فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: Basic 23

زبان انگلیسی

مدرس: آزادفر، حدیث
فعالیت: باسلام خدمت شما عزیزان . در کلاس امروز زنگ اول : درس 4 کتاب picture dictionary با موضوع house تدریس شد . ( کلمات ، دیالوگ و سانگ ) زنگ دوم : دانش آموزان یک نقاشی با موضوع house کشیدند و کلمات را به انگلیسی برای هم کلاسی های توضیح دادند ، همچین سانگ teddy bear با دانش آموزان کار شد .
تکلیف: کلمات درس 4 کتاب پیکچر دیکشنری در خانه تمرین و تکرار شوند و سانگ teddy bear برای دانش آموزان پلی شود .

زبان انگلیسی

مدرس: آزادفر، حدیث
فعالیت: با عرض سلام و وقت بخیر. امروز با بچه های عزیز لغات و عبارات سانگ wind the bobbin up کامل کار شدند. هم چنین به مناسبت روز جهانی دوستی، عبارات و دیالوگ های مربوط به این موضوع با بچه ها کار و تمرین شدند.
تکلیف: لطفا بچه ها عبارات کار شده که در قالب pdf برای شما عزیزان ارسال میگردد را کامل مرور و تمرین کنند. سانگ wind the bobbin up مکررا تمرین و تکرار شود. با تشکر از همکاری شما

زبان انگلیسی

مدرس: آزادفر، حدیث
فعالیت: با سلام و عرض روز بخیر. امروز با بچه های عزیز 2 عدد movie مربوط به موضوع یونیت 2 کتاب picture dictionary کار شدند. (bugs in the forest) و سانگ wind the bubbin up مرور و تمرین شد.
تکلیف: لطفا وورک شیت هایی که به بچه ها تحویل داده شد در منزل انجام داده شود و روز یکشنبه همراه بچه ها آورده شود . همچنین برای دانش آموزانی که امروز غایب بودنند فایل وورک شیت در پرتال برای دانلود آپلود شده است . 2. همچنین هر دو فیلم ارسال شده مکررا برای بچه ها در منزل پخش شوند. لینکی تحت عنوان بازی آنلاین خدمت شما عزیزان ارسال میگردد. در صورت تمایل، بچه های عزیز می توانند با استفاده از لینک بازی آنلاین را انجام دهند.

زبان انگلیسی

مدرس: آزادفر، حدیث
فعالیت: با سلام و عرض وقت بخیر. امروز با بچه های عزیز مطالب و دروس قبلی مرور شدند و دو فیلم مرتبط با موضوع یونیت 1 (پیک نیک) با بچه ها کار و عبارت های مهم تمرین شد.
تکلیف: لطفا ورک شیتی که به بچه ها داده شده، کامل شود و روز یکشنبه بچه ها با خود به مدرسه بیاورند. عدم اوردن ورک شیت به معنای عدم انجام تکالیف است. لطفا مطالب ارسالی امروز حتما مرور و تمرین شوند. هر دو فیلم ارسالی مکررا برای بچه ها پخش شوند. یکشنبه از بچه ها ارزیابی گرفته میشود.

زبان انگلیسی

مدرس: آزادفر، حدیث
فعالیت: باسلام و عرض روز بخیر . در کلاس امروزمون : 1. درس 2 کتاب پیکچر دیکشنری ( سانگ ، دیالوگ و کلمات ) کار شدنند . 2. یک سانگ به نام do you like ... ? با دانش آموزان کار شد و همچنین لغات و ساختار آن به دانش آموزان تدریس شد .
تکلیف: لطفا کلمات، دیالوگ و سانگ یونیت 2 کتاب پیکچر دیکشنری کامل کار و تمرین شوند. همچنین سانگ do you like ارسال شده خدمت شما عزیزان هم کامل در منزل تمرین و بخاطر سپرده شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: