فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه سردار جنگل تهران
کلاس: 101

علوم دوم

مدرس: دهباشی، آناهیتا
فعالیت: امروز اردوی ریتم و گیم دانش آموزان در کنار مادرانشان در سالن ورزشی برگزار شد .لازم به ذکر است فردا برنامه درسی خواهیم داشت لطفا با دفتر تلاش و پک تابلوهای الماسی در کلاس به موقع آماده باشید .
تکلیف: از عدد 20 تا 40 به حروف و رقم بنویسید .

فارسی دوم

مدرس: دهباشی، آناهیتا
فعالیت: ابتدا نشانه های یک شکل با صدای متفاوت مرور و تکرار شد . سپس باهدف تشخیص صدای آخر اِ و ه در کلمات دانش آموزان بازی ماه و ستاره را در کلاس به صورت گروهی با هدف مرور و تکرار کلمات انجام دادند و کلماتی که صدای آخر انها اِ بود روی ستاره و کلماتی که صدای آخر آنها ه بود روی ماه نوشتند .سپس کلمات را با صدای بلند خواندند. تابلو های الماسی که دانش آموزان همراه دارند حتما نگین ها تفکیک شود و در ظرف های جدا (جعبه های قرص و...)با یادداشت شماره نگین روی ظرف ،ریخته شود .و در روز چهارشنبه زنگ دست سازه همراه داشته باشند.
تکلیف: 1)با کلمات زیر جمله سازی کن . الف)صابونِ صورتی ثریا: ب)شماره ی شصت: پ)حرفِ بزرگتر ها: ت)خوابِ شیرین: ث)احوال پرسی: ج)لانه ی روباه

فارسی دوم

مدرس: دهباشی، آناهیتا
تکلیف: لطفا گنجینه را مطالعه و به سوالات پاسخ بده.

ریاضی دوم

مدرس: دهباشی، آناهیتا
فعالیت: بازی و ریاضی با دارت برای جمع های دو رقمی به همراه رسم شکل و استفاده از ابزار آموزشی دسته های ده تایی انجام شد . الگوی عددی دوتا دوتا در دفتر تمرین شد .
تکلیف: 1)با توجه به اهمیت جمع نظام دار و جمع های دوقلو در پایه دوم با هدف افزایش سرعت عمل دانش آموزان در جمع و تفریق حتما جمع های دوقلو و جمع های نظام دار را بچه ها تکرار و تمرین کنند به طوری که بتوانند شفاهی جمع های عدد پنج را نام ببرندو اعداد دیگر را . 2)عبارت های زیر را با روش خواسته شده بدست آورید. 18+6= ذهنی 20+50= (شکل) 80-20=(شکل) 22+10= (ذهنی) 9+7=(شانه ای)

فارسی دوم

مدرس: دهباشی، آناهیتا
فعالیت: کلمه و جمله نویسی با نشانه های ذال صاد و خوا استثنا به صورت گروهی به همراه دست ورزی انجام شد . اشاره ی کوتاهی به ی میانجی و اِ دوستی شد و جمله نویسی توسط دانش آموزان انجام شد .
تکلیف: داستان کوتاهی بنویسید (حداقل 4 خط) که در آن کلماتی با ی میانجی و اِ دوستی داشته باشید . روخوانی درسهای کتاب فارسی را داشته باشید تا برای هفته ی آینده در املا و روخوانی آمادگی لازم را داشته باشید .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: