فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: Movers 21

زبان انگلیسی

مدرس: عسکری، شقایق
فعالیت: صفحه54 کتاب درسی مبحث story تدریس شد. آهنگ آذر ماه در کلاس پخش شد . دانش آموزان با انجام بازی play the role متن درس را خواندند و درباره آن صحبت کردند.
تکلیف: صفحه 48 کتاب کار حل شود. تکالیف در پرتال بارگزاری شود. فایل کلمات spelling bee بصورت pdf بارگزاری شد.

زبان انگلیسی

مدرس: عسکری، شقایق
فعالیت: صفحه 43 کتاب درسی تدریس شد. دانش آموزان درباره ورزشهای متفاوت صحبت کردند . تمارین کتاب درسی حل شد . با انجام بازی های پاورپوینت مبحث گدشته ساده مرور شد. آهنگ what I am در کلاس پخش شد.
تکلیف: صفحه 37 کتاب کار حل شود . 10 جمله با استفاده از حال ساده در دفتر مشق نوشته شود. تکالیف در پرتال بارگزاری شود .

زبان انگلیسی

مدرس: عسکری، شقایق
فعالیت: صفحه 42 کتاب درسی تدریس شد. دانش آموزان درباره مسافرت تابستان خود صحبت کردند. متن درس خوانده شد و دانش آموزان درباره متن درس صحبت کردند.درباره روز جهانی معلولین در کلاس صحبت شد و دانش آموزان درباره روز معلولین نظرهای خود بیان کردند .
تکلیف: صفحه36 کتاب کار حل شود. درصورت حضوری شدن مدارس در روز سه شنبه , کتاب کار همراه دانش آموزان باشد و دیکته از کلمات در سوم داریم

زبان انگلیسی

مدرس: عسکری، شقایق
فعالیت: صفحه 41 کتاب درسی تدریس شد. دانش آموزان درباره ی coral reef ویدیو دیدند. کلمات جدید در کلاس تدریس شد . متن درس خوانده شد . دانش آموزان درباره متن درس صحبت کردند و در نظرسنجی درست و غلط بودن جملات شرکت کردند.
تکلیف: صفحه 35کتاب کار حل شود.

زبان انگلیسی

مدرس: عسکری، شقایق
فعالیت: صفحه 40کتاب درسی تدریس شد . دانش آموزان تفاوت صدای ew,y را یاد گرفتند . کلمات کتاب چند بار در لاس تکرار و تمرین شد. دانش آموزان با انجام بازی بادکنک و لیوان ، کلمات جدید را تکرار و تمرین کردند و گروه های برنده امتیاز گرفتند .
تکلیف: صفحه 34 کتاب کار حل شود . شنبه دیکته از کلمات درس سوم داریم.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: عسکری، شقایق
فعالیت: صفحه23 کتاب math تدریس شد. ویدئو درباره مثلثات در کلاس پخش شد. مطالب جلسات گذشته در کلاس تمرین و تکرار شد. تمارین کتاب کار حل شد. با انجام بازی شانس دانش آموزان دانش آموزان درباره مثلثات صحبت کردند .
تکلیف: جلسه آیند پرسش کتبی از مطالب صفحه 7 تا 22 کتاب math خواهیم داشت.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: