1404/08/27
فارسی دوم
مدرس:
دهباشی، آناهیتا
فعالیت:
درس ششم توسط دانش آموزان روانخوانی شد جعبه ی کلمات پاسخ داده شد .
تکلیف:
فردا هم معنی و مخالف های درس 6 را مرور خواهیم کرد لطفا با آمادگی وارد شوید .بعد ازروانخوانی متن درس یک جدول بکشید کلمات بی نقطه و یک نقطه و دو نقطه و سه نقطه را از متن درس پیدا کنید و در جدول یادداشت کنید .حداقل 3کلمه باشد و
یک املا از درس کوشا و نوشا بنویسید .
مهارت زندگی
مدرس:
پرکاری، لیلا
فعالیت:
قوانین آسانسور تدریس شد
قوانین توسط خودشان گفته شد.
تکلیف:
در مکان های عمومی قوانین آسانسور رعایت شود.
قوانین آسانسور رو به والدین آموزش دهد.
بازی استراتژیک
مدرس:
نژاد حسن، معصومه
فعالیت:
اهمیت و مزایای بازی اول این هفته
تقویت درک ریتم و شمارش موسیقایی
(حرکات چرخشی با شماره 1234 و زدن لیوانها بر اساس شمارش 1-2 123)
هماهنگی شنیداری-حرکتی
(هماهنگ کردن چرخش، نشستن و ضربهزدن به لیوانها با موسیقی)
پرورش تمرکز و توجه شنیداری
(شناخت تغییر موسیقی و تغییر جهت چرخش)
افزایش مهارتهای حرکتی ظریف و درشت
(چرخش دور دایره، نشستن سریع، گرفتن و زدن لیوانها)
رشد حافظهی حرکتی و توالی زمانی
(بهخاطر سپردن ترتیب حرکات: چرخش، نشستن، ضربهها)
تقویت تعادل و کنترل بدن
(تغییر جهت چرخش و ثابت ماندن در نشستن و برخاستن)
پرورش مهارتهای گروهی و فضای جمعی منظم
(حرکت هماهنگ در دو دایرهی داخلی و بیرونی)
افزایش انعطاف ذهنی
(واکنش سریع به تغییر جهت با تغییر ریتم موسیقی)
ایجاد نشاط، هیجان و تخلیه انرژی مثبت
(ترکیب چرخش، حرکت و ضربات ریتمیک فضای کلاس را شاد و فعال میکند)
اهمیت و مزایا بازی دوم این هفته
تقویت هماهنگی چشم و دست
افزایش دقت و تمرکز هنگام تغییر ریتم و حرکت
تقویت مهارتهای حرکتی ظریف (حرکت دادن کاغذ با کنترل)
تقویت مهارتهای حرکتی درشت (درجا زدن، حرکتهای جهتی)
تقویت سرعت واکنش در پاسخ به تغییر موزیک
تقویت حس ریتم و موسیقیپذیری
افزایش آگاهی بدنی و کنترل حرکات
آموزش تشخیص راست و چپ
افزایش قدرت پیروی از دستور (حرکت با تغییرات موزیک)
تقویت مهارتهای گروهی و کار در کنار دیگران
بالا بردن اعتماد به نفس در اجرای حرکات هماهنگ
تخلیه انرژی و کاهش استرس
تقویت مهارت شمارش و نظم حرکتی (1-2، 1-2-3-4)
تکلیف:
بازی ها به صورت کلاسی انجام می شود
هوش و ریاضی
مدرس:
دهباشی، آناهیتا
فعالیت:
کتاب هوش و ریاضی تا صفحه 18 کامل شد
1404/08/26
ریاضی دوم
مدرس:
دهباشی، آناهیتا
فعالیت:
نمونه سوالات ریاضی برای الگوها در دفتر مرور و انجام شد سپس وارد کتاب شدیم تا صفحه 45 کامل کردیم .
تکلیف:
لطفا سوالات نوشته شده در دفتر را حل کنید .
فارسی دوم
مدرس:
دهباشی، آناهیتا
فعالیت:
وارد درس ششم فارسی شدیم .
کلمات مهم املایی مشخص شد .به سوالات درک مطلب و درست و نادرست پاسخ دادیم .
تکلیف:
متن درس جدید را روانخوانی کنید و کلمات مشخص شده را یکبار بنویسید .و با 5 کلمه جمله سازی کنید .
اگر کتاب کار فارسی در منزل است فردا همراهتان باشد .
هدیههای آسمان دوم
مدرس:
دهباشی، آناهیتا
فعالیت:
هدیه درس 10 تدریس شد .
نمایش مربوطه توسط دانش آموزان انجام شد .
متن اطلاعاتی دوم
مدرس:
دهباشی، آناهیتا
فعالیت:
گنجینه شماره 4 انجام شد .
زیبانویسی
مدرس:
امیری، زهرا
فعالیت:
درس هشتم آموزش داده شد .
تمرینات در کلاس انجام شد .
از درس سوم تا آخر هفتم چک شد .
کلاس با موسیقی همراه بود
تکلیف:
لطفا از درس اول تا آخر هشتم
حروف آموزش داده شده در تکالیف مدرسه اجراء شود وشما والدین عزیرم ملاحظه بفرمائید .
1404/08/25
ریاضی دوم
مدرس:
دهباشی، آناهیتا
فعالیت:
کتاب کار ریاضی تا صفحه 69 کامل شد .
تکلیف:
حتما الگوهای عددی 3تا3تا و 4تا4 تا را لطفا از عددهای دو رقمی در منزل مرور و تمرین کنید .
برای تکلیف از عدد 46 الگوی 3تا 3تا را تا عدد 76 ادامه دهید .
از عدد 53 تا 85 را 4تا 4تا ادامه دهید .
فارسی دوم
مدرس:
دهباشی، آناهیتا
فعالیت:
فارسی هم معنی کلمات با بازی و هیجان مرور شد .
کتاب کار تا اخر درس 5 کامل شد .
تکلیف:
تکالیف
درباره ی ضرب المثلی که در درس آمده است تحقیق کن و باتوجه به ضرب المثل یک داستان دیگر بجز درس بنویس.
مخالف کلمات زیر را با نقاشی بنویسید.
شدید.بزرگ.خوش حال.روز
لازم به ذکر است فردا 26 آبان ماه نمایشگاه کتاب ساعت 9:30تا 10:20 دقیقه برای کلاس ما می باشد لطفا کارت پولی با مبلغی محدود و مشخص در اختیار دانش آموزان باشد .
املا دوم
مدرس:
دهباشی، آناهیتا
فعالیت:
املا از درس دو گفته شد .
تکلیف:
حتما دفاتر املا را بررسی و امضا کنید.
سواد مالی
مدرس:
فتحی زاده، مبینا
فعالیت:
درس بانک تدریس شد .فعالیت کلاسی حل و چک شد.
تکلیف:
فعالیت منزل صفحه 52 حل شود.
1404/08/24
ریاضی دوم
مدرس:
دهباشی، آناهیتا
فعالیت:
ریاضی تا صفحه 44 با انجام مهارت دست ورزیِ کامل کردن سطح با انواع شکل های هندسی تدریس شد .وارد مبحث الگویابی شدیم .
علوم دوم
مدرس:
دهباشی، آناهیتا
فعالیت:
علوم درس 5 تمام شد و وارد درس 4 شدیم .
آزمایشات صوتی در کلاس با بازی و سرگرمیانجام شد.
تکلیف:
درصورت تمایل در منزل با پوست گردو و بادکنک مانند ابزارهای صوتی که در کلاس درست کردیم را درست کنید و لحظات خوشی را در کنار اعضای خانواده ایجاد کنید .
فارسی دوم
مدرس:
دهباشی، آناهیتا
تکلیف:
متن درس 5 را روانخوانی کنید و یک املا بنویسید .جعبه کلمات درس 5 را مرور و بررسی کنید .
برای فردا املا و مرور هم معنی و مخالف ها شعر حفظی احوال پرسی درس 5 را خواهیم داشت لطفا آمادگی داشته باشید .الگوی عددی 2 تا 2تا از عدد 13 تا 35 را بنویسید .
الگوی عددی 4 تا 4تا از عدد 17 تا45 را بنویسید .
هنر دوم
مدرس:
رعیتی، سمانه
فعالیت:
سلام نقاش های کلاس به آخرین جلسه مسابقه رسیدیم و بریم برای بقیه مراحل مسابقه
شطرنج
مدرس:
احمدی، امیر
فعالیت:
با عرض سلام و وقت بخیر خدمت اولیای گرامی.امروز بچه ها جلسه بازی داشتن و متاسفانه سوالاتی که بچه ها میپرسن و نحوه عملکردشان در بازی خوب نیست و نشان دهنده عدم تمرین بچه ها در منزل هستش خواهشمندم برای پیشرفت بهتر و سریعتر بچه ها و افزایش بازدهی کلاس ها به تمرین بچه ها حتما نظارت داشته باشید.باتشکر از توجه شما
1404/08/21
ریاضی دوم
مدرس:
دهباشی، آناهیتا
فعالیت:
با بازی و فعالیت دست ورزی کار با ابزار مناسب اشکال هندسی و تانگرام وچینه و چوب خط فصل سه مبحث اشکال هندسی ضلع و گوشه تدریس و مفهوم سازی شد .
تکلیف:
به محیط اطراف خود توجه کنید .5 شکل هندسی چند ضلعی را برای اعضای خانواده ی خود نام ببرید .
فارسی دوم
مدرس:
دهباشی، آناهیتا
فعالیت:
کتاب کار فارسی تا صفحه 44 کامل شد .
املای کلمات درس پنج مرور شد .
تکلیف:
ارمغان شماره 8 را کامل کنید .ریاضی از فصل یک تا فصل دوم سر جمع و تفریق عددهای دو رقمی مرور و تمرین شود .
دو املا از درس 5 بنویسید .
سوال 5 صفحه 43 کتاب کار فارسی و سوال 7 صفحه 47کتاب کار فارسی را انجام دهید.
نگارش دوم
مدرس:
دهباشی، آناهیتا
فعالیت:
نگارش درس 5 کامل شد .
هدیههای آسمان دوم
مدرس:
دهباشی، آناهیتا
فعالیت:
هدیه ها درس 18 تدریس شد .
مهارت زندگی
مدرس:
پرکاری، لیلا
فعالیت:
قوانین مربوط به رستوران گفته شد.
پانتومیم آن توسط دانش آموزان اجرا شد.
تکلیف:
در رستوران به قوانین مربوط به آن مکان احترام بگذارند و به همراهان خود نیز یادآور شوند.
رایانه
مدرس:
نیکزاد، علی
فعالیت:
دانش آموزان دستورات و ابزار های word را که در جلسات قبل درس داده شده بود دوباره تمرین کردند سپس در درس جدید نحوه استفاده از ابزار Farmat painter را یاد گرفتند و در گروه های دو نفره پروژه کلاسی را انجام دادند . ***Farmat painter یکی از ابزارهای پرکاربرد word است و به شما این امکان را میدهد که فرمت بخش موردنظرتان را کپی کنید و آن را روی سایر بخشهای متن اعمال کنید. حال فرمت میتواند شامل فونت، سایز، رنگ و سایر ویژگیهای متن باشد. به عنوان مثال ممکن است تنها یک کلمه از متن با فونت ساحل، اندازه 14 و رنگ سبز نوشته باشد. شما میتوانید همه ویژگیهای این یک کلمه را با Farmat painter کپی و روی سایر بخشهای متن اعمال کنید.
تکلیف:
دانش آموزان گرامی لطفا یک متن ( درباره اینکه دوست دارید در آینده چکاره شوید و چه کارهایی انجام دهید ) در محیط word تایپ نمایید( حدود 3 خط) سپس پاراگراف خود را در خط بعد کپی نمایید به پاراگراف دوم خود *** رنگ متن سبز *** بولد *** زیر خط دار باشدunderline *** highlight باشد *** سایز متن 26 با یک فونت فارسی دلخواه را اعمال کنید سپس با استفاده از ابزار فرمت پینتر ، استایل که به پاراگراف دوم داده اید روی پاراگراف اول خود که تایپ کرده اید اعمال کنید با تشکر alinikzad0044@gmail.com (حتما تمرین کنید یادگیری کامپیوتر نیازمند تمرین و تکرار است )