1404/01/26
زبان انگلیسی
مدرس:
شیخی اقدم، فرناز
فعالیت:
در جلسات امروز زبان آموزان برای مراسم جشن آخر سال آهنگ مورد نظر را تمرین کردند.
تکلیف:
لینک آهنگ جشن: https://www.aparat.com/v/xlh901i
1404/01/25
زبان انگلیسی
مدرس:
شیخی اقدم، فرناز
فعالیت:
در جلسه امروز زبان آموزان آهنگ های 12 و 13 را تمرین و همخوانی کردند سپس یک صفحه از کتاب Pencil control را انجام دادند.
ریاضی به زبان انگلیسی
مدرس:
شیخی اقدم، فرناز
فعالیت:
در جلسه امروز زبان آموزان شمارش اشیا و نوشتن تعداد آن ها به عدد را آموختند سپس فعالیت و تمرین مربوط به آن را انجام دادند.
1404/01/24
زبان انگلیسی
مدرس:
شیخی اقدم، فرناز
فعالیت:
زبان آموزان در جلسه امروز کلمات:{ Snow white: سفید برفی، Prince: شاهزاده، Queen:ملکه،dwarves:کوتوله ها} را به همراه داستان سفید برفی آموختند و فعالیت های مربوط به آن را انجام دادند.
علوم به زبان انگلیسی
مدرس:
شیخی اقدم، فرناز
فعالیت:
در جلسه امروز زبان آموزان مباحث مربوط به ویژگی های اشیا مانند:{ curved: خمیده، Straight: صاف، hard:سفت، soft:نرم} را آموختند و تمرین های مربوط به آن را انجام دادند.
1404/01/23
زبان انگلیسی
مدرس:
شیخی اقدم، فرناز
فعالیت:
در جلسه امروز زبان آموزان فیلم شماره 50 را تماشا کرده و اصطلاحات:{ sticky:چسبان، stretchy:کشسان، good idea: فکر خوبی است، Let's make pizza: بیا پیتزا درست کنیم، Let's wipe the table clean: بیا میز را تمیز کنیم} را آموختند و یک صفحه از کتاب Pencil control را انجام دادند.
تکلیف:
لینک فیلم شماره 50: https://aparat.com/v/imbusem
ریاضی به زبان انگلیسی
مدرس:
شیخی اقدم، فرناز
فعالیت:
در جلسه امروز زبان آموزان پاسخ به سوال:{ Which (tree) has more/fewer(apples)?: کدام درخت سیب های بیشتر/کمتری دارد؟} را آموختند و فعالیت ها تمرین های مربوط به آن را انجام دادند.
1404/01/20
زبان انگلیسی
مدرس:
شیخی اقدم، فرناز
فعالیت:
در جلسه امروز زبان آموزان اسامی حیوانات:«zebra:گورخر، giraffe: زرافه، lion:شیر، Elephant: فیل، gorilla: گوریل، bird:پرنده، kangaroo: کانگورو، tiger:ببر، hippo: اسب آبی، crocodile:تمساح،» را آموختند و فعالیت های مربوطه به جهت تثبیت کلمات انجام دادند.
علوم به زبان انگلیسی
مدرس:
شیخی اقدم، فرناز
فعالیت:
در جلسه امروز زبان آموزان مطالب موجود در کتاب علوم خود را مجددا مرور کرده و فعالیت های مربوطه به آن را به جهت تثبیت هرچه بهتر مطالب انجام دادند.