فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: Basic 23

زبان انگلیسی

مدرس: محمدشاهی، پگاه
فعالیت: این زنگ به اردوی صبحانه اختصاص داده شد.
تکلیف: مرور و تمرین نوشتار حرف های Ss و Aa در منزل انجام شود.

زبان انگلیسی

مدرس: محمدشاهی، پگاه
فعالیت: حرف Tt تدریس شد و صدا و اسم آن و همچنین نحوه ی نوشتن آن روی نمک تمرین شد. 4 عدد از کلماتی که با این حرف شروع میشوند تدریس شد که در کانال ایتا بارگذاری خواهد شد.
تکلیف: تمرین و تکرار کلمات این صدا که در کانال بارگذاری خواهند شد، انجام شود.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: محمدشاهی، پگاه
فعالیت: موضوع living things و nonliving things تمرین و تکرار و مرور شد و ساختار جدید زیر تدریس شد؛ The cat is a living thing. The desk is a nonliving thing. ........
تکلیف: تمرین و تکرار مطلب تدریس شده انجام شود.

زبان انگلیسی

مدرس: محمدشاهی، پگاه
فعالیت: موضوع حرف Aa تکرار و تمرین شد. کلمات مرتبط به آن تدریس شد و همچنین نوشتن این حرف با استفاده از تمرین صفحه ی 11 کتاب و همچنین یک کاربرگ تمرین شد.
تکلیف: باقی مانده ی کاربرگ حرف Aa که همراه دانش آموزان به منزل آورده شده ، نوشته و حل شود. کلماتی که با این حرف شروع میشوند و داخل کانال ایتا قرار خواهند گرفت در منزل تمرین و تکرار شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: محمدشاهی، پگاه
فعالیت: موضوع اعداد 1تا 5 تمرین و مرور شد یک وورک شیت با این مضمون در کلاس حل شد.
تکلیف: تکلیف نداریم.

زبان انگلیسی

مدرس: محمدشاهی، پگاه
فعالیت: موضوع فونیکس حرف Aa تدریس شد. معرفی و تدریس صدا و نام این حرف انجام شد و همچنین نحوه ی نوشتن این حرف تمرین شد.
تکلیف: صفحه ی 7و 9 کتاب فونیکس در منزل حل شود.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: محمدشاهی، پگاه
فعالیت: در ادامه ی درس living things و nonliving things, مفاهیم زیر تدریس و تمرین شد: Nonliving things can not grow Nonliving things can not change Nonliving things can not move
تکلیف: تمرین و تکرار این مفاهیم انجام شود در منزل. یک پوستر در منزل ساخته شود و دسته بندی living things و nonliving things به وسیله ی عکس یا تقاشی در این پوستر نشان داده شود.(فرصت تا روز شنبه 7/22 )

زبان انگلیسی

مدرس: محمدشاهی، پگاه
فعالیت: موضوع : postman world days. دانش آموزان با پستچی ، نامه ، پاکت نامه و تمبر آشنا شدند و یک نامه( با کمک نقاشی ) درست کردند. پسچی به صورت نمایشی به داخل کلاس آمد و نامه های دانش آموزان را جمع‌آوری کرد. حرف s مرور و نوشتن آن تدریس و تمرین شد.
تکلیف: یک کاربرگ همراه دانش آموزان به منزل آورده شد که بخشی از آن در کلاس انجام شده بود و بخش باقی مانده لطفا در منزل کامل شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: محمدشاهی، پگاه
فعالیت: شمردن اعداد 1 تا 5 با دانش آموزان تمرین شد و دانش آموزان قادر شدند که این اعداد را بشمارند، مفهوم آنها را متوجه شوند و همچنین آنها را بنویسند و بشناسند.
تکلیف: تمرین و تکرار شمردن و نوشتن اعداد 1 تا 5 در منزل انجام شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: