فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: Basic 24

زبان انگلیسی

مدرس: محمدشاهی، پگاه
فعالیت: Blending تمرین وتکرار شد و بخشی از تمارین کتاب کار مربوط به صدای ck در کلاس نوشته شد.
تکلیف: شنبه ها و سه شنبه ها تکلیف نداریم.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: محمدشاهی، پگاه
فعالیت: .موضوع parts of body تدریس شد Eyes Esars Nose Face Foot Hand دانش آموزان یک کاردستی هیولا با قسمت های مختلف بدن درست کردند و راجع به قسمت های مختلف آن صحبت کردند.
تکلیف: مرور و تمرین انجام شود.

زبان انگلیسی

مدرس: محمدشاهی، پگاه
فعالیت: صداهای گذشته مرور و دیکته پاتخته ای به منظور تمرین بیشتر در کلاس ، انجام شد. ( همراه با بازی که خود دانش آموزان به یکدیگر دیکته گفتند ) صدای ck ، تدریس و اکشن آن نمایش داده شد. ترکیب صداهای آن تدریس شد و همچنین کلماتی که این صدا را در خود دارند ( vocabulary ) تدریس شد. بخشی از کتاب کار مربوط به این صدا در کلاس انجام شد. کلمات و ترکیب صداها در کانال ایتا بارگذاری خواهند شد.
تکلیف: نوشتن صدای Kk در کتاب کار تکمیل شود. فعلا نیازی به نوشتن ترکیب صداهای ck نمی‌باشد.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: محمدشاهی، پگاه
فعالیت: شمردن و شناختن مفهوم اعداد 1تا 10 این اعداد تدریس و همراه یک بازی تمرین شد.
تکلیف: شمردن و شناختن اعداد 1 تا 10 مرور شود‌.

زبان انگلیسی

مدرس: محمدشاهی، پگاه
فعالیت: حرف Kk مرور شد و ترکیب صداهای آن به صورت کامل تدریس شد. Kit,skip,skin,kist,kiss,skit,skint, napkin بخشی از کتاب کار در کلاس نوشته شد. کلماتی که با این صدا شروع می‌شوند تدریس و تمرین شد که متعاقبا در کانال گذاشته می‌شوند.
تکلیف: کتاب کار حرف Kk کامل نوشته و تمرین شود. ( فرصت تا روز سه شنبه ) Vocabulary که در کانال هم فرستاده میشود تمرین و تکرار شود.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: محمدشاهی، پگاه
فعالیت: مباحث گذشته مرور شد و تمارین کتاب در صفحات 8،9،10،11 در کلاس حل شد.
تکلیف: تکلیف نداریم.

زبان انگلیسی

مدرس: محمدشاهی، پگاه
فعالیت: حرف جدید Kk تدریس شد و دانش آموزان با نام و صدای آن آشنا شدند و همچنین action آن را آموختند. نحوه ی نوشتار این حرف به صورت کامل تدریس و در کتاب کار نوشته شد. همچنین ترکیب صدای kit تمرین و در کتاب نوشته شد.
تکلیف: نام و اسم این صدا در منزل مرور شود.

زبان انگلیسی

مدرس: محمدشاهی، پگاه
فعالیت: ترکیب صداهای حرف Cc دوباره مرور و تمرین شد و بخشی از صفحه 12 کتاب فونیکس workbook( به جای کاربرگ ،تمرین ها تبدیل به کتاب شده و به دانش آموزان تحویل داده شد) نوشته و تمرین شد. کلمات مربوط به حرف Cc تدریس و تمرین شد.
تکلیف: صفحه 12 از کتاب کاری که امروز به دانش آموزان تحویل داده شده، تکمیل و تمرین شود. ( تا روز شنبه ) ترکیب صداها تمرین شود. کلماتی که با حرف Cc شروع میشوند تمرین شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: محمدشاهی، پگاه
فعالیت: موضوع shapes و نام گذاری شکل‌های هندسی به شرح زیر تدریس و تمرین شد. Square مربع Circle دایره Rectangle مستطیل Triangle مثلث هر یک از دانش آموزان یک کاردستی( پیتزا ) با استفاده از شکل‌های هندسی مختلف در کلاس درست کردند و بعد راجع به شکل‌های هندسی موجود در آن صحبت کردند.
تکلیف: شکل های هندسی زیر با دانش آموزان تمرین و مرور شود: Square مربع Circle دایره Rectangle مستطیل Triangle مثلث
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: