1403/08/19
زبان انگلیسی
واعظی، آمیتیس
در جلسه امروز، دانش آموزان جهت تقویت مهارت خوانداری و درک مطلب داستان قرار داده شده در کتاب را خوانده و جهت تثبیت مطالب و درک مطلب تمرین هایی گروهی انجام گردید.
لطفا صفحه ی 27 از کتاب کار انجام گردد و مطالب مربوط به لغات و دستور زبان درس 2 مرور گردد.
ریاضی به زبان انگلیسی
واعظی، آمیتیس
در جلسه امروز، دانش آموزان با 4 مثلث(متساوی الاضلاع، متساوی الساقین، مثلث قائم الزاویه و مختلف الاضلاع)(equilateral, isosceles,scalene,right-angled) و ویژگی های هر یک آشنا شده و تمرین هایی گروهی جهت تثبیت مطالب انجام گردید.
1403/08/16
زبان انگلیسی
واعظی، آمیتیس
در جلسه امروز، لغات و دستور زبان های تدریس شده مرور گردید و کاربرگی در گروه های دو نفره جهت تکرار و تمرین بیشتر انجام شد و نمونه خام آن در قسمت کاربرگ بارگزاری گردید.
لطفا صفحه ی 25 از کتاب کار انجام شود و دیکته لغات مربوط به احساسات تمرین گردد.
1403/08/15
زبان انگلیسی
واعظی، آمیتیس
در جلسه امروز جهت تقویت مهارت خوانداری و درک مطلب و آشنایی دانش آموزان با رسوم برخی کشورها، متنهایی خوانده و در قالب پرسش و پاسخ مطالب تثبیت گردید.
لطفا صفحه ی 24 از کتاب کار انجام شود و یک بند درباره ی یکی از آداب و رسوم معروف ایرانیان نوشته شود.
علوم به زبان انگلیسی
واعظی، آمیتیس
در جلسه امروز ، دانش آموزان با چرخه آب و 4 عملکرد دخیل در آن (میعان،ذوب،انجماد و تبخیر) آشنا شده و تمرین هایی گروهی جهت تثبیت مطالب انجام شد.
1403/08/14
زبان انگلیسی
واعظی، آمیتیس
در جلسه امروز، دانش آموزان نحوه خواندن و نوشتن صحیح لغات صداهای all و aw آشنا شده و جهت تقویت مهارت خوانداری و درک مطلب فعالیت هایی گروهی انجام شد.
لطفا صفحات 22و 23 از کتاب کار انجام شود و دانش آموزان آمادگی لازم جهت گفتن خلاصه ای از فیلم مورد علاقه خود و احساساتشان بعد از اتمام فیلم همراه با بیان دلایل را داشته باشند.
ریاضی به زبان انگلیسی
واعظی، آمیتیس
در جلسه امروز، دانش آموزان انواع زوایا را مرور کرده و فعالیت هایی گروهی و فردی در جهت کشیدن زوایای مختلف در جهات ساعتگرد و پادساعتگرد و تعیین نوع زوایا انجام شد.
1403/08/13
زبان انگلیسی
واعظی، آمیتیس
در جلسه امروز، دانش آموزان جهت تقویت مهارت گفتاری با خلاقیت خود معماهایی به زبان انگلیسی برای لغات صداهای all و aw ساخته و به صورت گروهی پاسخ داده شد.
لطفا صفحه ی 21 از کتاب کار انجام گردد.