فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: Movers 22

زبان انگلیسی

مدرس: عسکری، شقایق
فعالیت: صفحه 105 کتاب درسی مبحث extensive reading تدریس شد. دانش آموزان متن درس را خواندند و درباره آن صحبت کردند. اهنگ ابان ماه در کلاس تمرین شد.
تکلیف: به دلیل آنلاین برگزار شدن کلاس فردا ، ارزیابی کتبی از فصل اول و دوم در روز دیگر برگزار میشود.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: عسکری، شقایق
فعالیت: صفحه 17 کتاب درسی مبحث water cycle تدریس شد. دانش آموزان کلمات جدید متن درس را با استفاده از تصاویر یاد گرفتند. دانش آموزان درباره ی water cycle صحبت کردند.
تکلیف: صفحه 17کتاب science مطالعه شود. برگه ارزیابی درس science امروز به دانش آموزان تحویل گردید.

زبان انگلیسی

مدرس: عسکری، شقایق
فعالیت: صفحه31 کتاب درسی تدریس شد . با استفاده از shadow puppets دانش آموزان درباره احساسات تود صحبت کردند. تمارین کتاب در کلاس حل شد. ویدئو در رابطه با احساسات در کلاس پخش شد و دانش آموزان درباره آن صحبت کردند. آهنگ ابان ماه و سرود ملی در کلاس تمرین شد. کلمات spelling در کلاس تمرین شد. گرامر درس دوم مجدد در کلاس مرور شد.
تکلیف: دانش آموزان برای امتحان روز چهارشنبه فصل اول و دوم کتاب را مطالعه کنند. دانش آموزان صفحات24و25 کتاب کار را حل بکنند.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: عسکری، شقایق
فعالیت: صفحه کتاب19 درسی مبحث angles در کلاس تدریس شد. دانش آموزان یک ویدئو در رابطه با Angles دیدن و درباره آن صحبت کردند. کلمات و اصطلاحات جدید تدریس شد. دانش آموزان با توجه به تصاویی که در کلاس به آنها داده شده بود انواع مثلث ها را شناسایی کردند و نوشتند. از دانش اموزان خواستم که اسم خو را بنویسند و اگه مثلثی در اسم خود دیدند آن را پررنگ کنند و نوع آن را بنویسند .
تکلیف: دانش آموزان صفحه 19 کتاب درسی مطالعه کنند.

زبان انگلیسی

مدرس: عسکری، شقایق
فعالیت: صفحه 40 کتاب درسی مبحث culture در کلاس تدریس شد. دانش آموزان یک ویدئو از سال نو در چین دیدند و درباره آن درکلاس صحبت کردند. دانش آموزان با انجام بازی bowling سوالات مربوط به متن درس را پاسخ دادند. دانش آموزان درباره یکی از جشن های ایران نوشتند و صحبت کردند
تکلیف: دانش آموزان صفحه 24 کتاب کار را حل بکنند.فردا کتاب کار همراه دانش آموزان باشد. مسابقه spelling bee روز 30 آبان ماه لرگزار میشود. مسابقه کتاب خوانی روز 27 آبان ماه برگزار میشود ،7 فصل کتاب داستان خوانده شود.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: عسکری، شقایق
فعالیت: ارزیابی کتبی انجام شد و با انجام بازی battleship تمامی مطالب مربوط به فصل اول مانند : Nutrients,vitamins,protein,etc. مرور و تمرین شد .
تکلیف: تکلیف ندارند‌.

زبان انگلیسی

مدرس: عسکری، شقایق
فعالیت: صفحه 29 کتاب درسی مبحث music تدریس شد. دانش آموزان درباره ی فیلم و موسیقی و کاراکتر های متفاوت صحبت کردند . دانش آموزان ژانر فیلمها را با استفاده از فیلمنامه های نوشته شده وی دیوار کلاس تشخیص دادند. آهنگ آبان ماه در کلاس تمرین شد . کلمات مسابقه spelling در کلاس تمرین شد .
تکلیف: دانش آموزان صفحه 23 کتاب کار را حل بکنند و کتاب کار فردا همراه دانش آموزان باشد .

زبان انگلیسی

مدرس: عسکری، شقایق
فعالیت: صفحه 28 کتاب درسی مبحث phonics تدریس شد . دانش آموزان با استفاده از word family cups کلمات را تمرین و تکرار کردند. با انجام بازی mini basketball دانش آموزان کلمات را در تورهای مناسب با حروف پرتاب کردند.
تکلیف: فصل ششم کتاب داستان خلاصه نویسی شود. دانش آموزان صفحه 22 کتاب کار را حل بکنند. برای مسابقه spelling کلمات زیر تمرین و تکرار شود. Technical,Princess, Paramedic,Artistic,Yawning

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: عسکری، شقایق
فعالیت: تمامی مباحث تدریس شده Factors,divisibility,multiples and square and large numbers در کلاس تمرین و تکرار شد .
تکلیف: تکلیف ندارند . جلسه بعد ارزیابی کلاسی خواهیم داشت.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: