فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه سردار جنگل تهران
کلاس: 101

ریاضی دوم

مدرس: دهباشی، آناهیتا
فعالیت: مبحث ساعت و تقارن در کتاب کار ریاضی مرور و تمرین شد.
تکلیف: پسرای خوبم در منزل مبحث ساعت را تمرین و تکرا کنید .

علوم دوم

مدرس: دهباشی، آناهیتا
فعالیت: کتاب کار علوم درس 4 صفحه 34 و 35 انجام شد.
تکلیف: نداریم

فارسی دوم

مدرس: دهباشی، آناهیتا
فعالیت: با بازی مبحث کلمات مشترک (هم خانواده) تدریس شد و دانش آموزان برای تعمیق یادگیری در گروهای 4 نفره ی خود روی توپ های لمینیتی کلمات مشترک را تمرین کردند .
تکلیف: ارمغان شماره 9 را کامل کنید . کلمات مشترک با کلمه ی ساخت و آموز هرکدام سه کلمه بنویسید و املای درس 6 را مرور و تمرین کنید .شنبه کسانی که دفاتر املا را ندادند همراهشان باشد .املا از درس 6 خواهیم داشت .

نگارش دوم

مدرس: دهباشی، آناهیتا
فعالیت: کتاب کار نگارش درس 6 صفحه 42و43 کامل شد .
تکلیف: یک املا بنویسید و 3 کلمه با (ساخت) ترکیب کنید.مثل ساختمان ارمغان شماره 9 را کامل کنید .

مهارت زندگی

مدرس: پرکاری، لیلا
فعالیت: درس هفتم چگونه خشمم را مدیریت کنم تدریس شد. کاربرگ مربوط به آن انجام شد کتاب داستان وقتی لاکی عصبانی می شود خوانده شد
تکلیف: صفحه 33 تا هفته ی بعد دوشنبه انجام شود و سه شنبه در قفسه ی کتاب ها قرار داده شود.

رایانه

مدرس: نیکزاد، علی
فعالیت: دانش آموزان با نحوه ایجاد کادر borders آشنا شدند آنها یاد گرفتند متن خود را در کادر قرار دهند سپس با استفاده از ابزار هایی مختلف در بخش فونت و پاراگراف متن خود را تنظیم و ویرایش کنند و در انتها در گروه های دو نفره یک پروژه کلاسی انجام دادند
تکلیف: دانش آموزان گرامی لطفا یک متن تایپ نمایید با این عنوان : اگر فردی قدرتمند بودید چه کاری انجام میدادید ؟ ( در 3 خط ) متن شما باید : *** فونت فارسی *** بولد باشد *** رنگ متن سبز *** هایلایت آبی *** راست چین باشد در انتها متن خود را با گزینه جاستیفای تنظیم نمایید و در داخل یک بوردر یا کادر قرار دهید . ( لطفا تمرین کنید ) با تشکر alinikzad0044@gmail.com

ریاضی دوم

مدرس: دهباشی، آناهیتا
فعالیت: ریاضی مبحث تقارن تدریس شد وارد کتاب درسی شدیم تا صفحه 48 کامل کردیم . همچنین کتاب کار را تا صفحه 76 کامل کردیم .
تکلیف: کاربرگ ارسالی را پاسخ دهید .

فارسی دوم

مدرس: دهباشی، آناهیتا
فعالیت: درس ششم توسط دانش آموزان روانخوانی شد جعبه ی کلمات پاسخ داده شد .
تکلیف: فردا هم معنی و مخالف های درس 6 را مرور خواهیم کرد لطفا با آمادگی وارد شوید .بعد ازروانخوانی متن درس یک جدول بکشید کلمات بی نقطه و یک نقطه و دو نقطه و سه نقطه را از متن درس پیدا کنید و در جدول یادداشت کنید .حداقل 3کلمه باشد و یک املا از درس کوشا و نوشا بنویسید .

مهارت زندگی

مدرس: پرکاری، لیلا
فعالیت: قوانین آسانسور تدریس شد قوانین توسط خودشان گفته شد.
تکلیف: در مکان های عمومی قوانین آسانسور رعایت شود. قوانین آسانسور رو به والدین آموزش دهد.

بازی استراتژیک

مدرس: نژاد حسن، معصومه
فعالیت: اهمیت و مزایای بازی اول این هفته تقویت درک ریتم و شمارش موسیقایی (حرکات چرخشی با شماره 1234  و زدن لیوان‌ها بر اساس شمارش 1-2     123) هماهنگی شنیداری-حرکتی (هماهنگ کردن چرخش، نشستن و ضربه‌زدن به لیوان‌ها با موسیقی) پرورش تمرکز و توجه شنیداری (شناخت تغییر موسیقی و تغییر جهت چرخش) افزایش مهارت‌های حرکتی ظریف و درشت (چرخش دور دایره، نشستن سریع، گرفتن و زدن لیوان‌ها) رشد حافظه‌ی حرکتی و توالی زمانی (به‌خاطر سپردن ترتیب حرکات: چرخش، نشستن، ضربه‌ها) تقویت تعادل و کنترل بدن (تغییر جهت چرخش و ثابت ماندن در نشستن و برخاستن) پرورش مهارت‌های گروهی و فضای جمعی منظم (حرکت هماهنگ در دو دایره‌ی داخلی و بیرونی) افزایش انعطاف ذهنی (واکنش سریع به تغییر جهت با تغییر ریتم موسیقی) ایجاد نشاط، هیجان و تخلیه انرژی مثبت (ترکیب چرخش، حرکت و ضربات ریتمیک فضای کلاس را شاد و فعال می‌کند) اهمیت و مزایا بازی دوم این هفته تقویت هماهنگی چشم و دست افزایش دقت و تمرکز هنگام تغییر ریتم و حرکت تقویت مهارت‌های حرکتی ظریف (حرکت دادن کاغذ با کنترل) تقویت مهارت‌های حرکتی درشت (درجا زدن، حرکت‌های جهتی) تقویت سرعت واکنش در پاسخ به تغییر موزیک تقویت حس ریتم و موسیقی‌پذیری افزایش آگاهی بدنی و کنترل حرکات آموزش تشخیص راست و چپ افزایش قدرت پیروی از دستور (حرکت با تغییرات موزیک) تقویت مهارت‌های گروهی و کار در کنار دیگران بالا بردن اعتماد به نفس در اجرای حرکات هماهنگ تخلیه انرژی و کاهش استرس تقویت مهارت شمارش و نظم حرکتی (1-2، 1-2-3-4)
تکلیف: بازی ها به صورت کلاسی انجام می شود

هوش و ریاضی

مدرس: دهباشی، آناهیتا
فعالیت: کتاب هوش و ریاضی تا صفحه 18 کامل شد

ریاضی دوم

مدرس: دهباشی، آناهیتا
فعالیت: نمونه سوالات ریاضی برای الگوها در دفتر مرور و انجام شد سپس وارد کتاب شدیم تا صفحه 45 کامل کردیم .
تکلیف: لطفا سوالات نوشته شده در دفتر را حل کنید .

فارسی دوم

مدرس: دهباشی، آناهیتا
فعالیت: وارد درس ششم فارسی شدیم . کلمات مهم املایی مشخص شد .به سوالات درک مطلب و درست و نادرست پاسخ دادیم .
تکلیف: متن درس جدید را روانخوانی کنید و کلمات مشخص شده را یکبار بنویسید .و با 5 کلمه جمله سازی کنید . اگر کتاب کار فارسی در منزل است فردا همراهتان باشد .

هدیه‌های آسمان دوم

مدرس: دهباشی، آناهیتا
فعالیت: هدیه درس 10 تدریس شد . نمایش مربوطه توسط دانش آموزان انجام شد .

متن اطلاعاتی دوم

مدرس: دهباشی، آناهیتا
فعالیت: گنجینه شماره 4 انجام شد .

زیبانویسی

مدرس: امیری، زهرا
فعالیت: درس هشتم آموزش داده شد . تمرینات در کلاس انجام شد . از درس سوم تا آخر هفتم چک شد . کلاس با موسیقی همراه بود
تکلیف: لطفا از درس اول تا آخر هشتم حروف آموزش داده شده در تکالیف مدرسه اجراء شود وشما والدین عزیرم ملاحظه بفرمائید .

ریاضی دوم

مدرس: دهباشی، آناهیتا
فعالیت: کتاب کار ریاضی تا صفحه 69 کامل شد .
تکلیف: حتما الگوهای عددی 3تا3تا و 4تا4 تا را لطفا از عددهای دو رقمی در منزل مرور و تمرین کنید . برای تکلیف از عدد 46 الگوی 3تا 3تا را تا عدد 76 ادامه دهید . از عدد 53 تا 85 را 4تا 4تا ادامه دهید .

فارسی دوم

مدرس: دهباشی، آناهیتا
فعالیت: فارسی هم معنی کلمات با بازی و هیجان مرور شد . کتاب کار تا اخر درس 5 کامل شد .
تکلیف: تکالیف درباره ی ضرب المثلی که در درس آمده است تحقیق کن و باتوجه به ضرب المثل یک داستان دیگر بجز درس بنویس. مخالف کلمات زیر را با نقاشی بنویسید. شدید.بزرگ.خوش حال.روز لازم به ذکر است فردا 26 آبان ماه نمایشگاه کتاب ساعت 9:30تا 10:20 دقیقه برای کلاس ما می باشد لطفا کارت پولی با مبلغی محدود و مشخص در اختیار دانش آموزان باشد .

املا دوم

مدرس: دهباشی، آناهیتا
فعالیت: املا از درس دو گفته شد .
تکلیف: حتما دفاتر املا را بررسی و امضا کنید.

سواد مالی

مدرس: فتحی زاده، مبینا
فعالیت: درس بانک تدریس شد .فعالیت کلاسی حل و چک شد.
تکلیف: فعالیت منزل صفحه 52 حل شود.

ریاضی دوم

مدرس: دهباشی، آناهیتا
فعالیت: ریاضی تا صفحه 44 با انجام مهارت دست ورزیِ کامل کردن سطح با انواع شکل های هندسی تدریس شد .وارد مبحث الگویابی شدیم .

علوم دوم

مدرس: دهباشی، آناهیتا
فعالیت: علوم درس 5 تمام شد و وارد درس 4 شدیم . آزمایشات صوتی در کلاس با بازی و سرگرمی‌انجام شد.
تکلیف: درصورت تمایل در منزل با پوست گردو و بادکنک مانند ابزارهای صوتی که در کلاس درست کردیم را درست کنید و لحظات خوشی را در کنار اعضای خانواده ایجاد کنید .

فارسی دوم

مدرس: دهباشی، آناهیتا
تکلیف: متن درس 5 را روانخوانی کنید و یک املا بنویسید .جعبه کلمات درس 5 را مرور و بررسی کنید . برای فردا املا و مرور هم معنی و مخالف ها شعر حفظی احوال پرسی درس 5 را خواهیم داشت لطفا آمادگی داشته باشید .الگوی عددی 2 تا 2تا از عدد 13 تا 35 را بنویسید . الگوی عددی 4 تا 4تا از عدد 17 تا45 را بنویسید .

هنر دوم

مدرس: رعیتی، سمانه
فعالیت: سلام نقاش های کلاس به آخرین جلسه مسابقه رسیدیم و بریم برای بقیه مراحل مسابقه

شطرنج

مدرس: احمدی، امیر
فعالیت: با عرض سلام و وقت بخیر خدمت اولیای گرامی.امروز بچه ها جلسه بازی داشتن و متاسفانه سوالاتی که بچه ها میپرسن و نحوه عملکردشان در بازی خوب نیست و نشان دهنده عدم تمرین بچه ها در منزل هستش خواهشمندم برای پیشرفت بهتر و سریعتر بچه ها و افزایش بازدهی کلاس ها به تمرین بچه ها حتما نظارت داشته باشید.باتشکر از توجه شما
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: