1402/10/16
زبان انگلیسی
باقری، فاطمه
Song (Hall of fame)
در کلاس تمرین و تدریس شد.
صفحه 54 کتاب تدریس شد.
Song از دانش آموزان پرسش شد.
کتاب کار تا صفحه 50 کامل حب شده باشد.
Song (Hall of fame)
پرسش خواهد شد.
https://www.aparat.com/v/En5jJ
اپیزود چهارم
علوم به زبان انگلیسی
باقری، فاطمه
صفحه 33 کتاب تدریس شد.
What are skeleton made of?
تدریس شد.
از صفحه 27 کتاب تا صفحه 33 پرسش کلاسی خواهیم داشت.
1402/10/13
زبان انگلیسی
باقری، فاطمه
Song (Hall of fame)
در کلاس تمرین و تدریس شد.
صفحه 54کتاب تدریس شد.
Places where animals live تدریس شد.
Song (Hall of fame)
پرسش خواهد شد.
روخوانی song صفحه 54 پرسش خواهد شد.
سنجش spelling کتبی از کلمات صفحه 54 خواهیم داشت.
https://www.aparat.com/v/c3Yxw
1402/10/12
زبان انگلیسی
باقری، فاطمه
Song (Hall of fame)
در کلاس تمرین و تدریس شد.
صفحه 53 کتاب مرور شد.
مفهوم
Howmany
Howmuch
مرور شد.
دانش آموزان در کلاس سوالات مربوط به how many ,how much به روش های مختلف تمرین کردند.
Song تا جایی که تدریس شده پرسش خواهد شد.
با توجه به تصاویر صفحه 53 فعالیت 5 با استفاده از
How many
How much
برای هر تصویر یک سوال و جواب نوشته شود و پاسخ داده شود.
علوم به زبان انگلیسی
باقری، فاطمه
محتوا مربوط به
Electricity
Circuit
Magnet
Recycling
مرور شد.
جلسه بعد از صفحه 14 کتاب تا صفحه 33 از همه دانش آموزان پرسش خواهیم داشت.
با توجه به صحبت های گذشته که با والدین عزیز داشتیم، دانش آموزان برای ارائه مطالب حتما میبایست از کلمات تخصصی کتاب science استفاده کنند.
1402/10/11
زبان انگلیسی
باقری، فاطمه
Song (Hall of fame)
در کلاس تمرین و تدریس شد.
صفحه 32 کتاب تدریس شد.
مفهوم
Howmany
Howmuch
مرور شد.
کتاب کار و دفتر دانش اموزان چک شد.
Song (Hall of fame )
از همه دانش اموزان پرسش خواهد شد.
کتاب کار صفحات 48 و 49 حل شود.
https://www.aparat.com/v/c3Yxw
اپیزود دوم
1402/10/10
ریاضی به زبان انگلیسی
باقری، فاطمه
Song (Hall of fame)
در کلاس تمرین و تدریس شد.
صفحه 52 کتاب مرور شد.
مفهوم
Howmany
Howmuch
تدریس شد.
جملات مربوط به گرامر در دفتر نوشته شد.
دانش آموزان با مفهوم
fraction
Numerator
Denominator
آشنا شدند.
مفاهیم تدریس شده در کتاب یادداشت شد.
با استفاده از تصویر قرار داده شده
4 جمله با how much
4جمله با how many
با دستخط مرتب نوشته شود.