1404/09/12
ریاضی دوم
مدرس:
دهباشی، آناهیتا
فعالیت:
مبحث عدد صد به حروف و رقم نویسی و قرار دادن در جدول ارزش مکانی در کتاب ریاضی تا صفحه 61 با ابزارهای کوئیزنر دسته صدتایی و دهتایی و یکی و سکه ها مرور و تدریس شد .
تکلیف:
از عدد 100 تا 250 ده تا ده تا به رقم و حروف بنویسید .
علوم دوم
مدرس:
دهباشی، آناهیتا
تکلیف:
شنبه درس 6 مرور بررسی خواهد شد آماده باشید .
فارسی دوم
مدرس:
دهباشی، آناهیتا
تکلیف:
ارمغان شماره 11 را حل کنید .2 املا شامل کلمه و جمله از درس 7 بنویسید .شنبه املا و مرور هم معنی ها خواهیم داشت .در صورت برقراری کلاس ها به صورت حضوری کتاب کار فارسی و ریاضی و کتاب فارسی و ریاضی و دفتر مشق همراهتان باشد .
شعر صد را حفظ باشید .
نگارش دوم
مدرس:
دهباشی، آناهیتا
فعالیت:
نکارش درس 7 در کلاس کامل شد .
املا دوم
مدرس:
دهباشی، آناهیتا
فعالیت:
املا از درس 7 در دفتر گفته شد .
رایانه
مدرس:
نیکزاد، علی
فعالیت:
دانش آموزان با نحوه ایجاد لیست در word آشنا شدند * numbering * bullets
تکلیف:
دانش آموزان گرامی لطفا عواملی که باعث نابودی طبیعت میشوند را در قالب یک فایل ورد نام ببرید و برای موارد خود لیست ایجاد نمایید با تشکر alinikzad0044@gmail.com
مهارت اجتماعی
مدرس:
پرکاری، لیلا
فعالیت:
ترس به جا و نابجا تدریس شد.
کاربرگ مربوط به آن انجام شد
تکلیف:
ترس های به جا و نابجای خود را شناسایی کنند
1404/09/11
ریاضی دوم
مدرس:
دهباشی، آناهیتا
فعالیت:
کتاب ریاضی صفحات 57و 58 کامل شد .
تکلیف:
پسرای خوبم مرور و تمرین جمع و تفریق های عدد صد را داشته باشید . کتاب کار صفحه 91و 92 را کامل کنید .
فارسی دوم
مدرس:
دهباشی، آناهیتا
فعالیت:
کتاب نگارش صفحات 47و 48 را در کلاس کامل کردیم .وارد صفحه 49 شدیم فقط سوال دو را کامل کردیم .
تکلیف:
صفحه 49و 50 کتاب نگارش سوال یک را کامل کنید .
برای املا از درس 7 فردا آماده باشید .
اگر کلاس ها حضوری شد کتاب فارسی و نگارش و ریاضی و کتاب کار و دفتر مشق .ارمغان های شماره ده وسکه های پرینت گرفته شده همراهتان باشد.
بازی استراتژیک
مدرس:
نژاد حسن، معصومه
فعالیت:
اهداف فعالیت موزیکوگرام
1. تقویت دقت شنیداری:
بچهها یاد میگیرن صداها، ریتمها و تغییرات موسیقی رو با گوش دادن دقیق تشخیص بدن.
2. هماهنگی چشم و دست و بدن:
با دنبال کردن علامتها و اجرای ریتمها، هماهنگی حرکتی بهتر میشه.
3. درک ریتم و ضرب:
کودک به شکل عملی مفهوم ضربهای کوتاه، بلند، تکرار و الگوهای ریتمی رو تجربه میکنه.
4. تقویت توجه و تمرکز:
چون باید همزمان به نشانه و موسیقی توجه کنن، تمرکز کودکان افزایش پیدا میکنه.
5. تخلیه انرژی و شادی در حرکت:
موسیقاگرام یک روش شادیآور برای بیان احساس و تخلیه انرژی مثبت با موسیقی است.
6. آشنایی با نمادها و تصویرسازی موسیقی:
کودکان یاد میگیرن چطور موسیقی را با شکلها و خطوط تصور کنند؛ نوعی خواندن و نوشتن سادهی موسیقی.
7. پرورش خلاقیت و ابتکار:
در ادامه بچهها حتی میتوانند موزیکوگرام مخصوص خودشان را بسازند.
1404/09/10
ریاضی دوم
مدرس:
دهباشی، آناهیتا
فعالیت:
مبحث واحد پول کشور ریال با همراهی دانش آموزان با همراهی ونشان دادن سکه ها و اسکناس ها انجام شد .و صفحه57 را به جز الگو یابی کامل کردیم .
تکلیف:
دانش آموزان با سکه های پرینت گرفته شده بازی بانکداری را با اولیای خود انجام دهند و تبدیل سکه ها را مرور کنند سپس به سوالات زیر در دفتر خود پاسخ دهند .
ارزش 50 سکه ی 1 ریالی با ارزش چند سکه ی 10 ریالی برابر است ؟
3سکه ی ده ریالی می شود .......
7سکه ی 10 ریالی و 4 سکه ی 1ریالی می شود .........
9سکه ی ده ریالی و 10 سکه ی 1 ریالی می شوند .....سکه ی ....ریالی
فارسی دوم
مدرس:
دهباشی، آناهیتا
فعالیت:
متن درس توسط دانش آموزان روانخوانی شد و فعالیت های کتاب فارسی تا صفحه 45تدریس شد .کتاب کار تا صفحه 58 در کلاس روانخوانی و کامل شد .
تکلیف:
کتاب نگارش فقط سوال 1 در صفحات 47 و48 را کامل کنید . برای املا با نشانه های ز و ک هرکدام 5 کلمه بنویسید . فردا هم معنی های درس 7 پرسیده می شود. ارسال تکالیف تا ساعت 23 زمان در نظر گرفته شده است .
1404/09/09
ریاضی دوم
مدرس:
دهباشی، آناهیتا
فعالیت:
وارد فصل 4 کتاب ریاضی شدیم و صفحه 56 را کامل کردیم .
در دفتر نمونه سوالات مربوط به عددنویسی با رقم و حروف در جدول ارزش مکانی انجام شد .
شعر عدد 100 با پخش کلیپ در کلاس معرفی شد
طبق عکس شعر عدد صد را تا روز شنبه 15 آذرماه. خوب به خاطر بسپارید.
تکلیف:
در صورت امکان به صورت اختیاری لطفا با توجه به فایل ارسالی پرینت سکه ها را تهیه کنید برای فردا برش زده آماده در کلاس مجازی کنار خود داشته باشید .
همچنین متن شعر صد را خوب به خاطر بسپارید .
سواد مالی
مدرس:
فتحی زاده، مبینا
فعالیت:
درس 8 دستگاه کارتخوان تدریس شد .فعالیت کلاسی حل شد.
تکلیف:
فعالیت منزل صفحه 64 به خوبی و با دقت انجام شود.
1404/09/08
توضیح:
باسلام و احترام
باتوجه به برگزاری آموزش مجازی از روز سه شنبه تاکنون ، علیرغم پیگیری معلمین و مدرسه راجع به ارسال تکالیف در پرتال ، متاسفانه تعدادی از دانش آموزان در انجام این امر کوتاهی کردند که منجر به ثبت موارد انضباطی و آموزشی از طرف معلم و مدرسه شده است.
لطفا دانش آموزان مطابق برنامه اعلام شده توسط معلم، تکالیف را در پرتال ثبت نمایند.
باتشکر
دهنوی ، معاون آموزشی
علوم دوم
مدرس:
دهباشی، آناهیتا
فعالیت:
با پاورپوینت و حل نمونه سوالات کتاب کار وارد درس ششم علوم شدیم .
تکلیف:
با اسباب بازی یا وسیله ی دلخواه خود سایه بازی کنید .
فارسی دوم
مدرس:
دهباشی، آناهیتا
فعالیت:
وارد درس ششم شدیم با گفتگو دباره ی شغل مورد علاقه دانش آموزان را تشویق به روانخوانی متن شدند سپس درست و نادرست را پاسخ دادیم کلمات ارزشمند املایی را مشخص کردیم و درباره ی هم معنی کلمات گفتگو کردیم .
تکلیف:
هم معنی کلمات را وارد جعبه کلمات درس 7 در کتاب کار کنید .
کلمات مهم املایی درس7 را یکبار بنویسید وبه جای املا با 4 تا از آنها به دلخواه خود جمله سازی کنید .
فردا املا از درس 6 خواهیم داشت آماده باشید .هم معنی کلمات 7 پرسیده می شود .