فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: Starters 21

زبان انگلیسی

مدرس: راستگو، مهسا
فعالیت: در جلسه امروز دستور زبان اشاره (این ،آن ،اینها ،آنها ) و همینطور اسامی وسایل نقلیه با انجام فعالیت های گروهی در قالب بازی با دانش آموزان تمرین و تکرار شد.
تکلیف: لطفا برای اشاره به نزدیک مفرد (?what's this) اشاره به دور مفرد (?what's that) اشاره به نزدیک جمع (?what are these) اشاره به دور جمع (? what are those ) با رسم شکل برای هر کدام یک مثال بنویسندو صفحه 9 کتاب کار انجام شود.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: راستگو، مهسا
فعالیت: در جلسه امروز دانش آموزان با مفهوم شباهت و تفاوت بین (اشیا ، انسان ها ..)آشنا شدند و فعالیت های گروهی جهت تثبیت مطالب انجام شد.

زبان انگلیسی

مدرس: راستگو، مهسا
فعالیت: در جلسه امروز دستور زبان مربوط به اشاره(این ، آن ، اینها ، آنها ) (this, that , these those ) تدریس گردید و هم چنین فعالیت هایی جهت تثبیت مطالب انجام شد . و لغات مربوط به وسایل نقلیه ( ماشین ، اتوبوس ، هواپیما ، دوچرخه، کامیون ، موتور ) car, bus , airplane , bike, lorry , motorbike) مرور گردید.
تکلیف: لطفا دانش آموزان کاربرگ بارگزاری شده در دفتر سه خط نوشته و انجام دهند.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: راستگو، مهسا
فعالیت: در جلسه امروز موضوع مقایسه اعداد (بیشتر ، کمتر ، مساوی) تدریس شده و فعالیت هایی جهت تثبیت مطالب انجام گردید.
تکلیف: دانش آموزان لطفا کاربرگ بارگزاری شده را در دفتر نوشته و انجام دهند.

زبان انگلیسی

مدرس: راستگو، مهسا
فعالیت: در جلسه امروز لغات مربوط به وسایل نقلیه مانند:اتوبوس ،هواپیما، قطار و.... تدریس شد و دانش آموزان جهت تثبیت مطالب فعالیت های گروهی انجام دادند.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: راستگو، مهسا
فعالیت: در جلسه امروز موضوع موجودات زنده و غیر زنده در قالب بازی های گروهی مرور گردید.

زبان انگلیسی

مدرس: راستگو، مهسا
فعالیت: در جلسه امروز جهت مرور مطالب درسی مانند لغات ، گرامر و سایر مهارت های زبانی فعالیت های گروهی در کلاس تمرین و تکرار شد.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: راستگو، مهسا
فعالیت: در جلسه امروز موضوع مقایسه کردن بین اعداد (بیشتر ، کمتر ، مساوی) درس داده شده و جهت تثبیت مطالب دانش آموزان فعالیت های گروهی انجام دادند.

زبان انگلیسی

مدرس: راستگو، مهسا
فعالیت: در جلسه امروز دستور زبان توانستن و نتوانستن ( can / can't ) با به کار گیری جلوه های بصری تدریس شده و فعالیت هایی گروهی جهت تثبیت مطالب انجام گردید .
تکلیف: لطفا دانش آموزان برای (توانستن) (can) و (نتوانستن) ( can't ) هر کدام پنج جمله بنویسند.هم چنین کاربرگ بارگزاری شده را انجام دهند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: