فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: Movers 22

زبان انگلیسی

مدرس: عسکری، شقایق
فعالیت: صفحه 13کتاب تدریس شد. با استفاده از فلش کارت دانش آموزان از گرامر want to be استفاده کردند . دانش اموزان با همکلاسی های خود مکالمه انجام دادند.
تکلیف: کتاب ODI4 تحویل دانش آموران داده شد. کتاب کار صفحات 1 تا 6 انجام شود .

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: عسکری، شقایق
فعالیت: مبحث فیبر تدریس شد . ویدئویی در رابطه با اهمیت فیبر در کلاس پخش شد. با بازی تصحیح پاراگراف و مرتب کردن پاراگراف کلمات و مطالب مرور شد.
تکلیف: دیکته از کلمات صفحه 7 کتاب science.

زبان انگلیسی

مدرس: عسکری، شقایق
فعالیت: صفحه 12 کتاب درسی تدریس شد . دانش اموزان اسامی شغل ها را یادگرفتند و با بازی play a roll مکالمه انجام دادند و در رابطه با شغل مود علاقه خود صحبت کردند .
تکلیف: درباره ی شغل مورد علاقه خود بنویسند .

زبان انگلیسی

مدرس: عسکری، شقایق
فعالیت: صفحه 11 کتاب درسی تدریس شد . با انجام بازی مطالب تکرار و تمرین شد و دانش آموزان با هم در رابطه با عدد موردعلاقه خود صحبت کردند.
تکلیف: در رابطه با عدد مورد علاقه خود بنویسند . فصل دوم کتاب داستان خوانده شود کلمات جدید و مترادف آنها نوشته شود و در برگه A4 خلاصه نویسی انجام شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: عسکری، شقایق
فعالیت: اعداد گسترده در کلاس تدریس شد . با انجام بازی مطالب جلسه گذشته مرور و مطالب جلسه جدید تکرار و تمرین شد .
تکلیف: صفحه 7 و 8 تا سر اعداد گسترده مطالعه شود . جلسه بعد از مباحث تدریس شده ارزیابی داریم .

زبان انگلیسی

مدرس: عسکری، شقایق
فعالیت: صفحه 10 کتاب تدریس شد . بامعرفی خودم دانش آموزان نحوه صحیح معرفی خود و صحبت راجع به خود را یاد گرفتند و خود را معرفی کردند و راجع به علایق خود صحبت کردند . با گوش کردن به active teach دانش آموزان نت برداری کردند و پاراگراف را کامل کردند . دانش آموزان با همکلاسی های خود مکالمه انجام دادند و در دفتر خود نوشتند.
تکلیف: صفحه اول کتاب داستان خوانده شود و مترادف کلمات جدید نوشته شود . خلاصه نویسی در برگه A4 انجام شود .روز 4 شنبه دانش آموزان راجع به کتاب داستان باید صحبت بکنند .

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: عسکری، شقایق
فعالیت: صفحه 7 کتاب تدریس شد . دانش آموزان نحوه ی صحیح خواندن و نوشتن اعداد 9 رقمی را یاد گرفتند . با انجام بازی دانش آموزان خواندن و نوشتن اعداد 9رقمی را تمرین و تکرار کردند .
تکلیف: تکلیف ندارند.

زبان انگلیسی

مدرس: عسکری، شقایق
فعالیت: صفحه 9 کتاب تدریس شد. با استفاده از تصویر گرامر comprative adjective تدریس شد با استفاده از فلش کارت دانش آموزان از گرامر استفاده کردند. تمرین صفحه 9 کتاب انجام شد و دلنش اموزان خود را با همکلاسی خود مقایسه کردند .
تکلیف: در 5 جمله خود را با یکی از اعضای خانواده مقایسه کنند و در دفتر بنویسند.‌

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: عسکری، شقایق
فعالیت: با استفاده از تصویر و پاورپوینت مفهوم nutrients تدریس شد و صفحه 7کتاب درسی مبحث different nutrients تدریس شد . دانش آموزان با استفاده از بازی fill the blanks پاراگراف را در مدت زمان 1 دقیقه تکمیل کردند. با انجام بازی remember دانش آموزان کلمات جدید و تلفظ آن ها را تمرین کردند .
تکلیف: از کلمات جدید کتاب 10 بار در دفتر نوشته شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: