای جلسه ی بعدی کلمات صفحه 34 کتاب درسی به همراه معنی انگلیسی شان (definition) نوشته شود. دانش آموزان برای پرسش کلاسی آماده باشند.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: محسنی نیا، هستی
فعالیت: در جلسه ی امروز مفهوم مدار الکتریسیته و بخش های مختلف آن از طریق فیلم و بازی تدریس شد.

زبان انگلیسی

مدرس: محسنی نیا، هستی
فعالیت: در جلسه ی برگزار شده ی امروز صفحه ی 33 کتاب درسی از طریق بازی و فعالیت گروهی تدریس شد.
تکلیف: صفحه 29 کتاب کار انجام شود. دانش آموزان عزیز ده مثال برای فرم سوالی was و ده مثال برای فرم سوالی were بنویسند. دانش آموزان هجی کردن حروف spelling Bee را تمرین کنند.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: محسنی نیا، هستی
فعالیت: در جلسه ی برگزار شده ی امروز مفهوم محیط و روش اندازه گیری آن برای اشکال هندسی مربع، مستطیل،دایره و مثلث از طریق بازی ، فیلم و فعالیت گروهی تدریس شد.

زبان انگلیسی

مدرس: محسنی نیا، هستی
فعالیت: در جلسه ی برگزار شده ی امروز ، صفحه ی 33 کتاب درسی تدریس شد.
تکلیف: برای جلسه ی بعد ده تا مثال برای wasو ده تا مثال برای were نوشته شود. دانش آموزان برای پرسش کلاسی آماده باشند.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: محسنی نیا، هستی
فعالیت: در جلسه ی برگزار شده ی امروز مفهوم الکتریسیته و انواع آن (mains electricity/cells) از طریق بازی تمرین و تکرار شد.

زبان انگلیسی

مدرس: محسنی نیا، هستی
فعالیت: در جلسه ی امروز صفحه 32 کتاب درسی تدریس شد.
تکلیف: دانش آموزان صفحه 28 کتاب کار را انجام دهند.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: محسنی نیا، هستی
فعالیت: در جلسه ی امروز مفهوم اشکال سه بعدی و خاصیت های آن ها از طریق بازی گروهی تدریس شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: