فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: Basic 22

زبان انگلیسی

مدرس: آزادفر، حدیث
فعالیت: در کلاس امروز 1. سنجش spelling از دانش آموزان گرفته شد . 2. با یک بازی آنلاین کلمات و blending را مرور کردیم .
تکلیف: 1. کلمات صدای e در صفحه ی 40 کتاب phonics تمرین شوند . 2. روخوانی کلمات صفحه ی 41 تمرین شوند . * لطفا کانالِ بله چک شود .

زبان انگلیسی

مدرس: آزادفر، حدیث
فعالیت: در کلاس امروز 1. کلمات با صدای h در صفحه ی 44 کتاب را مرور کردیم ، کلمات : horse / hen / hedgehog / helicopter / hands / honey / hen / hat را مرور کردیم ____ 2. بازی blender را برای تمرین blending انجام دادیم به این صورت که چند صدا به دانش آموزان داده می شد و از آن ها خواستیم تا با آن ها کلمه بسازند . ____ 3. یک بازی آنلاین برای تمرین و مرور صداها و کلمات انجام دادیم
تکلیف: 1. فردا سنجش spelling ( دیکته ) خواهیم داشت لطفا امشب به دانش آموزان دیکته گفته شود و تصویر آن در بخش تکالیف بارگزاری شود . 2. کلمات صفحه ی 44 کتاب مرور شوند .

زبان انگلیسی

مدرس: آزادفر، حدیث
فعالیت: در کلاس امروز 1. به مناسبت روز معلولین در مورد آن ها صحبت کردیم . 2. کلمات صدای r را مرور کردیم . 3. روخوانی تمرین کردیم 4. بازی آنلاین برای تمرین blending انجام دادیم .
تکلیف: 1. روخوانی تمرین شود . 2. از دانش آموزان سنجش spelling ( دیکته ) گرفته شود .

زبان انگلیسی

مدرس: آزادفر، حدیث
فعالیت: در کلاس امروز کلمات جدید با صدای m مرور شدند و روخوانی کلمات با این صدا تمرین شد ، همچنین یک بازی آنلاین برای تمرین کلمات جدید انجام دادیم .
تکلیف: 1. کلمات صفحه ی 52 کتاب تمرین شوند . 2. روخوانی کلمات صفحه ی 53 تمرین شوند .

زبان انگلیسی

مدرس: آزادفر، حدیث
فعالیت: در کلاس امروز 1. یک کتاب داستان برای تمرین حروف تدریس شده و تقویت مهارت روخوانی در کلاس خواندیم 2. یک بازی برای تمرین blending انجام دادیم .
تکلیف: 1. دفتر های دیکته تحویل داده شدند لطفا دانش آموزان اشتباهات خود را تمرین کنند سپس از دانش آموزان سنجش spelling ( دیکته ) گرفته شود . 2. روخوانی کلمات تا آخر صدای m تمرین شوند . 3. روز شنبه دانش آموزان phonics note book را همراه خود داشته باشند . ( این کتاب باید تا پایان صفحه ی 18 تکمیل شده باشد )

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: آزادفر، حدیث
فعالیت: در کلاس math دانش آموزان با مفاهیم ones به معنی یکان و tens به معنی دهگان آشنا شدند .
تکلیف: لطفا اعداد 10 تا 20 هر کدام یک خط در دفتر نوشته شوند .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: