فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: Movers 21

زبان انگلیسی

مدرس: عسکری، شقایق
فعالیت: صفحه 103 کتاب درسی مبحث present perfect در کلاس مرور و تمرین شد. دانش آموزان با انجام فعالیت چتر با استفاده از گرامر با یکدیگر مکالمه داشتند. تمارین کتاب حل شد.
تکلیف: صفحه 95 کتاب کار حل شود. فردا کتاب کار همراه دانش آموزان باشد.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: عسکری، شقایق
فعالیت: فصل سوم کتاب math تمرین و مرور شد.

زبان انگلیسی

مدرس: عسکری، شقایق
فعالیت: صفحه 102 تدریس شد. با انجام فعالیت دستمال کاغذی گرامر درس 6ام تمرین و مرور شد. نمارین صفحه101 کتاب کار در کلاس حل شد. افعال حال کامل در کلاس پرسیده شد.
تکلیف: صفحه 100و 95 کتاب کار انجام شود. با استفاده از گرامر past contiuous 6جمله بنویسید. کتاب کار هرروز همراه دانش آموزان باشد. افعال در منزل تمرین شود. دفاتر فردا چک میشوند. فردا کتاب math همراه دانش آموزان باشد.

زبان انگلیسی

مدرس: عسکری، شقایق
فعالیت: صفحه 103 کتاب درسی تدرس شد. تمارین کتاب در کلاس انجام شد مطالب درس 5ام مرور شد. افعال در کلاس پرسیده شد.
تکلیف: 8 جمله با must,mustn't,should,shouldn't and adverbs of frequancy بنویسید. شنبه برای پروژه زبان آماده باشید.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: عسکری، شقایق
فعالیت: ارزیابی کتبی math انجام شد.

زبان انگلیسی

مدرس: عسکری، شقایق
فعالیت: صفحه 101 کتاب درسی تدریس شد. تمارین کتاب حل شد. افعال در کلاس پرسیده شد. دیکته انجام شد . گرامر درس دوم مرور و تمرین شد.
تکلیف: صفحه 94 کتاب کار حل شد. به سوالات ذیل را در یک پاراگراف پاسخ دهید : What makes you feel relaxed? What makes you yawn? How do you feel when you don't ear lunch? فردا دفاتر مشق چک میشود. شنبه برای پروژه science آماده باشید. برای فردا مسابقه spelling از کلمات در 8ا دارید.

زبان انگلیسی

مدرس: عسکری، شقایق
فعالیت: افعال در کلاس پرسیده شد. صفحه 97 و 100 کتاب درسی تدریس شد. تمارین کتاب حل شد. گرامر درس 8 مرور و تمرین شد.
تکلیف: صفحه 91 کتاب کار حل شود. فردا کتاب کار همراه دانش آموزان باشد. فردا دیکته از دروس 7و8 دارید.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: عسکری، شقایق
فعالیت: فصل اول و بخشی از فصل دوم کتاب math در کلاس مرور و تمرین شد.
تکلیف: از فصل دوم ارزیابی کتبی دارید .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: