فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه سردار جنگل تهران
کلاس: 101

ریاضی دوم

مدرس: دهباشی، آناهیتا
فعالیت: شمارش و دسته بندی اشکال با مهارت دست ورزی در کلاس مرور شد .

علوم دوم

مدرس: دهباشی، آناهیتا
فعالیت: توسط مربی بهداشت مفهوم مراقبت از گوش در کلاس با مولاژ گوش تدریس شد.برخی علائم افراد ناشنوا در کلاس بیان شد .

فارسی دوم

مدرس: دهباشی، آناهیتا
فعالیت: ای مستقل و نشانه اِ و ه اخر کلمات بسیار در کلاس مرور و بررسی شد . الف مقصوره با بازی تدریس شد روز شنبه مجدد بازی را تکرار خواهیم کرد .درس یک فارسی کامل تمام شد .شعر حفظی از دانش آموزان داوطلب پرسیده شد بسیار خوب عمل کردند .دفاتر املا و کتاب کار فارسی به منزل ارسال شد.
تکلیف: پسرای خوبم ارمغان هفته شماره 2 را کامل کنید.دو املا کهش امل جمله ها باشد بنویسید .از درس ستایش وکتاب کار فارسی هم معنی کلمات و مخالف ها را به خوبی مرور کنید و به خاطر بسپارید سعی کنید هر کلمه را در جمله ای برای مادر یا پدر خود بیان کنید . برای روز شنبه شعر حفظی کامل به خاطر سپرده شود .

نگارش دوم

مدرس: دهباشی، آناهیتا
فعالیت: کتاب نگارش تا صفحه 17 تدریس و توسط دانش آموزان کامل شد .

مهارت زندگی

مدرس: پرکاری، لیلا
فعالیت: با سلام و احترام درس اول تدریس شد. صفحه ی اول کاربرگ مربوط به درس اول انجام شد. داستان شلخته در کلاس خوانده شد.
تکلیف: در کلاس و خانه به آراستگی خود توجه کرده و آراستگی را رعایت کنند.

رایانه

مدرس: نیکزاد، علی
فعالیت: دانش آموزان با نحوه تغییر زبان آشنا شدند آنها اسم 3 نفر از دوستان خودشان را در محیط ورد نوشتند و هر اسم را چپ چین راست چین و وسط چین کردند
تکلیف: دانش آموزان گرامی لطفا اسم سه نفر از دوستان خود را در محیط ورد وارد کنید و اسم اول را وسط چین سپس اینتر را بزنید اسم دوم را راست چین و دوباره اینتر را بزنید و اسم نفر سوم را وسط چین کنید با تشکر alinikzad0044@gmail.com
توضیح: ساعات ملاقات حضوری و تماس تلفنی اولیا با معلم در طول سال تحصیلی : توجه داشته باشید ملاقات حضوری صرفا با هماهنگی قبلی از طریق خانم جدیری مقدور خواهد بود . زمان تماس تلفنی : سه شنبه ها ساعت 12:10-11:25 زمان ملاقات حضوری ( با هماهنگی قبلی ) : چهارشنبه ها ساعت 12:10-11:25

ریاضی دوم

مدرس: دهباشی، آناهیتا
فعالیت: کتاب کار ریاضی صفحه های 14 ،16،17 و18 مرور و انجام شد .
تکلیف: فردا کتاب هوش و ریاضی همراهتان باشد. برای عددهای زیر دسته ده تایی و یکی رسم کنید و درجدول ارزش مکانی قرار دهید و به حروف بنویسید . 17_25_40_67_80

فارسی دوم

مدرس: دهباشی، آناهیتا
فعالیت: ابتدا کتاب کار فارسی تدریس و مرور شد .هم معنی و مخالف های کلمات درس یک را در کتاب کار تا صفحه 12 کامل کردیم .
تکلیف: پسرم کلمات داده شده را خوب و بادقت بخوان، سپس در دفتر مشق 1باربنویس. مشورت .انتخاب.تازه ای .کتاب خانه ای سپاسگزارم .سرآغاز .خوش بیان .فراوان .پنددانم .هنرمند .بی زیان .غافل . یک املا از همین کلمات و شعر حفظی بنویسید . سعی کنید حداقل 4 بیت اول شعر حفظی یار مهربان را برای فردا به خاطر بسپارید .

املا دوم

مدرس: دهباشی، آناهیتا
فعالیت: املا از درس یک فقط کلمات و جمله سازی گفته شد.فردا دفاتر املا به منزل فرستاده خواهد شد .

بازی استراتژیک

مدرس: نژاد حسن، معصومه
فعالیت: رشد مهارت‌های ریتمیک و هماهنگی با موسیقی: حرکات جمع‌آوری کاپ‌ها بر اساس ضرب موسیقی انجام میشه و باعث درک ریتم میشه. افزایش سرعت عمل و واکنش به صدا: تغییر ناگهانی ریتم یا توقف موسیقی باعث میشه بچه‌ها سریع واکنش نشون بدن. هماهنگی چشم و دست در جابه‌جایی کاپ‌ها: گرفتن و چیدن کاپ‌ها نیاز به دقت دیداری و هماهنگی دقیق با حرکت دست داره. تمرین نوبت‌پذیری و رعایت قوانین: هر دانش آموز باید صبر کنه تا نوبتش برسه و قانون بازی رو رعایت کنه. تقویت تعامل و همکاری اجتماعی: رو‌به‌روی هم ایستادن و رعایت نوبت باعث ایجاد ارتباط مثبت بین بچه‌ها میشه. پرورش حافظه‌ی شنیداری-حرکتی: دانش آموز توالی حرکت‌ها رو یاد می‌گیره و با موسیقی هماهنگ نگه می‌داره. ایجاد نشاط، تخلیه انرژی و هیجان مثبت: بازی با موسیقی پرتحرک باعث شادی و انرژی در بچه‌ها میشه. بالا بردن اعتماد به نفس در جمع: موفقیت در اجرای بازی در حضور گروه باعث تقویت خودباوری بچه ها میشه.
تکلیف: بازی ها در کلاس انجام می شود

مهارت اجتماعی

مدرس: پرکاری، لیلا
فعالیت: با سلام و احترام آموزش آداب معاشرت: استفاده از کلمات جادویی مثل لطفاً بفرمایید سپاسگزارم. کتاب «آداب معاشرت با یک دایناسور» در کلاس خوانده شد.
تکلیف: در موقعیت های مختلف از کلمات جادویی در ارتباط با افراد استفاده کنند. کلماتی مثل: لطفاً ، ممکنه، سپاس ، سپاسگزارم، متشکرم و بفرمایید

ریاضی دوم

مدرس: دهباشی، آناهیتا
فعالیت: کتاب کار صفحه 11 کامل شد . دسته بندی و شمارش در کلاس مرور و بررسی شد .

علوم دوم

مدرس: دهباشی، آناهیتا
فعالیت: ابتدا درس یک علوم با عنوان مشاهده از طریق حواس پنجگانه مرورشد سپس وارد کتاب کار علوم شدیم و تا صفحه 11 کامل کردیم .

فارسی دوم

مدرس: دهباشی، آناهیتا
تکلیف: با کلمات زیر یک داستان کوتاه بنویسید . هم سایه ،هم کار ،خانواده . اتاق ویژه .قصه .می خواست .مادرم . یک املا از درس یک بنویسید. .سپس برای املا از درس یک کتابخانه ی کلاس ما برای فردا آماده باشید . فردا فقط از کلمه های مشخص شده و جمله سازی با آنها املا خواهیم داشت.

نگارش دوم

مدرس: دهباشی، آناهیتا
فعالیت: بعداز روانخوانی درس یک فارسی وارد کتاب نگارش شدیم و صفحه 15 را کامل کردیم .لطفا حتما مرور هرشب روانخوانی درس و نوشتن املا را جدی بگیرید .
تکلیف: برنامه فردا دفتر املا ،کتاب فارسی ،دفتر تلاش می باشد .

هدیه‌های آسمان دوم

مدرس: دهباشی، آناهیتا
فعالیت: هدیه ها درس یک روانخوانی شد و به سوالات پاسخ دادیم و کامل شد .
تکلیف: یک نقاشی از نعمت های خداوند در برگه آ4 بکشید فردا حتما برای انجام فعالیت گروهی همراهتان باشد .

زیبانویسی

مدرس: امیری، زهرا
فعالیت: آموزش درس اول کتاب زیبانویسی صفحه ی6 و7 آموزش داده شد . نوشتن صفحه 6 و 7 کتاب در کلاس همراه با موسیقی کلاسیک و سنتی انجام شد و کتاب دانش آموزش چک شد
تکلیف: صفحه ی 6 و 7 کتاب تکمیل شود

ریاضی دوم

مدرس: دهباشی، آناهیتا
فعالیت: ریاضی صفحه 7 کتاب درسی تکمیل و موضوع دهگان 3 تا بیشتر از یکان تدریس و تاکید شد.وارد کتاب کار شدیم صفحات 10 و 12 و 13 تکمیل شد .
تکلیف: 1)جاهای خالی را کامل کنید .عدد مورد نظر را در جدول ارزش مکانی قرار دهید و به حروف بنویسید الف )5 یکی و 7 ده تایی می شود .... ب)8 یکی و 3 ده تایی می شود... 2 ) یک عدد دو رقمی بنویسید که یکان آن 5 و دهگان 3 بیشتر از یکان باشد .

فارسی دوم

مدرس: دهباشی، آناهیتا
فعالیت: روانخوانی درس یک و پرسش شعر حفظی انجام شد .ببین و بگو و درست و نادرست کامل شد .
تکلیف: با کلمه های زیر جمله سازی کنید . احوال پرسی : خواست : پیشنهاد : مشورت: ویژه ی خود: یک املا که شامل 5 خط جمله و 5کلمه سخت باشد بنویسید .

سواد مالی

مدرس: فتحی زاده، مبینا
فعالیت: درس پول تا صفحه 11تدریس شد.
تکلیف: درس پول تا صفحه 11 به خوبی مطالعه شود.

ریاضی دوم

مدرس: دهباشی، آناهیتا
فعالیت: ابتدا مبحث رقم و عددنویسی با کارت در جدول ارزش مکانی با دست ورزی و استفاده از کارت عددی و طلق انجام شد . وارد کتاب ریاضی شدیم صفحه 5 و6 را کامل کردیم .
تکلیف: پسرم به سوال زیر در دفتر پاسخ دهید . 1)با کارت های 3 و 7 عددهای دورقمی بنویسید و سپس در جدول ارزش مکانی قراردهید و به حروف بنویسید .کتاب ریاضی کسانی که نداشتند همراهشان باشد .

فارسی دوم

مدرس: دهباشی، آناهیتا
فعالیت: وارد کتاب فارسی شدیم و ستایش با فایل صوتی تدریس شد .هم معنی کلمات ستایش استثنائاً در کتاب توسط دانش آموزان نوشته شد .همچنین درس یک کتاب خانه ی ما تدریس شد و کلمات مهم املایی مشخص شد .
تکلیف: درس ستایش و یک را خوب روانخوانی کنید سپس از هرکلمه یکبار بنویسید .یک املا از همان کلمات داشته باشید . فردا روانخوانی از ستایش و درس یک پرسیده می شود معنی کلمات ستایش را به خاطر بسپارید .سعی کنید شعر اول کتاب فارسی ای نام تو بهترین سرآغاز بی نام تو نامه کی کنم باز ای یاد تو مونس روانم جز نام تو نیست بر زبانم را به خاطر بسپارید. دانش آموزانی که کتاب کارها را تحویل نداده اند فردا همراهشان باشد .برنامه فردا فارسی و ریاضی و کتاب کار فارسی می باشد .

هنر دوم

مدرس: رعیتی، سمانه
فعالیت: سلام گل پسرای گلم امروز در مورد طرح دوسالانه هنر با موضوع زباله،حیوانات در زباله ،پارک آلوده و تمیز و....صحبت ک دژم و کلی ایده به ذهن پسرای گلم رسید
تکلیف: پسر ای گلم یک هفته وقت دارید ایده های زیبا را روی برگه کشیده و با خود به کلاس بیاورید ،لطفا دفتر نقاشی فراموش نشود
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: